Ik heb een vraag over de zonnekap van een bugaboo. Aan de achterkant van de zonnekap zit een elastiekje, moet dan om dat ‘schroefje’?
Ik heb foto’s ter verduidelijking bijgevoegd.
![afbeelding|375x500] (upload://Ac26hpvPiUZnoSXeQRFE2lBiubd.jpeg)
Ik heb een vraag over de zonnekap van een bugaboo. Aan de achterkant van de zonnekap zit een elastiekje, moet dan om dat ‘schroefje’?
Ik heb foto’s ter verduidelijking bijgevoegd.
![afbeelding|375x500] (upload://Ac26hpvPiUZnoSXeQRFE2lBiubd.jpeg)
Welke bugaboo heb je? Ik heb de zonnekap bij de cameleon 3
Donkey 2!
Ja moet zo, ik had de donkey2 ook.
Ik zoek een wat betaalbaarder kinderservies zoals drinkbekers en borden/kommetjes van siliconen met zo’n zuignap. Het liefste wel in die neutrale kleuren.
Volgens mij komt hier veel van Liewood maar ik vind best prijzig.
Thanks!
Ja @Lichtknopje ik heb ook het programma van Sterkher gevolgd. Ik vond het vooral fijn de eerste maanden dat ik weer ging sporten en ik nog een flinke diastase had.
Ik ben niet echt het type om thuis te trainen dus ik ben daarna vrij snel weer naar de sportschool gegaan en weet daarom niet of ik het al met al het geld waard vond, maar ze heeft me wel heel veel geleerd over mijn core en hoe ik kon herstellen van die diastase. En dat is ook wat waard natuurlijk.
Ik heb minikoioi als siliconenservies. Dat merk zie ik hier niet vaak voorbij komen. Vooral het bord blijft vrij goed aan de stokke vast zitten. Nog steeds niet echt goedkoop, maar wou het toch even genoemd hebben.
Ikea! Alleen geen zuignap (maar bij de eerste veel geprobeerd en die kreeg zowel vd tafel als stokke tray alles los dus opgegeven). Wel fijn spul en in zachte pastelkleuren, kan gewoon in de vaatwasser en is goedkoop. Wij hebben zowel de borden als bekers als bakjes, bestek heb ik geen ervaring mee. Zijn begonnen met 1 set van alles maar inmiddels 2 sets.
Hier ook Minikoioi, het bordje van onze dochter gaat zonder problemen al meer dan 2 jaar mee. Maar goedkoop is het ook niet, maar ik koop liever iets goeds wat lang meegaat.
Zonder zuignap omdat dat bij ons toch niet werkt: Zara servies is leuk, niet duur en mag in vaatwasser, magnetron etc. Bij kwantum heb ik een keer een leuk betaalbaar bordje met zuignap gekocht, maar geen idee of die vast in het assortiment zitten
Ik heb een heel leuk bordje en 2 kommetjes van kwantum. Bord is in de vorm van een beertje en ze hebben ook een aapje. Van siliconen met zuignap ook.
Wij hebben Twistshake wat heel vaak met 50% korting is/was. Inmiddels krijgt hij het er wel af maar het is fijn dat het stevig staat. Van Munchkin hebben we ook wat bordjes met zuignap en dat werkt ook, maar dat heeft geen neutrale kleuren.
Bij mamaloes bij speelgoed en dan houten speelgoed is heel veel keukenspul afgeprijsd. Zag al een taart, broodrooster + brood, pizza, groente set, ijsjesset echt vanalles hebben ze. Allemaal rond de €10-€15.
Hoe leuk haha
Hahahahha wel hele heftige inflatie. De zuignap werkt trouwens niet fantastisch, maar hij kan wel beter zelf eten met zn lepel en dat het bord niet direct wegschuift.
Hier aardewerken borden ipv plastic. Is zo zwaar dat het niet schuift en hij heeft er nog niet mee gegooid, tippie.
Hebben jullie tips voor jongensbroeken die smal vallen? Mijn neefje is 1 meter maar wel heel tenger en alle broeken zakken van z’n billen af sinds die uit de luiers is.
@Pythagoras Ik ben aan het bijlezen ivm vakantie, maar wij hadden hetzelfde met co-sleepen. We hebben een ledikant naast ons bed gezet, 1 van de zijkanten eraf, die op de laagste stand gezet. Dan was hij te laag om de matrassen aan te laten sluiten, maar we hebben de poten vervolgens op balken gezet zodat de matrassen even hoog zijn. Werkt voor ons perfect. Ik weet niet of ik het duidelijk heb beschreven, anders maar ik een foto als je geïnteresseerd bent!
Name it