Ja die lubberen inderdaad snel! Heb ik ook. Die met elastiek is dat een stuk minder. Ik voed inmiddels al 7 maanden niet meer, maar draag ze stiekem nog wel eens (thuis dan ).
Haha bij mij is borstvoeding nooit gelukt maar die elastieken voedingsbehaās had ik al wel gekocht en ik draag ze thuis geregeld!
Wij zijn er in september geweest met onze dochter van 2,5 en het was echt heel leuk! Ze heeft het er nu nog steeds over. Wij waren wel met de hele familie, ook met oudere kinderen dus is misschien wel anders. Maar als je kind inderdaad snel overprikkeld raakt zou ik er mee wachten inderdaad. Ondanks dat ze bij ons al een tijdje geen dutjes meer doet, en slecht slaapt in de buggy, slaapt ze op dit soort dagen altijd wel in de buggy. Dat was wel een redding, anders had ze het nooit volgehouden.
Dus ik zou het af laten hangen van hou jouw kindje op dit soort dagen is/reageert.
Je hebt je keuze al gemaakt zag ik, maar wilde mijn ervaring toch even delen
Ik denk dat wij er zoān 3 uur geweest zijn. Veel plezier, onze dochter vond het echt fantastisch!
Wij laatst een uurtje, maar ligt ook aan de leeftijd denk ik. Met 14 maanden was er al een boel te spelen, maar voor net iets oudere kindjes is het nog leuker denk ik en ben je er dan ook wel iets langer.
Mijn dochter vind ons doosje smintjes in de auto zeer interessant dus ik zeg altijd: wil je een lekker smintje? Ik doe er dan eentje in een leeg doosje. En hup die mond gaat open haha. Misschien heeft die van jou ook iets wat hij heel graag wil, maar niet mag
Met die leeftijd ben je er echt wel een paar uur zoet! En anders kun je altijd nog naar Museum Speelklok, de bios, pannenkoeken eten, of een rondvaart door Utrecht (vond mijn 3jarige destijds fantastisch, niet zozeer wat er te zien was maar dat we op avontuur gingen met een boot was de shit). Allemaal op loopafstand
Dan gaat ze zich heel goed vermaken denk ik! Echt voor ieder kind wat wils, heel veel leuks om te ontdekken. Veel plezier!
Iemand ervaring met fijne ledikant matrassen? Ikea zag er wel ok uit. We hebben er een van mān schoonouders, maar na een maandje nachten op dit matras zien we de doorlig plekken al⦠dus op zoek naar iets nieuws!
Moet je even op de consumentenbond kijken. Die van Ikea komt heel goed uit de test. Je hebt een hele dunne goedkope, maar ook een iets dikkere die hebben wij en ben daar erg tevreden over.
Ik heb allebei die smaken geproefd deze week, en ik kan je zeggen dat het niet naar snoep smaakt
Alle kinderen hebben een abz matras (geen idee welke, rond de 80-100 euro dacht ik) met airgosafe topper en die bevallen goed! Geen ingezakte plekken en die topper is goed wasbaar dus als ze dan een keer kotsen is je matras niet meteen verpest. Wij gebruiken 1 van die matrassen nu als kussen op de palletbank in de tuin en ook dan blijft het goed stevig
Hier Ikea Krummelur gehad, nooit klachten gehoord
Wel jammer, het was de budget optie maar die is ook van 40 naar 60 euro gegaan.
Oh hahah, nja ze wilt neemt ze hier wel als het nodig is dus primaaa
Mijn man is gisteren met de kinderen naar de theatervoorstelling āKikker is verliefdā geweest en ze vonden het alledrie geweldig! Tip dus voor wie nog indoor vermaak zoekt de komende tijd
Wat leuk! Mijn vriend gaat morgen met zoontje!
Iemand een tip voor baby slofjes die niet afzakken?
Ik had die van Hirsch Natur, die zakken niet af maar zitten weer veel te strak bij de beentjes. Maat 3-6 maanden zit dus al zo strak bij mijn zoontje van 3 maanden. Of weet iemand of dit bij de grotere maat (6-9 maanden) beter is?
Dus geen brandende huizen, xenofobe varkens en depressieve kikkers?
(Zonder dollen, bedankt voor de tip. Zie de advertentie vaak langskomen en vroeg me af of het wat zou zijn).
De fleece Lodgerslofjes met klittenband?
Die zijn overigens niet bestand tegen oudere babyās/dreumessen die maar 1 doel in hun leven hebben: hun sokken/sloffen uittrekkenā¦