Ik heb na 12 weken een spiraal laten plaatsen en was echt fluitje van een cent Had alleen last bij het vinden/openen baarmoedermond maar dat komt omdat ik anatomisch beetje gek in elkaar steek blijkbaar
. Van het plaatsen zelf niets gemist. Voor mijn zwangerschappen had ik daar wel last van.
Dit gaat nu “al” 2 nachten goed ! Hoop dat het zo blijft, thanks voor het delen van deze tip!
Nutrilon heeft een cashback actie op de potten!
Dank! Onze S. was ook vaak nat 's ochtends. We hebben jouw tip nu 2 dagen geprobeerd en tot nu toe gaat het goed! Met gewone AH-luiers en AH-broekjes. Hoop echt dat dit de oplossing is. Was zo klaar met dat wassen.
Neemt de h&m ongedragen kleding terug zonder kaartje? Had een best wel heftige tule jurk gekocht en mn baby gaat iedere keer huilen als ik hem aan wil doen
Ik had laatst voor mezelf na 1 keer snel passen ergens al het kaartje vanaf getrokken en toen paste ik het nog een keer en vond ik het toch niks haha. Toen heb ik het wel teruggestuurd (wel met andere dingen waar nog kaartje aanzat) en op het papier gezet ‘zonder kaartje’ o.i.d. Gewoon geld teruggekregen!
Ik denk het wel, volgens mij zit er vaak genoeg als je het in de winkel koopt al geen kaartje aan
Yes het is gelukt! Had de pakbon niet meer en dus 1 product zonder kaartje maar ze namen het allebei terug gelukkig
Mijn baby van bijna vier weken is vanmiddag ineens op z’n zij gerold! Dat hoort hij toch nog lang niet te kunnen? Ik weet even niet zo goed wat dat betekent voor veilig slapen - hij slaapt nu ingebakerd in een grote hydrofiel onder een laken plus dekentje. We wilden sowieso al voor een slaapzakje gaan kijken. Wat zouden jullie doen?
Misschien was het toevallig een eenmalig iets. Maar zelf zou ik toch voor een slaapzakje gaan, uit gemoedsrust. En ik vond slaapzak ook wel handig eigenlijk, ik was blij toen ze er eindelijk in pasten en we niet meer steeds die lakentjes en dekentjes zo hoefden in te stoppen.
Deed mijn jongste ook maar dat waren toevalstreffers door de krampjes. Inmiddels 4 maand en in de box wordt er druk geoefend met rollen maar het lukt nog niet.
Strak onder een dekentje ingestopt rollen ze sowieso niet zomaar.
@appa en @Loes dank voor jullie snelle reacties! Het zou idd door krampjes kunnen komen want hij had daar wel veel last van. Maar het slaapzakje kan sowieso geen kwaad!
Welke babyslofjes blijven echt goed zitten? Mijn baby heeft aan 1 voetje ook maar 4 teentjes dus dat voetje is wat smaller. (Wel bijna net zo lang)
(Ik verwijder dit straks weer ivm privacy enzo)
Volgens mij kunnen baby’s vanaf vrij snel na de geboorte naar hun zij rollen. Wij hebben altijd samen geslapen en borstvoeding erbij. En dan lagen ze op hun zij bij mij, Ri de borst. Soms rolden ze terug, maar zodra ze aan de borst wilden dan rolden ze naar hun zij en hapte aan …
Uit een soort zoek reflex. Schijnt dat een baby ook vanaf je navel naar boven kan tijgeren na de geboorte omdat ze naar die tepel “moeten”
Ohja, handig met dat koortje ook! Wil eigenlijk iets van b.ol omdat ik daar een cadeaukaart van heb maar deze zien er wel goed uit.
Hebben jullie nog tips voor een leuk last minute Sint cadeau voor een 3 jarig kind? Ze krijgt een stapelstein balans board, maar heb verder geen inspiratie meer. Ze is eind november net jarig geweest en al zoveel gehad
Is toch een goed cadeau?
Anders misschien nog een sticker boekje of stempeltjes erbij.
Lijkt mij een perfect cadeau!
Anders misschien een kleinigheidje erbij om te knutselen. Of iets wat praktisch is zoals een leuke pyjama of sokken wat ze geweldig vindt. Of een leuke kerst outfit.
@Bertha breid echt de allerbeste slofjes die daadwerkelijk blijven zitten. Ze neemt alleen geen waardebonnen aan.