De bamboorompers van de Hema zijn echt lekker stretchy en ik vind petit bateau ook gemaakt voor kindjes met spek
Ik vind de bamboe rompers van Hema ook top, zowel de overslag als niet-overslag waarbij je twee rijen aan drukknoppen hebt (de meegroei rompers).
Ik koop ze altijd bij next. Een 5 pak met hemd en een 5 pak met lange mouwen. Dat vind ik ideaal. Mijn kind is best spekkig en die zijn alweer te kort voor ze strak zitten telkens dus ze vallen zeker wat los.
Die basic witte rompers van de hema die in die plastic verpakkingen zitten wat losser en is heel lekker zacht katoen. Die rompers van jouw plaatje vond ik ook echt vreselijk strak zitten.
H&m valt ook wat ruimer vind ik!
Bedankt voor alle tips iedereen! En fijn om te horen dat jij deze specifieke romper ook strak vond zitten @Karl_Lagerfeld, dan vertrouw ik er ook meer op dat de andere tips die hier gegeven zijn passen Mijn baby is ook niet extreem dik ofzo, maar die rompers zitten echt als Spanx bij haar
Het is voor de opvang dus het hoeft niet heel fancy, maar het moet wel lekker zitten voor haar Thuis draagt ze bijna altijd wol, dus ik ben denk ik ook een beetje verwend qua makkelijk aandoen en niet te strak zitten.
Ik heb nu trouwens 2 bamboe rompers vd Hema die ik suuuper chill vind, maar die verkopen ze niet meer
Nee denk het niet. Nooit mouwloos gehad nog eigenlijk Maar iig geen lange mouw, dat vind ik mega onhandig en is te warm op de opvang.
Dit zijn inderdaad de fijnste rompers, zo jammer dat ze er niet meer zijn. Je zit helaas net in dezelfde maat als onze dochter want anders kon je er wel een stuk of 8 overnemen. Ik heb er nog een aantal via het forum en vinted kunnen verzamelen.
Hier 2 linkjes van verkopers die ze hebben.
Rompers maat 74-80 - Vinted De roze rib romper van prenatal die in dit pakket zit is ook erg fijn, met veel stretch.
Naar aanleiding van de talrijke tips mbt het doorlekken van mijn dochter ‘s nachts: ik probeerde vannacht een gewone luier en een luierbroekje eroverheen met als resultaat dat ik haar droog uit bed tilde! Laten we hopen dat het geen toeval is maar dat dit ook de oplossing voor ons wordt!
Zo lief dat je deze linkjes gevonden hebt! Ik heb die set rompers direct gekocht
En ik ga nog even speuren tussen de kleurtjes en printjes van de andere winkels die hier genoemd zijn. Dan kan de baby lekker comfi de volgende maat in
Ze beginnen op die leeftijd volgens mijn ervaring vaak ook plas op te houden (bewust of onbewust). Als ze daar klaar voor lijkt kan je proberen voor het slapen gaan te plassen op toilet of potje. Dan is de blaas leeg bij het starten van het slapen…
Iemand enig idee wat je kan doen tegen de blaasjes van de hand-voet-mond ziekte?
Ik heb nu met zinkzalf gesmeerd maar zijn handjes zitten echt helemaal onder en sommige blaasjes zijn ook open gegaan.
Ik heb hier zelf (nog?) geen ervaring mee, maar ik kijk altijd graag naar de tips van Dr. Leenarts als het om de huid van mijn baby gaat. (Ze heeft ook een fijn boekje over de babyhuid). Zij geeft aan: waterpokkenlotion om de blaasjes in te laten drogen, zinkzalf of lidocaine zalf via de huisarts.
Sterkte!
Zinkolie!
Eerst laagje micanozalnitraat en dan dikke laag zinkolie ipv zinkzalf. Kreeg advies vd ha en hielp snel hier!
Ik ben na 1.5 jaar eeeeindelijk begonnen aan het uitzoeken van alle foto’s om een fotoboek te maken. Ik vroeg me af wat jullie doen. Maak je een boek per levensjaar (dus van geboorte/verjaardag tot verjaardag) of per kalenderjaar? E. is van juni dus ik twijfel of ik een apart boek maak voor juni-december en dan eentje van 2022. Of van juni tot juni en dan al een deel voor het volgende jaar.
- Een boek per levensjaar
- Een boek per kalenderjaar
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik doe maar wat. En een enthousiaste oma die dat ook doet. Met als gevolg dat ze drie boeken heeft over haar eerste levensjaar, een enkel boek over een vakantie en ik heb op een gegeven moment een boek gemaakt waar 3 levensjaren in gingen Life is chaos.
Bij mijn eerste had ik een boek 0-3 maanden, en een boek 3 maanden tot 2,5 jaar haha… daarna geen zin om boeken te maken dus steeds losse fototjes besteld via lalalab, in een mooi bewaardoosje krijg je die. Ze is nu 10
Bij mijn baby nu heb ik een klein boekje over zwanger worden en de geboorte, en 0-4 maanden boek gemaakt bij albelli omdat mijn laptop gecrashed was en ik ineens bang was dat ik alle foto’s van iphone kwijt zou raken als die ook ineens zou crashen (maar heb nu ook icloud genomen voor de zekerheid).
Maar ik ga denk ik vanaf nu een albelli boek bijhouden op mijn telefoon en dan bestellen als het die actie is met gratis pagina’s, en dan per levensjaar of per 2 levensjaren haha ligt eraan hoeveel zin ik erin heb en of ik het goed bijhou.
Ik houd alleen een invulboek in van 0-12 jaar in, deze: Invulboek voor baby & kind van 0-12 jaar – Oh My Goody. Ik laat de foto’s afdrukken 2x per jaar denk ik.
Ik wilde een boek per levensjaar doen, maar vond dat toch wat veel. Heb nu een boek van de eerste twee jaar. Tweede boek ben ik mee bezig, druk ik af als ik het dik genoeg vind, denk dat het voor 2-3 jaar wordt, of misschien wel meer.
Heb zelf 4 fotoboeken van mijn geboorte tot mijn achttiende, vind dat meer dan voldoende.
Ik ben bij de oudste begonnen met een boek van haar eerste jaar, maar dat worden heel veel boeken zo. Dus denk voor alle kinderen 0-1 (heb daar ook alle mijlpalen en bijzonderheden van het eerste jaar in uitgeschreven) en dan van meerdere jaren.
Al vaker hier gedeeld, maar toen ik ging trouwen heeft mijn vader een boek van 0-trouwen gemaakt en dat is het boek wat ik nu het vaakste pak. Als onze kinderen straks 18 of 25 worden ga ik ook een verzamelboek voor ze maken.
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga voor nu denk ik voor een boek van 0-1 met alle mijlpalen. Dan kijk ik volgend jaar wel wat ik daarna doe. Want elk jaar een boek wordt misschien inderdaad wat veel.
@Suikerklontje deze tip ga ik wel onthouden want vind het een megaleuk idee.