Heb ik inderdaad geprobeerd, maar ik merkte geen verschil in onrust/semi-wakker worden. Op dit moment is het dan (naast niks doen) óf nog warmer toedekken want haar nekje is koud (wordt ze klammig) óf juist minder (heeft ze het mogelijk koud). Beide opties merkte ik niet echt verschil, maar ik zit niet te wachten op warmtestuwing o.i.d. Laatst had ze het 's nachts echt te koud en was ze helemaal slap, apatisch en klam. Dat was best eng. Voor welk risico kies ik dan? Ik lees hier en daar dat (sommige) babies hoe dan ook 's nachts een lagere temp krijgen, maar dat is vooral op fora. Daarom ben ik benieuwd naar soortgelijke ervaringen hier of wat het cb hierover zegt.
Edit: rugje en borst zijn ook koel/niet bijzonder warm. Zodra ze 's ochtend van bed komt warmt ze wel snel op.
@Croky Dat voelt ook een beetje klam/koel. Maar niet mega bezweet of zo. Maar dus niet echt koud/warm.
@Perzik O, dat is wel een goede om ook nog even te proberen. Dan kleed ik haar kouder en houd ik de kruik achter de hand.
Misschien is mijn baby gewoon wat typisch qua warmtehuishouding 's nachts. Dat zou ook helemaal niet erg zijn, maar ik ben dus wat zoekende of ik nu wat anders kan doen. En kom er nog niet helemaal uit met wat ik tot nu toe heb geprobeerd.