Ik heb deze, love het grote scherm. Maar eigk had ik al 3 thermometers in huis dus was 't nogal zinloos.
Ik heb die van de Hema gehad en die was best snel kapot. Toen heb ik de onderstaande besteld. Die is snel, piept duidelijk maar niet te luid en heeft een soft tip die meebeweegt. Heb geen idee of mijn baby daar überhaupt iets van merkt, maar ik vind het idee wel fijn!
Ik heb dit setje van Philips Avent, zit oa een thermometer in. De neuszuiger is heel fijn en de nagelknipper ook en de rest neem ik nu langzaam in gebruik (zoals de vingertandenborstel), maar zeker een aanrader als je een mooie aanbieding hebt (ik kocht hem bij amazon de).
Deze is echt top!
Ik zag deze vd week liggen bij kruidvat in van die actieschappen bij ons! Dus misschien een tip voor geïnteresseerden
@kleinmaargroot gewoon 1 van kruidvat, eigen merk die het snelste meet en met een flexibele punt. Ik vond het fijn om er 2 te hebben; 1 voor mij en 1 voor de baby (ookal maak je hem steeds schoon met alcohol, vond ik bij die kleintjes toch een fijner idee).
Wij hadden deze van de prenatal en die gaf 0.5 graden kouder aan dan de baby daadwerkelijk bleek te zijn. Waardoor gedacht werd dat baby onder temperatuur had. We hadden er 2 en beide hetzelfde.
Dit setje zit ook in het kraampakket van Zilveren kruis. Mocht een zwangere deze nog verwachten dan hoef je deze spullen niet los te halen
Is de Efteling al leuk met een bijna peuter? We zitten komend weekend t/m maandag redelijk in de buurt en lijkt me wel leuk, anders komen we er niet zo 1,2,3 (wonen in het noorden). Zo ja, iemand nog tips waar kaartjes met korting te scoren zijn? Ben ondertussen al aan het zoeken
@kleinmaargroot zelfde hier! Ik zou die van Prenatal niet aanraden. In de kraamweek van de kraamverzorgster een andere thermometer moeten kopen om te vergelijken of hij wel klopte. De prenatal versie bleek veel te snel waardoor hij nog niet voldoende opgelopen was en het telkens leek alsof baby onderkoeld was (tot wel een graad te laag). We moesten hem dus vaak 3/4 keer achter elkaar aandoen.
Ik was laatst in de Efteling zonder kind en toen dacht ik wel echt dit is nog niet echt wat aan. Natuurlijk zullen ze sommige dingen wel leuk en mooi vinden, maar ik was zelf al compleet overprikkeld dus het lijkt me wel heftig. Denk dat ik zelf liever wacht tot ie ouder is want het is ook niet bepaald goedkoop.
Top, thanks! Dan kijken we even verder.
Misschien als jouw kind makkelijk gaat tukken in de kinderwagen dat het wel wat is trouwens. Maar dat zou mijn zoontje ook nooit doen als er zo veel te zien is haha.
Hahaha nee, dat wordt hem echt niet. En ik heb absoluut geen zin in een mega overprikkeld kind, niet helemaal goed bij nagedacht.
Een vriendin van me had d’r kinderen (6 & 4 jaar) meegenomen naar euro Disney.
Twee weken later gingen ze naar het zwembad en toen zei dr oudste “mama ik vond dit even leuk als Disney!!”.
Je hebt er nu niks aan maar misschien voor later dit jaar: in Nieuwkuijk heb je de mini Efteling. Dat is ook voor de echte kleintjes leuk om naartoe te gaan.
Oh edit: ik zie dat ze nu op hun website adviseren vanaf 4 jaar.
Thanks! Dat ziet er zeker leuk uit. We krijgen alleen straks ons tweede kindje, dus ik vrees dat dit onze enige “vakantie” dit jaar is, maar ik ga hem onthouden!
Ik heb de digitale thermometer van Braun en die is top, heel snel ook. Hiervoor had ik er één van Alecto maar die ging binnen een paar weken stuk en deed er best wel lang over. Je moet in de kraamweek bij elke verschoning temperaturen (en soms nog vaker) dus hoe sneller hoe beter!
Wat zijn nou precies de fijne voedingebhs van H&M? Ik zie er zoveel op de website staan dat ik niet weet welke ik moet kiezen
Ik ben dus voorstander van de floepdeboob bh’s. Zonder clippies, waar je gewoon je borst uit kan hangen en zo weer terug op zijn plek schuift. Ik zie dat ze deze niet meer bij hm hebben, ga even voor je zoeken!
Edit: plaatje toegevoegd van lindex
Als je baby lekker gedronken heeft, lekker op je slaapt, heb je echt geen zin om nog met clipjes te stuntelen.