Tips, ervaringen & aanraders #7

Oke ik ben echt een sukkel maar kan je me de code vertellen? Ik heb de app maar kan hem niet vinden

1 like

Je hebt een persoonlijke code. Rechtsonderin heb je het tabje extra voordeel. En dan die banner aanklikken (bij mij 2e van nocen) en dan de button verzilver je korting :relaxed:

Samenvatting

4 likes

Ik heb echt zo lang gezocht haha. Thanks

Ik moest ook ff zoeken, want de coupon voor gebruik on de winkel zit wel weer onder de kortingscoupons :woman_shrugging:t2: Dat is ook een andere actie (1+1 en goedkoopste is dan gratis) dus had die 50% ook eerdt over het hoofd gezien :sweat_smile:

@Sarie het kindje van een vriendin van mij heeft nu precies hetzelfde. Ze kreeg net de uitslag van het onderzoek van zijn ontlasting en daar vonden ze het Noro-virus in. Geen zekerheid maar misschien heet jou zoontje dat ook? Mijn vriendin vond het wel vreemd omdat niemand om haar heen daar last van had.

Wij zijn ook alle 3 thuis de hele week al bezig met iets buikgriep achtigs? Ik heb maandag moeten braken, toen 2 dagen weer beter. Vandaag weer ziek. Mijn vriend ook. Baby heeft ook al eental keer moeten spugen en daar zit dan soms ook 2 dagen tussen en die begon vanavond ook weer. Echt heel vreemd?

1 like

Dokter had het vandaag wel over ontlasting-onderzoek, maar we gaan even het weekend afwachten met paracetamol en die anti-misselijkheidpillen en dan belt ze ons maandag weer. Wel echt een heel hardnekkig virus en zal me niets verbazen als dat het is. Ze noemde het nog wel inderdaad, volgens mij waait dat virus wel rond. Vervelend ook voor jouw vriendin. Hoe lang heeft haar kindje er al last van?

Ook een dikke 3 weken. Toevallig ging het bij haar net weer 2 dagen beter dus hopelijk zijn jullie door het ergste heen!

1 like

Ik hoop het zo. Echt vreselijk naar zo’n virus… 3 weken is echt lang. Wij zitten vandaag op dag 10.

2 likes

Mijn baby zat met 3 maanden nog in 56, ze nu is een half jaar en echt net uit 62. Maar ken ook een baby van 3 maanden die even groot en zwaar is als mijn dochter nu.
Is het belangrijk dat je de kleding nu al hebt? Anders zou ik wachten.

2 likes

Ik vind het over het algemeen wat ruimer vallen. Ze hebben idd smalle broekjes, maar ligt ook weer aan model want ze hebben ook wijdere broekjes.

Qua buitenkleding hebben wij al 3 winters jassen van Name It en die vallen wel ruim. De oudste droeg nog 86 daarvan terwijl ze verder al in 92 zat. Begon wel wat krap te zitten toen. Nu zit ze goed in 104 en soms al 110 en heeft ze een jas in 104 en daar moet ik bv de mouwen nog van omslaan en daar komt ze de winter ook echt wel mee door. Middelste draagt nu die jas in 86 en die is ook nog ruim, terwijl ze qua kleding nu in 86/92 zit.

Hoe die skipakjes vallen weet ik niet, maar het is buitenkleding dus ik verwacht iets ruimer omdat er ook nog kleding onder moet passen. Maar ik zou ook even wachten nog hoe hard je baby groeit; onze jongste groeit veel sneller dan de oudste en middelste namelijk. Zit nu met 2,5 maand nog net aan in 62 en past ook al dingen in 68. (En de bamboe meegroeirompers van hema wel nog in 50/56). En draagt nu truien die zijn zussen met 4 maanden droegen en bij hem al krap zitten (en die zijn niet in de droger geweest ofzo). En was met de geboorte dus de lichtste van de 3, dus dat wil ook niet alles zeggen.

2 likes

Het is altijd wel ergens sale. Vooral Name It is vaak wel ergens in de aanbieding.
Edit: bijvoorbeeld bij Zalando Lounge of Limango.

2 likes

Ja, als je een specifiek item in een bepaalde periode nodig hebt, of denkt te hebben, zou ik er even mee wachten. Volgens mij is het tegenwoordig altijd sale bij dat soort merken.

Iets heel anders, hulde aan de klantenservice van Dilling! Ik had een paar wollen items volgens voorschrift gewassen en één broekje was toch gekrompen. Binnen een paar dagen na mijn mailtje naar de klantenservice had ik een vervangend artikel in huis.

5 likes

Ja ze mist ‘m wel. Ze sabbelt aan de draag zak en valt dan in slaapt, ze probeert mijn vingers en knuffels om op te sabbelen. Dus zoek daarom iets wat kan. Speen spuugt ze uit of krijg ik er niet eens in.

1 like

Op de website kun je de afmetingen en gewicht van verpakking zien.

1 like

Mijn dochtertje is vergelijkbaar. Ze pakt heel soms de soothie speen van Philips (als ik mijn vinger erin doe), haar eigen duimpje of vingers, verder heb ik twee bijtringen van de Hema die ik haar wel eens geef, maar daar raakt ze soms ook gefrustreerd van omdat het niet helemaal in haar mond past en een heel smal knuffeltje wat ik goed heb gewassen waar ze onder toezicht op sabbelt. Je kunt misschien nog een bijtspeeltje van Oli & Carol zoeken met een smallere kant die ze goed in haar mond kan stoppn? Dat is mijn volgende plan voor sinterklaas haha.

3 likes

J. van 1,5 zit in een koekkie fase. We geven haar eigenlijk nooit koekjes maar merken dat ze zin heeft in een ander tussendoortje dan alleen fruit of rozijntjes.

Hebben jullie tips voor gezonde koekjes?
Is dit iets? Of kan ik dan beter havermoutkoekjes kopen?

2 likes

Wij geven maiswafels of maisvingers. In al die ‘baby’ koekjes zitten toegevoegde suikers

3 likes

Wij geven ook rijst of maiswafels, of soms een stukje brood.

2 likes

Wat zijn jullie favoriete anti slip sokken? Ik wil ze graag cadeau doen aan mn nichtje van 1,5

1 like