Tips, ervaringen & aanraders #7

Ik had eerst deze:

Maar die vind ik best snel vormloos geworden, er zit geen steun meer in zeg maar.
En nu heb ik deze:

Die zijn wat meer ondersteunend, maar ik vind de cups een beetje te puntig, voor m’n gevoel zit er een halve centimeter lege ruimte voor m’n tepel. (Link gefixed)

De soort die @zonderslaap noemt vind ik ook fijn voor thuis, die heb ik van primark, maar buitenshuis wil ik iets minder swingende boobs :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahaha ja dat is ook zeker fijn! Ik vind wel merr gevormde bh’s lastiger met voeden in het openbaar. Zit zo in de weg, moet je half oprollen of wegfrommelen…

Maar voor thuis, go comfi!!

1 like

Wij hebben ze ondertussen ook al even in gebruik en hier wordt er dagelijks mee gespeeld door onze dochter (ruim 1.5 jaar). Wel veel in combinatie met ander speelgoed. Bij de klimdriehoek zet ze ze bijvoorbeeld onder het uiteinde van de glijbaan zodat die als tafel/brug kan dienen, bij de bak met speelrijst gebruikt ze ze als pannen, bij de duplo is het het zwembad voor de poppetjes, bij de tafel worden ze neergezet als stoeltje, met de pittenzakjes kan ze erin mikken en natuurlijk als parcours/het bouwen van een toren. Ik vind ze op een gladde vloer wel te snel wegglijden. Op een vloer-/speelkleed blijven ze wel goed op hun plaats.

4 likes

Ik heb deze!
Zachte tip, en heel snel. Ben er heel blij mee voor de baby. Temperatuur lijkt ook altijd te kloppen (ik meette in het begin nog wel eens na met een langzamere andere thermometer)

2 likes

Een zachte tip is wel fijn bij het meten van de temperatuur, maar ik krijg er bijna geen zetpil mee naar binnen :sweat_smile:

2 likes

Huh maar breng jij dan een zetpil in met een thermometer?
Of is dit normaal en heb ik het al die jaren verkeerd gedaan.

3 likes

Haha ja want zo deed mijn moeder het ook, hoe doe jij het dan?

1 like

Huh hoe doe je dat dan? Ik breng een zetpil gewoon zo in, met mn vinger duwen?

3 likes

Nou met een thermometer met een harde punt kun je ze zo naar binnen duwen zodat je vingers niet vies worden. Ik wist eigenlijk niet beter, maar het lukt dus totaal niet met die wiebelige punten.

2 likes

@kleinmaargroot ja die bedoelde ik ook!

5 likes

Wow wat een lifehack! :scream:

2 likes

Thanks voor alle BH tips! Ik ga eens op m’n gemak kijken wat me handig lijkt.

Huh? Maar mijn vingers zijn nooit vies geworden? Ik gebruik nu geen zetpillen meer maar destijds duwde ik hem er zo in. Je vinger hoeft niet mee naar binnen :smile:

16 likes

Muhahaha ja idd, nog nooit poep aan mijn vinger gehad hoor. Zetje geven, billen bij elkaar zodat ie binnen blijft en done.

5 likes

Indd haha, en sowieso wassen toch :smile:

4 likes

Ik doe dit ook hoor, mijn kind kan ze er heel hard weer uitpersen en dan kan ik die billen op elkaar drukken wat ik wil, de zetpil ligt er dan toch weer uit. En hij wil ook geen vloeibare paracetamol dus dan is dit de enige manier. Anders moet ik echt met m’n vinger naar binnen en liever niet :grimacing: en ja sowieso handen wassen daarna maar alsnog.

Wel een goede life hack als het moeizaam gaat.

Hoe oud is je kindje? Je hebt tegenwoordig ook kauwtabletten in verschillende smaken. Daar is mijn dochter helemaal fan van. Drankje moest ze ook niet.

5 likes

Bij mij zijn de ‘cups’ van die floopdeboob bh’s zo snel te ruim of uitgelubberd door het naar beneden trekken onder de borst, heb jij dat niet? Of anders zijn ze gewoon te groot misschien inmiddels sinds de stuwing, dat kan ook.

Ik heb zelf een aantal van deze en die vind ik prima, nu ook in de sale zie ik. Maar ik kan niet wachtennnn tot ik mijn eigen/gewone mooie bh’s weer aankan

Bijna twee. Ik ga die inderdaad proberen, want ik zag ze laatst ook op het forum voorbij komen terwijl ik er nooit van had gehoord, maar ik heb toch het idee dat hij ook dat niet leuk gaat vinden. Hij is nogal kieskeurig met eten. Zetpil is een halve minuut niet leuk en daarna is het weer goed.

3 likes

Mijn dochter is ook een lastige eter maar die van de etos vind ze lekker (beetje mint smaak volgens mij) en we hebben ook bananensmaak, is net snoep. De eerste keer wilde ze niet maar toen mocht ze kiezen: zetpil of kauwtablet en toen koos ze toch kauwtablet. Sindsdien vraagt ze bij ieder pijntje of ze een kauwtablet mag. Hopelijk vindt je kindje het iets.

3 likes