Heeft iemand toevallig een kortingscode voor het Beekse Bergen vakantiepark?
Twee nachtjes voor bijna âŹ400 euro is de goedkoopste optie, maar het lijkt mij zo leuk!
Heeft iemand toevallig een kortingscode voor het Beekse Bergen vakantiepark?
Twee nachtjes voor bijna âŹ400 euro is de goedkoopste optie, maar het lijkt mij zo leuk!
Iemand tips/ervaring mee? Ik geef nog borstvoeding (avond en ochtend) aan mân dochter van 15 maanden, maar ben 3 maanden zwanger. Sinds paar dagen wordt ze super boos aan de borst, maar ze wil ook geen flesje kunstvoeding. Heel wat strijd bij het slapen gaan en weet niet goed wat te doen.
Ik ben al even aan het googlen en rond aan het kijken maar kan er nog niet goed aan uit. Wat is nu een handig en veilig zwemvestje of zwembandjes voor een kindje van 1 jaar rond de 9 kilo. Het is voor naar een subtropisch zwembad te gaan. Ze kruipt en stapt als ze zich vasthoudt dus zou iets willen waar ze zich in een babybadje vrijer kan bewegen dan de gele baby float intex band.
Dat heeft de huisarts mij aangeraden, en heeft bij ons goed gewerkt.
In de zwembaden waar ik ben geweest waren bandjes verplicht en is zoân vestje niet voldoende. Wij hebben die standaard van beco, die blijven bij onze lang/dun kind ook prima zitten
Ik kwam er vandaag achter dat ons auto stoeltje aan de te kleine kant is.
Iemand nog tips/aanraders voor een autostoel voor een kind van bijna 4 jaar, 110cm ongeveer en iets van 20 kilo.
Zit zelf al een beetje te googlen, maar er is zoveelâŠ
Wij hebben de Maxi Cosy Rodifix. De Airprotect variant kan je met Isofix gebruiken, dat vonden wij wel handig.
En @Puck die Rodifix kan ook nog in een lichte slaapstand toch? Dat lijkt me ook fijn voor lange ritten enzo, ik denk dat wij die ook gaan kopen binnenkort.
Het ging hier pas ook al over kinderen die bijna vier werden en hie pittig dat is toch? Advies was helaas gewoon uitzitten tot ze naar school gaan he?
Ik denk erover om de opvang te vragen of ze nog wat meer materiaal hebben om haar uit te dagen. En hoop dat het helpt dat die gekke december-dagen nu voorbij zijn, maar ben bang van niet
Thx! Ga deze bestellen. We hadden altijd van het merk Joie. Maar die is 100 euro duurder, zelfde soort model. Dus dat scheelt nogal.
@Dr.Watson dat âliggenâ zag ik ook inderdaad, fijne bijkomstigheid!
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is (of het aankoop topic??) maar voor wie nog wol wil shoppen:
Ja hier ervaring, bij mij was het toen ook op. Door de zwangerschap. Onze zoon zei het zelf: tietie op! En werd gelukkig niet echt boos, hij had 3x per week papa die hem naar bed bracht met een flesje dus was het wel zonder gewend.
Kan je partner haar naar bed brengen? Dan verwacht ze de borst ook niet waarschijnlijk?
Ja uitzitten Ik heb de school gevraagd om tips/materiaal, kdv gaf aan hier niet echt iets voor te hebben nl. School heeft wat dingen gedeeld voor extra uitdaging, ben benieuwd of ze er meteen mee aan de slag gaan.
Dit kunnen we nog wel proberen! Nu gaan we samen na boekje lezen op het grote bed voor bv en flesje, maar misschien dat er even helemaal uit en mân vriend dan in de stoel met een flesje.
Kunnen ze haar bijv ook uitdagen door haar meer te betrekken bij klaarmaken/voorbereiden van taken/activiteiten, helpen met de kleine kinderen ofzo? Dit deden ze ook op de psz bij kindje van een vriendin.
Maar weet eerlijk gezegd niet of dit ook nadelen heeft haha
Ik heb het nog niet gevraagd bij het KDV maar dat ga ik morgen doen. Ze interesseert zich overigens echt niet voor jongere kinderen, maar misschien dat ze het wel leuk vindt om wat meer te mogen helpen inderdaad. Ze was de laatste tijd âs avonds ook nog niet echt moe, dus wat meer fysieke uitdaging is ook wel goed denk ik. En verder duurt het nog 3 maanden voor ze naar school gaat
Jaa meestal is het toch een kwestie van uitzitten helaasâŠ
Valt mini rodini nog steeds goed op maat?
Oke! Mijn kind is ook tenger dus vind het altijd moeilijk in te schatten maar we gaan het gewoon proberen.
Klopt ja, daarom hebben wij voor deze gekozen. Ik vond het wel gek omdat hij nu ineens met de gewone gordel vastgezet wordt, maar dat hoort natuurlijk gewoon bij een grotere stoel.
Zoals @Jeezlouiz zegt inderdaad. Vragen of ze kan âmeehelpenâ.
N. was een tijdje terug ook echt niet meer op haar plek op de opvang. Nu helpt ze mee met veel dingen, kindjes aankleden, lunch klaarzetten, was opvouwen etc. Hierdoor voelt ze zich ook echt belangrijk en âgrootâ. Niet dat dat perse eem goede ontwikkeling is Maar ze gaat in ieder geval weer met meer plezier heen.