Weet iemand of deze geschikt zijn voor mijn bijna peuter? Ze is 21mnd, zit in maat 86/92 en weegt ca. 12 kilo. De andere zwembandjes bij de decathlon zijn ook vanaf 15 kilo. Kan niks vinden voor lichtere kindjes. Ze kan allang lopen, dus zo’n gele band/ring is niks meer. Anders tips?
Hier ook . Maar hier zijn het cherry tomaatjes. Avondeten? Ho maar. Maar soms wilt ze eerst een toetje, en gaat ze daarna alsnog haar bord leeg eten
.
Ik heb deze voor m’n dochter (die is 19 maanden, 10 kilo) en is echt nog veel te ruim. Ik lees vaak dat de puddle jumper kleiner vallen dan deze, terwijl ze hetzelfde gewicht aangeven. Maar die heb ik zelf niet. Dus geen ervaring.
Oooh echt iets waar ze het bloed mee onder mn nagels vandaan kunnen halen. Lust je iets niet? Prima, als je het hebt geproefd. Maar tegenwoordig wordt er al geroepen lust ik niet, zonder te proeven. En dan iets waar ze vorige week haar vingers nog bij aflikte. En als de oudste roept lust ik niet, gaat de middelste daarin mee want die wil het liefste alles hetzelfde als grote zus
Ik heb deze gekocht toen mijn dochter 2,5 was, maar was nog veel te ruim en alleen die armbandjes deden niks. Ze zakte daarmee gewoon onder water.
Toen heb ik bij de decathlon gewoon de zwembandjes gekocht.
Wij hebben deze ook! Toen ze 25 maanden was paste het al helemaal prima, denk iets eerder ook al wel maar toen hadden we hem nog niet. Ons kindje is wel wat groter dan gemiddeld.
Mijn kinderen (bijna 4, maat 98) passen deze nu nog steeds niet. Ze zijn echt heel wijd rond het middel. Nou zijn mijn kinderen ook wel klein en smal, dus denk echt dat het aan de bouw ligt. Alleen leeftijd, gewicht en lengte zegt niet alles
Edit die oldskool oranje vleugeltjes pasten wel al toen ze 2,5 waren!
Gebruiken jullie een kap bij de maxi cosi? Ik zie online een zonnekap, maar is dit ook handig voor dit
Weer buiten tegen de wind etc?
Oef, dat wordt dus nog even verder zoeken. Thanks! @KJuffie @Pythagoras @anon37686689 @Zitzak
maxi cosi heeft een ingebouwde zonnekap. Die gebruiken we eigenlijk standaard om wat meer beschut te liggen.
Wij hebben een maxi cosi overgenomen dus missen denk ik dat onderdeel?
Ja ik gebruik hem wel veel. Als het regent idd ff de kap omhoog, als het hard waait en ik heb de maxicosi op het onderstel, tegen de zon en om het net wat beschutter te maken als hij op een andere plek dan in de auto erin moet slapen incidenteel.
Wij hebben een maxi cosi cabriofix, daar zit hij gewoon ingebouwd, maar kun je hem verstoppen onder dat randje achter. Kan straks wel even een foto maken ervan waar hij verstopt kan zitten.
Ja ik ga beginnen met pap en hopen dat dat wat uitmaakt.
Hij krijgt meestal rond 17/17.30 hapje en dan een uur later de fles die hij meestal in etappes drinkt tot 19u bedtijd.
Zijn jullie toen cold turkey gestopt met de fles van 10.30? Ging je kindje toen huilen? Of gaf je dan een snackje ofzo of iets anders te drinken?
Ligt er wel aan wat voor maxi-cosi je hebt. De maxi-cosi citi heeft namelijk geen ingebouwde zonnekap
Omg heb hem gewoon gevonden! Haha zat idd verstopt
Wij hebben deze voor onze oudste ( 4,5) maar onze lange slanke peuter ( 11 kilo bij geen idee hoelang maar ze heeft qua lengte al wel 86 en qua smalle heupen 80), past deze niet en verzuipt erin ( in die band dus hè 🫣).
Wij zijn wel fan van de Flipper Swimsafe!
Ga ik daar eens naar kijken. We hebben echt net een last minute weekendje centerparcs geboekt (aankomend weekend dus), dus zit nu flink te zoeken. Haha, thanks!
Bedankt voor alle boek-aanraders!
Bij de Citi zit de kap inderdaad niet ingebouwd maar los bijgeleverd. Die losse raken altijd kwijt en de ingebouwde zitten te goed verstopt.