Ah volgens mij is hij overal uitverkocht maar Nomad is ook nog een merk waar ik naar kan kijken.
Heb al beschamend veel tassen bekeken tijdens deze werkdag haha, maar ik weet gewoon exact wat ik wil na twee jaar luiertas :’)
Ah volgens mij is hij overal uitverkocht maar Nomad is ook nog een merk waar ik naar kan kijken.
Heb al beschamend veel tassen bekeken tijdens deze werkdag haha, maar ik weet gewoon exact wat ik wil na twee jaar luiertas :’)
Ja ik zou ‘m inderdaad even bekijken! Thanks voor je tip over de Maxi Cosi, toevallig had ik die net bekeken.
Ik ben in het ziekenhuis even door de kastjes gegaan voor ik naar huis ging. Die netbroekjes waren echt het aller fijnste.
Heel erg bedankt voor jullie tips allemaal!
Ik ga binnenkort naar de Efteling met mijn bijna driejarige kind. Kan hij dan al in Villa Volta? Of zou dat nog te spannend zijn? Is het leuk als je kind zo jong is? Nog aanraders voor attracties?
Ah klinkt leuk allemaal! Wat is de Max en Moritz?
En iets van Decathlon?
Ik zou me dan druk maken om dat stukje met die enge man die dat verhaal gaat vertellen. Dat vind ik best eng
Zo jeetje mn kind is al weken tussen half 5 en 6 uur wakker en ik ben er zo klaar mee ben echt gesloopt… hoelaat zijn jullie kinderen wakker? De mijne is bijna 2 jaar, gaat tussen 19:00 en 19:30 slapen na avondritueel en doet ongeveer nog on de dag een middagdut.
Maar echt! Vreselijk! Daarom echt een hekel aan de villa volta. En de vorige x werd ik knetterduizelig, ik begin echt oud te worden
Ja hier hetzelfde! Ze stonken zo erg, echt niet normaal. En ik had voor de geboorte echt zoveel ingeslagen . Wij hebben ook uit gemak pampers. Achter ons huis zit een supermarkt dus mochten we echt een keer nood hebben kunnen we altijd daar nog halen. Daarom hadden we ook bonbebe, die vond ik echt heel fijn. Alleen nu ze ouder is vind ik plak luiers niet fijn meer, en die broekjes zijn te smal ofzo.
Mijn dochtertje deed rond haar tweede verjaardag ook heel raar met slapen ineens. Bij haar uitte het zich in niet willen slapen s’avonds. Heeft hier echt heel lang geduurd, wel een paar maanden. Ik weet niet of ze rond die leeftijd nog sprongetjes of regressies hebben oid, dus misschien is het toeval. Nu is ze 2,5 en gaat het sinds een paar weken weer beter. Het was ècht heel zwaar en heb echt uuuuren naast haar bed gezeten. Ik weet niet of anderen dat ook zo hebben ervaren.
Hier gaat ze nu slapen tussen 19:30 en 20:00 en word ze vaak tussen 09:00 en 10:00 wakker. Niet echt hele bemoedigende woorden dus .
Ohh jeetje zeg, zo heftig! Ik vind het gebrek aan slaap echt onwijs killing, maar aan de andere kant vind ik het ook sneu voor mn kind dat ie moeite heeft met slapen… Laten we hopen dat het een fase is!
Geen leuk bericht maar de mijne is bijna 3 jaar en 6 uur voelt voor ons tegenwoordig echt als uitslapen! 9/10 keer komt ze rond 5
Ik vond een jasje echt verschrikkelijk om aan te doen bij zo’n kleine baby. Ik moest bijna huilen in het ziekenhuis, omdat het niet lukte Uiteindelijk ongeveer hetzelfde aangetrokken als jij en nog een los extra dekentje er overheen. Maxi cosi kun je voorverwarmen met een kruik.
Ja, daarom twijfel ik inderdaad. Ik denk dat we die maar overslaan.
Zeker ook nog een jasje erbij. Bij ons had de kraamzorg in het ziekenhuis elke keer de baby superwarm aangekleed in ingestopt in de maxicosi.
Je doet een newborn vast niet zon dikke jas aan maar even als wintermemo, zie bovenstaande
Ik wist dit zelf ook pas na een tijdje en het kan echt gevaarlijk zijn
Ik zou in ieder geval een goed gevoerd dekentje meenemen, dan kun je altijd extra toedekken als het nodig is (maar eventueel ook weghalen).
Wij hebben altijd twee autostoelen gehad (voor in elke auto een). Eerst hadden we maxicosi en een draaibare tem vier jaar. En nu de draaibare en een cybex tot 12j. Hij is 20m en zit daar al goed in vanaf een 15/16 maanden. Vanaf die leeftijd ‘kunnen’ ze ook vooruit zitten.
De cybex heeft een kussen voor hem. Geeft me wel een veilig gevoel toen hij wat kleiner was.