Pff ii vind het leven met een (driftige) peuter en newborn best pittig Ik ben ook zó moe dat ik het liefst om 20u al ga slapen, maar zit dan met de late voeding van de baby. Twijfel telkens tussen wekker zetten rond 23u , haar wakker maken en voeden -of- gewoon slapen tot ze zelf komt voor een voeding. Heb beide al geprobeerd en het resultaat is zeer wisselend telkens qua hoe de nacht gaat. Ook geprobeerd gewoon op te blijven, maar dat resulteert tot in slaap vallen op de bank en nog verrotter wakker worden om naar bed te gaan
Vraagje, wat zijn fijne sokken voor een peuter van 2 jaar? Ze heeft altijd bambino sokken gehad maar die gaan maar tot 24 maanden volgens mij. Ik vind het fijn dat ze antislip zijn want ze wil vaak haar pantoffels niet aan binnen en ben bang dat ze anders uitglijd. Iemand tips?
Ja, heb ze allebei! Squeasy bevalt het beste omdat die in de vaatwasser goed schoon worden (hebben een kleine en een grote, grote is voor mezelf). En je kan door een klein gaatje drinken, dan blijft het vacuüm en door een groter gaatje als je het rode schijfje weglaat.
Heel laat, maar nog bedankt voor jullie reacties op mijn kraambezoek-dilemma @Suikerklontje @Sproetjes @MargjeJ @Zitzak @Vlek @Pheline. De unanieme reacties hier dat hun planning niet mijn probleem is waren echt heel fijn. Uiteindelijk is de familie uit het buitenland niet gekomen en de andere familie (die de baby al gezien had) op een later moment. Zij bleven er wel een beetje over mokken maar wij zijn bij ons standpunt gebleven en dat voelde heel goed (en we hebben het ook gewoon netjes aangepakt, vind ik).
Weet iemand of de (voormalig) bambino sokjes nog fijn zijn? Ik zag dat ze voortaan onder de Kruidvat merknaam worden verkocht.
Wat je ook doet, sla in het sprookjesbos de spiegel van Sneeuwwitje over. Was daar laatst zonder kind, maar vond het echt mega raar dat ze zo’n soort horror filmpje in het sprookjesbos hebben.
Oef herkenbaar. Vooral peuter vraagt veel aandacht en moet erg wennen aan baby. Hier geeft mijn man nu de avondfles omdat ik in slaap val haha. Meestal maken we haar wakker maar gister kwam ze zelf op het juiste tijdstip en dan slaapt ze snachts beter. Blijft hier dus ook zoeken.
Ik merk geen verschil.
Hoe valt Zara? Ik heb tot nu alleen een overhemd ervan gehad en die viel goed op zijn maat (mt 80 nu), maar wil wat truien en vesten voor hem halen. Zoon draagt nu maat 80, en voorzie dat het komende 2 maanden echt nog wel in 80 kan blijven. Valt Zara kleiner uit en dan vooral truien en vesten?
Ik vind ze net zo fijn!
@Ishq
Ik vind het gewoon goed op maat vallen. Bij mijn zoontje dan. Ligt misschien ook een beetje aan de bouw van je kind.
Soms het idee dat de broeken wat korter vallen. Hij is niet langer dan gemiddeld.
Fijn om te lezen!
En dit is echt het allerbelangrijkste dus goed gedaan!
ik heb van de zara truien en vesten vaak een maat groter (want ik vind baggy leuk) of op de maat zelf en dat past prima
weet alleen niet hoe het zit als je het in de droger doet
Zou truien niet in droger doen, i did that en nu hele kleine truitjes over helaas.
Ik vind het heel wisselend. Toen de oudste goed in 86 zat had ze qua zaratruien al 92 nodig, 86 was echt te kort of te klein bij het hoofd voor haar.
Maar ook wel eens dingen gehad die dan dus heel ruim vielen.
Ik vind het heel wisselend. Toen mijn zoon net naar 74 ging waren de leggings in 74 te kort, dus broekjes is mijn ervaring een maatje groter. Zoon zit nu in 80 en heeft een sweater in maat 74 die nog ruim valt. Sommige t-shirts met lange mouw is hij de maat 74 al weken ontgroeit. Eigenlijk geen pijl op te trekken.
Heel wisselend. Broeken vallen standaard een maat kleiner. Truien meestal een maat groter heb ik het idee. Shirts dan weer kleiner. Ik koop altijd maar een maat vooruit in alle kleding, ook niet zara. Zeker tweedehands. Op die manier vang ik al die verschillende maten wat op.
Ik vind zara juist wel goed op maat vallen om het lekker ingewikkeld te maken!
Ik bestel wel gewoon beide maten
Ik vind het ook gewoon op maat vallen. Sommige dingen vallen wel vrij baggy, dan zou ik niet op de groei kopen. En soms vind ik iets kort vallen, dan kies k weer de grootste van de 2 maten als ik twijfelen. Maar dat is soms lastig in te schatten.