En als aanvulling op jouw tip deze “stiften” zijn echt fijn (ook voor jongere kindjes)
Zijn een soort krijtstiften, doe je gewoon af met een doekje van tafel/handen en geven met weinig druk veel kleur af.
En als aanvulling op jouw tip deze “stiften” zijn echt fijn (ook voor jongere kindjes)
Zijn een soort krijtstiften, doe je gewoon af met een doekje van tafel/handen en geven met weinig druk veel kleur af.
Ah dit klinkt inderdaad wel soortgelijk! Hoe lang heeft het toen bij jouw kleine al met al geduurd?
Is al ff geleden (vorig jaar juni) maar het hele heftige qua buikgriep ruim 2 weken en daarna nog echt wel tot na de bouwvak gerommeld met die ontlasting (en meestal voelde ze zich dan verder redelijk goed en at en dronk ook gewoon). Wel nog tot na de bouwvaksluiting vd opvang dat ze minstens 1 dag in de week ziek was. Huisarts gaf aan ze is dan net aan het opknappen en pikt dan weer een nieuw virus aan. Normaliter zou ze dat aankunnen, nu is ze er meteen weer ziek van want nog niet helemaal opgeknapt. Eigenlijk zou nadat ze is opgeknapt nog 2 weken thuis houden goed zijn, maar snap dat dat niet mogelijk is. En merkte dus ook echt dat toen in de bouwvak de opvang 2 weken dicht was geweest het daarna beter ging.
Die zijn fijn idd! Heb ze van de so low, ging er makkelijk af toen ze op de grond aan het tekenen was.
Ja ideaal he! Van ramen enzo gaan ze ook af, maar ga ze dat maar niet leren want is dan wachten tot ze dat een keer met stiften doen die er niet goed afgaan
Jeppp heeft hier drie lange weken geduurd. Herken je zorgen en ook die opluchting en dan toch weer ellende. Was ‘gewoon’ een virus… Blijven drinken is het belangrijkste! Alles met vocht mag. Wij kregen nog als tip pot thee zetten met eetlepel suiker en theelepel zout en bijv sportdrank. Beterschap!
Ah wat naar joh. We zijn net bij de huisarts geweest en hebben iets tegen de misselijkheid in de nacht gekregen (omdat hij alleen dan overgeeft). Hopelijk werkt dat en heeft hij daardoor minder buikpijn in de nacht. Hij is vandaag wel echt het meest ziek sinds het begin. Veel huilen, niet in z’n hum en al 5 ‘poep’luiers gehad. Uitzitten dan maar!
Oke zoveelste Engel jasjes vraag, maar als baby nu 74/80 heeft en ik wil het jasje iig in het voorjaar kunnen dragen, is dan maat 74/80 goed of liever een maat groter?
Ik heb een 62/68, baby is nu 66 cm en ik ga er vanuit dat deze dit voorjaar nog prima past. M’n nichtje draagt 74/80 en die zou ook in het jasje van Y passen. Dus ja ik denk het wel
Onder extra voordeel staat het bij mij in de app
Inderdaad super fijne stiften! Ik heb nu ze er weer zijn ook nieuwe gekocht omdat ze hier zoveel gebruikt worden, en de stiften maar heel af en toe leverbaar zijn bij Lidl.
Ja volgens mij alleen deze tijd van het jaar heb ik het idee?
Dat idee heb ik inderdaad ook! Mijn moeder wilde de stiften ook hebben en die heeft er een jaar tevergeefs naar gezocht iedere keer als ze bij de Lidl kwam
Mijn dochter wil geen speen maar wel haar vingers of zachte knuffels om op te sabbelen. Bestaat er zoiets als een speen maar dan dus van stof? Heb geprobeerd te googlen maar vind niks.
Goede tip dit, bedankt! Ik heb ook wat besteld voor Sinterklaas. Scheelt echt veel!
Anders gewoon een speendoekje?
Ja daar laat ik haar nu op sabbelen.
Mijn zoon wil geen speen maar sabbelt nu op deze:
Weet alleen niet hoe oud je kindje is, zou die niet bij een heel jong kindje laten liggen.
Daarom zoek ik dus een speen vervanging. Ze is 4 maanden. Maar ze sabbelt alleen op knuffels onder toezicht. Ze is nog niet in staat zelf goed in te schatten hoever het kan of juist zelf eruit te trekken. Dus laat haar niet alleen ermee.
Heb je het idee dat ze die speen mist? Om aan een behoefte te voldoen? Of is se ook tevreden met hoe het nu gaat? Onze middelste wilde ook geen speen, maar hebben zelden het idee gehad die te missen, meer dat andere mensen zeiden als ze dan een keer huilde “ja nu was een speen wel fijn geweest”. Alsof ze met een speen altijd meteen stil zijn als er iets is…
Ze sabbelde idd op haar vingers/duim al heel jong. Ik dacht wel even kak, moet ik der dat straks afleren en een speen haal je weg een duim niet. Maar zo rond de 9 maanden ergens is ze daar eigenlijk mee gestopt en nu (bijna 2) zit ze alleen nog op vingers te sabbelen als er weer een kies aankomt. Ze heeft zo’n knuffeltje van happy horse en dat is echt haar veiligheid zoals onze oudste dat met de speen had. Als ze iets spannend vindt, zich niet goed voelt of moe is wil ze die. Dan gaat ze aan die labeltjes friemelen en dan is het oke. Zo valt ze ook in slaap als ze onrustig is. Die hebben we wel pas alleen bij haar gelaten toen ze iets ouder was, daarvoor was het alleen der duim als wij er geen toezicht op hadden.
Onze jongste heeft wel een speen weer trouwens, merkte op een gegeven moment dat die er echt behoefte aan had om in zijn zuigbehoefte te voldoen. Maar de middelste heeft dat dus nooit gehad.