Lief dat je het vraagt
niet zo goed. Sinds die pilletjes (vrijdag mee begonnen) ging het weer bergopwaarts. Niet meer overgegeven en de poepluiers werden minder en vaster. Gisteren in samenspraak met de huisarts besloten om weer zonder die anti-misselijkheidspilletjes te proberen (voor het slapengaan) en vannacht gelijk weer mis. Weer overgeven en vandaag weer een diarree luier. Ik heb weer met de huisarts geschakeld en zij heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts. Vandaag uren daar gezeten met een kind dat moe was, niet fit en ik vermoed een tikje hangry. M’n partner en ik zitten er even goed doorheen en maak me echt zorgen. I heeft een koemelkallergie gehad als baby, maar na 6 maanden ging dat beter en mochten we het weer gaan geven, wat al die tijd goed ging, maar de arts vermoed dat dat er nu voor zorgt dat z’n buik onrustig blijft, met de klap die het heeft gehad van de buikgriep(en). We moeten nu dus van de melk af tijdelijk. Hij kreeg nog lekker 1 fles voor het slapen gaan (vandaar dat ze de link legt, omdat hij alleen ‘ s nachts braakt, en nooit overdag, die fles is de enige melk die hij binnenkrijgt). We probeerden soya melk te geven, maar dat wilde hij niet…
Maak me echt zoveel zorgen en ze ging ook van die testjes doen ivm een hersentumor en dan word ik gelijk helemaal angstig en paniekerig (ik heb last van ziekteangst). Het feit dat het begon met diarree en dat nog altijd zo is plus dat wij zelf ook flinke buikklachten hebben sinds het weekend (alleen diarree, niet overgeven) maakt me wel iets geruster maar pfff ik zie zo snel beren op de weg.
Heel lang verhaal, sorry daarvoor. Misschien kan een medisch of ervaren iemand me nog wat moed of geruststellende woorden inspreken, ik kan het gebruiken