Tips, ervaringen & aanraders #7

Ik vind die crème voeding mild van de Kruidvat echt super fijn! Mijn zoon heeft een bos krullen, hij heeft lang haar. En dit maakt het haar helemaal niet zwaar, even nat maken met een plantenspuit en dan dit erin droogt echt heel mooi op.

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-daily-mild-cremevoeding/p/1038507

Bij mijn dochter mag ik echt nooit wat in haar haren doen zo jammer. Alleen heel snel een staartje of knotje bovenop haar hoofd als we naar buiten gaan. De rest trekt ze er meteen uit.

3 likes

Thanks! Ga binnenkort wat proberen!

2 likes

Ik zag het later toevallig ook bij iemand op Instagram voorbij komen. Volg haar verder niet, maar even voor je opgezocht.

Debbie Dhillon shared a post on Instagram: "TAG AL JE CURLY FRIENDS⬇️
No spon video maar ik ben oprecht zo enthousiast over dit product dat ik dit met jullie wilde delen❤️hieronder mijn bevindingen van het product “Kruidvat daily mild crèmevoeding”....

1 like

Mijn dochter heeft superglad en steil haar. Zelfs toe de kapper het een keer had ingevlochten hing het na een uur alweer helemaal los.

Van de opvang komt ze soms met de mooiste kapsels terug (zelfs al als dreumes) maar hier wil ze niet stil zitten. Ook niet met een Ipad ofzo.

Dus twee semi-symmetrische staartjes zijn al een hele prestatie.

1 like

Wat schattig allemaal zeg!
Mijn kind wil dit helaas echt niet.

1 like

Oh die ga ik ook eens proberen. Wij gebruiken die van aunt jackies (knot on my wat h) die is ook erg fijn. Zelfse idee nat met plantenspuit, kammen en dan die erin kneden van onderaf , maar die is niet meer bij kruidvat verkrijgbaar en moet ik nu online bestellen steeds.

Gebruiken ook een cg-proof conditioner van kruidvat (ik geloof wonderful lenghts) en geen shampoo oid. Merk bij de middelste echt verschil, met name bovenop sinds we dat doen.

Hier gaat het ook met fases hoor, tijd gehad dat de middelste alles uittrok maar toen was het bovenop nog korter en viel het niet in haar ogen. En deze week krijg ik er bij haar toevallig met moeite een elastiekje in. De oudste weet inmiddels als ik lang haar wil moet er op zn minst op opvangdagen een klein staartje in. Het liefste zou ik daar allerlei vlechtcreatiws bij maken, maar helaas dat wil ze niet haha.

1 like

Hahaha ja ik denk dat ik een Ballorig strippenkaart ga nemen want met dit weer heb ik gewoon echt geen zin om ze buiten uit te laten razen :cold_face:
We gaan gelukkig tussendoor nog een tijd naar het buitenland, daar kunnen ze lekker veel zwemmen en op het strand spelen. Dat helpt vast ook wel wat.

Thanks ook @Batalash en @Ohappyday, ik moet het maar gewoon uitzitten dan.

4 likes

Thnx! Nee hoor wij geven een zetpil omdat ze gewoon echt au au zeg. Er komt ook een kies door. Vandaag wel weer een goede dag! Hopelijk zet het door! :relaxed:

Wel een geruststelling om te horen dat dit ook bij jullie gebeurt.

1 like

Goede tip! Ik ben uiteindelijk mega goed geholpen bij de decathlon. Super opgelucht nu dat ik gewoon nog kan wandelen in ons midweekje weg!

6 likes

Ik heb de easywalker xs van mp en die zag er nog super uit. Dat is echt een fijn model welke ook mee mag in het vliegtuig bijv.

1 like

Ahhh balen. Ditzo heeft dus geen contract afgesloten met m’n ziekenhuis. Maar even goed nadenken wat dan te doen. :sob:

Thnx!

Ik heb het uitgetest en de gewone van de Hema passen ook!
Mochten mensen ooit zoeken in de chat stokke sleepi hoeslaken past :stuck_out_tongue:

Samenvatting

1 like

O dit is echt top om te weten :grin: Scheelt een hoop geld.

1 like

Altijd goed om alvast rond te kijken maar heb nog even geduld met afsluiten. Ons ziekenhuis is ook elk jaar laat maar komt elk jaar goed. Desnoods de huidige verzekering opzeggen dan heb je nog tot februari om een nieuwe af te sluiten.

1 like

Ik herken het ook, maar hoopte nog een beetje dat het ook door de decembermaand kwam. Hier is het niet echt druk doen, maar wel veel gejengel en grenzen opzoeken.

Elke avond de afgelopen week wil ze ook niet meer meteen gaan slapen maar moet er eerst van alles worden gedaan en vervolgens keihard huilen als wij niet meer reageren :disappointed: Zijn we ook niet gewend.

Misschien maar iets meer naar buiten gaan inderdaad, en nog wat nieuwe dingen ondernemen.

Wij willen voor dochter in onze woonkamer een speelhoekje maken, het liefst een bureautje met een opberglade ernaast. Via Pinterest kwam ik op de Ikea hack met de Smastad opberglade en het tafeltje, maar dat is 1.80 en we hebben maar een muurtje van 1.20. Heeft iemand nog een tip?

Dit is een beetje de inspiratie

1 like

Oh ja misschien goed om erbij te vermelden: wij zijn niet zo handig en willen dus eigenlijk het liefst iets kopen wat redelijk kant en klaar is. Een werkblad ergens op leggen gaat nog net, maar echt iets from scratch maken is niet ons ding

3 likes

Heb je een foto hoe het is geworden bij jullie? Op de site staat niet echt een eindresultaat haha (de vraag kwam niet van mij maar wij zijn wel opzoek naar hetzelfde idee haha)

1 like

Oh haha, thanks! Ziet er heel leuk uit :slight_smile:

1 like

Wat zijn dingen die jullie op het kraamlijstje/geboorte verlanglijstje hebben gezet? Ik ben nu druk aan het nadenken, want veel mensen willen toch graag iets geven (terwijl dat van ons echt niet hoeft). Ben zwanger van de tweede, dus het echte hoognodige hebben we denk ik wel… al zou ik het leuk vinden om mensen wat inspiratie te kunnen geven via een digitaal verlanglijstje. Jullie ideeën?