Als er iets van grote sets bij zit, waar je echt bv een schip, huis oid van bouwt die dan apart in een bak doen? En die dan alleen pakken als ze specifiek dat willen bouwen?
Als het echt heel veel is, wat op zolder bewaren en af en toe omwisselen?
Ik kan me niet zo goed voorstellen hoeveel 10 kilo is, maar op kleur is wel fijn als ze er echt dingen mee bouwen. Ik had vroeger van die doorzichte lades waar ik het in deed.
Dit maar dan 6 boven elkaar op mijn bureau.
Als het echt heel veel is zou je ook voor zo’n ikea trofast kunnen gaan met de minst diepe bakken eronder en dan kan de bovenkant van de kast meteen worden gebruikt om dingen op te bouwen.
Of een speciale kamer ervoor Lego Room Tour - Storage & Organisation - Large Family of 8 - YouTube
T klinkt niet mega positief tbh.
Ik gebruik deze:
Hij is nu 1,5 en gebruik ‘t denk ik vanaf 13/14 maanden ofzo omdat hij toen echt teveel haar kreeg.
Van deze gel krijg je inderdaad ook niet zo’n hard kapsel. En z’n hoofdhuid heeft er geen last van.
Er gebeuren weinig ongelukken mee, ja kan maar je ziet het ook niet vaak op de weg rijden natuurlijk?
En daarna zeggen ze ‘toch adviseren wij te kijken naar een andere oplossing’. Dan zou ik persoonlijk niet denken ohhh doen we!
ik ben voor in de nieuwe babykamer op zoek naar een stoel om te voeden/chillen/sussen etc.
ik had eerst een schommelstoel staan maar de leuningen daarvan waren veel te laag waardoor ik eigenlijk altijd kut heb gezeten
ik lees veel over de ikea strandmon en dat de leuningen daar hoog genoeg zijn, maar heeft iemand anders nog een gouden tip? ik wil het liefst wel een schommelelement als dat kan en iets wat een beetje makkelijk op marktplaats te vinden is
Die strandmom is wel echt top! Deze schommelstoel leek me ook heel chill: Schommelstoel mama | Furndaily
De lol van lego is toch juist een beetje zoeken tussen die blokjes?
Zou het echt hels vinden als je alles altijd moet sorteren. En vraag me ook af of kinderen dat dan gaan zitten doen. Waarschijnlijk niet en dan zit je zelf elke avond blokjes in bakken te doen.
Lekker in een grote doos mieteren zou ik zeggen.
Dit zou ik ook doen. Mijn ervaring met Lego is ook dat er veel beter gespeeld word als ik niet alles binnen handbereik zet. Het word dan zo’n chaos en heel lastig om nog onderdelen te vinden. Maar wel een bak met losse stukjes waar lekker in gegraven kan worden, dat hoort er ook echt bij en leuk voor de creativiteit als er ook wat met eigen fantasie gemaakt kan worden.
Mijn man is lego fan, mijn zoon dus ook bij ons is het een gigantische chaos. Maar het plan is per set in zip lock zakjes te doen met het boekje erbij.
De rest in zo’n grote ronde speelzak. Het meeste blijft daarin tijdens het spelen.
Weet iemand of de dikke Hema slaapzakken echt 3,5 TOG zijn? Thuis gebruiken we de 4 seizoenen van Puckababy (2,5 tog) maar ik heb een nieuwe nodig voor het kdv en ik wil niet weer een heel dure aanschaffen. Als die van de Hema 3,5 TOG is twijfel ik of die niet te warm is op het kdv en juist beter thuis voor in de nacht kan gebruiken?
Ik heb zo’n schommelstoel, maar ik vind hem eerlijk gezegd niet heel praktisch. Armleuningen te laag en de rugleuning is ook best laag waardoor ik vaak (als ik al een tijdje zit midden in de nacht) met mijn hoofd tegen de muur aanleun waardoor ik juist niet meer kan schommelen. Bij een volgende baby zou ik voor de bekende Ikea gaan!
Wij hebben die ook! Vind hem niet verkeerd; de armleuningen zitten voor mij wel op een goede hoogte. Maar hij is niet echt hoog, dus bij lange ellendige nachten kun je nergens met je hoofd tegenaan steunen. Dat heb ik wel gemist, dus ik neem volgende keer ook zo’n strandmom.
Of ze echt 3,5 zijn weet ik niet, maar ze zijn wel echt warm. Mijn dochter blijft er echt wel goed warm in, terwijl het nu 's nachts toch behoorlijk afkoelt in haar kamertje. Ik geef zelf daarom altijd de iets koelere zakken mee naar het kinderdagverblijf.
Ja zeker warm. Ik had een 3 tog van c&a en dat stelt niets voor bij die van Hema.
Oké klinkt goed! Ik geef nu ook dunne zak van puckababy mee naar het kdv, maar die moet ik dus telkens weer mee terug nemen omdat we die in de nacht gebruiken icm de teddy. Ik ga denk ik voor de Hema thuis in de nacht.
Ik heb nu twee winterslaapzakken met afritsbare mouwen van Jollein, maar ben toe aan de volgende maat. Dat is dan direct 90, zag ik. Ik heb ze net binnen en vind ze echt enorm. Er is een heel stuk over en de mouwen kan ik twee keer omslaan. Kan dat wel? Zo nee, wat is een ander fijn merk in dezelfde prijsklasse? Met Google vind ik prenatal en hema, maar daar zit niet echt wat tussen waar ik blij van wordt.
Ja, die zijn enorm! Ik gebruik ze nu zonder mouwen, maar mijn baby ligt sowieso nog onder een strak dekentje.
Ze zijn wel heerlijk zacht en warm.
Ik was fan van de Lodger slaapzakken, die zijn heel goed tweedehands te krijgen. Ze sluiten wat beter aan en zijn niet zo huge
Ja hoor het is vooral belangrijk dat de slaapzak bij de nek niet zo los zit dat ze erin weg kunnen zakken. Mouwen omslaan of te lang is niet zo erg.
Ik heb ook wel eens de nek zelf wat krapper gemaakt met twee steekjes en zodra het dan bij de nek strak ging zitten de steekjes weer eruit. Heb dat nog nooit emt een winterslaapzak gedaan, maar denk dat dat ook prima gaat. Ga het morgen zelf proberen want onze baby kan zn benen niet meer strekken in zn slaapzak maat 56-62 (maar slaapt er prima in nog haha) en maat groter is meteen 68-80 en nog te wijd bij zn nek.