Tips, ervaringen & aanraders #7

Jaaa! Toen ik na een maand weer last had van m’n litteken ben ik die ook weer gaan dragen :see_no_evil:. Zat fijner dan hoog ondergoed.

1 like

Goede tip! Hier werkt dat helaas niet. Wij zijn volgens mij een van de weinige die kruidvat luiers afschuwelijk vinden :sweat_smile:. Wij gebruikte altijd bonbebe maar nu ze ouder is vind ik die pasvorm niet meer fijn.

Die netbroekjes inderdaad! en anders mannen boxers, of onderbroeken van de action!

2 likes

Wij geven het met een herbruikbaar knijpflesje!

Squeasy 180ml

HaakaaYummy pouch 130ml

5 likes

Wat een toffe dingen. Heb je ze allebei en zo ja, welke bevalt het beste?

Kruidvat heeft overigens zwarte net broekjes! Vond ik net iets meer ondergoed gevoel geven.

En ik vind zelf de ‘jane’ onderbroek van het kruidvat echt heerlijk. Vooral twee maten groter. De Mady snijd heel erg in mijn liezen.

5 likes

Wij hebben wel eens van die gele babypoep tegen de witte latexmuur gehad. Gewoon er af gepoetst. Ging prima :sweat_smile:

Ik ben op zoek naar een nieuwe luiertas, want ik krijg altijd pijn als ik de huidige tas lang om heb. Mijn eisen:

• rugzak
  • zijvakken voor een waterfles
  • comfortabel en het liefst dat je niet zo’n zweetrug krijgt
  • lekker groot natuurlijk

Het mag dus ook een normale tas zijn. Ik vind Herschel heel fijn maar de tas met zijvakken van Herschel ziet er niet zo comfortabel uit. Ik vind Little America heel fijn zitten maar die hebben geen zijvakken.

2 likes

Fjallraven kanken? Heb die als luiertas en vind m prima werken. 2 zijvakken, draagt prima en alles wat ik nodig heb past er in.

@Nefertiti
Deze gebruik ik ook als luiertas inderdaad!
En een Dusq organizer voor aan de kinderwagen of buggy. Ook echt een top ding!

1 like

Haha die vind ik niet zo mooi :see_no_evil:

Maar ik zoek wel zoiets inderdaad.

Ik begin fan te worden van de luiers van de Jumbo. Ik had altijd Baby Dry van Pampers maar het scheelt zoveel geld met die van Jumbo dat ik die ben gaan testen en ik vind ze echt dikke prima! Vanochtend € 10,30 betaald voor 80 luiers (13 cent per luier), voor 4 pakken van 70 luiers Baby Dry betaal je nu in de aanbieding € 66 (23 cent per luier)

2 likes

Ah die zijn leuk! Alleen 14 liter is echt te klein voor alle troep die ik meesleur haha, ik zoek wel iets van 20+ liter.

2 likes

Ik heb een Lässig Goldie en ben daar na 2+ jaar nog steeds heel blij mee! Past veel zooi in en mega veel losse vakken erin en erop, waardoor er nog meer in gaat

2 likes

Oh die is leuk ja!

4 likes

Kapten en son ?

Ik gebruik die veel.

3 likes

Ik heb een luierrugzak (wellicht wat prijzig maar nu in de sale zie ik) van Joolz. Die heeft een speciaal isoleervakje voor de fles en er zit verschoonmatje bij, wat ik heel handig vind.

2 likes

Ik zag laatst een berichtje voorbij komen over een autostoel voor groep 1. Ik moet binnenkort over naar een autostoeltje omdat de Maxi Cosi te klein begint te worden en zoon al bijna 15 maanden is. Ik zie ook autostoeltjes t/m 12 jaar, zijn er mensen hier die daar bewust voor hebben gekozen ipv t/m 4 jaar?

Hm die lijkt me niet heel comfortabel. Ik ga hem eens proberen bij de Prenatal, misschien is het comfortabeler dan het eruit ziet.

Over je tweede vraag: wij gaan nu voor een stoeltje van 15 maanden tot 12 jaar. We hebben het nog niet precies uitgezocht, maar dit is voor ons goedkoper dan nu een stoeltje voor groep 1 kopen en straks weer groep 2/3. Mijn zoontje zit nu wel in een stoel tot 4 jaar, maar de base daarvan gaat straks naar de tweede baby dus we moeten wel een nieuwe kopen. Je hebt nog best veel van dit soort stoeltjes, ik zit nu te denken aan Maxi Cosi Titan.

@Lichtknopje dat is ook wel een optie!

2 likes

Ik heb een nomad barite 25 liter volgens mij!
Voldoet aan al je eisen inclusief echt geen zweetrug want zo’n netje.

Hij is er in verschillende kleuren. Maar deze had ik al liggen haha.

2 likes