Thanks voor de tips @Zitzak en @Jeezlouiz. Hier ga ik iets uit kiezen
Waar is deze van ?
Wij hebben deze! Past ook aardig wat in.
Een Ikea vakkenkast (kallax) en die op de grond leggen. Je kunt m met een dichte kant op de grond leggen, dan kan de bovenkant als bankje gebruikt worden maar met een open kant op de grond dan kan er makkelijker gezocht worden omdat je dan 2/3/4 bakken creëert.
Wij deden vaak pap idd, gewoon brinta of volkoren/7 granenspul. Als je niet altijd gewone melk wilt geven kun je dit ook afwisselen met haver/kokos/rijstmelk etc. Een bordje pap gaat er best snel in en op een gegeven moment kunnen ze het ook een beetje zelf doen, dat is ook handig.
Kan hij niet op de opvang ontbijten?
Anders misschien iets van yoghurt met muesli of pap.
Bedankt voor de tips! Ik ga eens kijken naar zo’n Ikea DIY hack om zo’n bak te maken. Is leuker om te kunnen “bladeren” in de boeken dan dat ze allemaal omvallen.
Inspiratie voor anderen; op haar slaapkamer heb ik Ikea rekjes gehangen en geverfd in de kleur van de muur:
Heeft iemand tips voor fijne (en mooie) slofjes? Moeten we aanschaffen voor op de opvang
Wij hebben een tijd van die knijpyoghurt gegeven, dat chefte hij zelf en geeft weinig zooi. Er is er 1 van Ella’s kitchen met pap yoghurt en banaan (baby bananenontbijt oid), maar we vonden €2 per zakje wel een beetje te zot, nu krijgt ie vaak van die jumbo/Lidl eigenmerk knijpdanoontjes die per 4 verpakt zijn.
Mijn zoontje droeg toen hij net 1 was en begon met lopen de slofjes van Collegien, vind die echt heel leuk in veel verschillende prints. Zijn een soort stevige sokken met een zool
20/21!
Mijn dochter at toen Brinta met kaneel. Soms een banaan erdoor geprakt.
Ik ben soms echt verbaasd wat hier gedeeld word en herken dit echt totaal niet van mijn eigen omgeving. Sloffen voor een kind van 40 euro?
Ik ken eigenlijk alleen maar mensen waarvan de kinderen gewoon simpele sloffen hebben van de Hema, van haren of zeeman ofzo. Mijn kinderen hebben gewoon van dit soort Thu!s kinder pantoffel roze panter online bestellen | Scapino
Niet naar jou toe hoor en iedereen moet lekker kopen wat hij/zij zelf wil. Maar wil ook wel even ander geluid laten horen.
Haha herkenbaar. En laten mijn dochters nou precies deze prachtige scapino sloffen hebben
We hadden geen sloffen maar sokken van falke. Dik en van wol volgens mij, met antislip.
Mijn kind heeft van die leren slofjes van lodger.
wij hadden zoiets maar dan van de zeeman, een soort sok met een zooltje er onder
meer dan voldoende en zeker voor op de opvang!
Ja soms eet ie zijn boterham niet en dan geven we die gewoon mee. We zorgen er dan wel voor dat er geen pindakaas op zit ofzo, geen idee of er kindjes met allergieën zijn maar dan ben je in ieder geval safe.
Tenzij gluten allergie
Bij ons mag dat niet ipv allergische kinderen!
Stel dat er ergens een stukje brood in de speelkist verdwijnt en een allergisch kindje vindt dat - dus bij ons mag het niet eens mee naar binnen (kwam ik met schade en schande achter)
Ik probeer nog weleens een cracker achterop de fiets er in te krijgen, maar daar houdt het ook wel op