Wel echt wisselende reviews bij die verschillende beha’s van Bonprix, ben blij dat ik even gekeken heb!
Ik zou grotere normale bh’s kopen. Ik vond voorgevormde voedingsbh’s vervelend omdat ze niet echt makkelijk naar beneden te doen zijn. Je hebt dan zo’n grote bobbel wat ik niet echt heel comfortabel vond voor m’n baby of mezelf. Dus tijdens de borstvoedingperiode zou ik zeker de bh’s aanraden die alleen van stof zijn.
Ik heb eventueel deze nog in de aanbieding. Amper gedragen omdat ik het dus niet heel fijn vond dat hij voorgevormd was. Maar misschien dat anderen het wel prettig vinden.
Ik had voedingsbeha’s van het merk dat ik normaal ook draag, dat vond ik wel fijn maar die waren wel taffesduur (grote cupmaat). Voordeel is wel dat ze zo goed zitten dat ik ze nu nog steeds zou kunnen dragen.
Excuus voor de dubbelpost, maar heeft iemand hier ervaring met de regenhoes van Easywalker? Klopt het dat die alleen bedoeld is voor wanneer je de wagen ombouwt tot buggy? En zo ja, wat doe je dan als het regent zo lang je nog de reiswieg gebruikt? Wij hebben de Jimmey en in principe wordt de baby denk ik niet echt nat als het regent maar ik heb toch het gevoel dat ik iets over het hoofd zie…
Ik heb de harvey en heb een regenhoes voor de bak en 1 voor t zitje. 2 verschillende dus
Mijn baby is drie maanden en ik doe bijna dagelijks een wandeling, maar heb eigenlijk nog nooit een regenhoes nodig gehad. Als het echt giet ga ik niet wandelen of wacht ik de bui af en met een beetje regen of als het miezert blijft ze gewoon droogt in de wandelwagen door de kap. Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken of je vaak echt naar buiten móet door weer en wind want misschien dat het dan wel nodig is. Je kan het natuurlijk ook afwachten en als blijkt dat je er toch vaak nood aan hebt, dan aanschaffen.
Of gewoon een goedkope universele kopen? Werkte perfect bij mij (wel ander merk wagen) en kostte bijna niets. Gewoon bij Van Asten ofzo.
Maar ik wandel graag in de regen.
Ja en in dit geval zou ik ook een goedkope universele kopen. Ik heb die van prenatal voor 7€ gekocht omdat mijn regenhoes te lomp was om onder in de wagen te bewaren.
Ik merk dat die van bugaboo zelf echt veel beter is en strakker zit. Maar zo’n reiswieg gebruik je maar zo kort, dat zou ik het geld van een aparte hoes niet waard vinden.
Bij het zitje wel, maar wij zijn ook iedere dag wel een uur buiten met dr nu, ook in de regen.
@Feather @Mimosa @Huismus @Kusjessoldaat @Perzik bedankt voor de snelle reacties!
Het ligt een beetje aan de locatie van de kinderopvang hoe vaak we ver in de regen zullen moeten wandelen (geen auto) maar de kans is dat dat best vaak gaat zijn. Ik ga me even verdiepen in die universele hoezen, dat lijkt me het meest praktisch en betaalbaar.
Best vaak als ik mn zoontje naar de opvang moet brengen in de ochtend regent het. Dan heb je niet echt een keuze om een bui af te wachten. Vind het sowieso wel handig om onderin de wagen te hebben liggen, al best vaak gebeurd dat tijdens een wandeling met de hond het opeens begon te regenen. Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit op buienradar kijk haha.
Ja natuurlijk! Dat bedoelde inderdaad met of je er echt door moet, en dat hangt van situatie tot situatie af, ik heb het voorlopig nog niet nodig gehad, maar als je iedere dag een eind naar de crèche moet wandelen mogelijk wel.
Ik lees in de reviews dat het display van glas is en daardoor snel kapot valt. Is dit ook werkelijk zo?
Wij hebben deze ook (de aapvariant, maar is verder hetzelfde alleen andere kleur) en heb die ervaring nog niet. Ze loopt er ook mee rond (komt ze naar onze kamer “kijk aapklok is wakker”) en hij is wel eens op de grond gevallen uit haar handen / vanaf nachtkastje. Hebben hem nu een jaar.
Ja! Love Famke C. Al best een aantal keer geweest. Heb vrijwel al m’n hunkemoller bh’s de deur uit en mooie bij hen gekocht.
Ik heb deze onlangs voor mijn zoontje gekocht om mee op vakantie te nemen. Hij is 14,5kg en eigenlijk is dit ding nog echt ruim, het voorste deel hangt echt laag op zijn buik. We hebben ook een gewone ‘echte’ puddle jumper sinds hij 12,5 kg was, en die paste toen ook al goed!
Ik gebruik hem ook weleens tegen de kou… als het heel hard waait.
Ik heb veel gewandeld in mn verlof en hem echt veel gebruikt.
Je zou ook nog op vinted kunnen kijken.
Ik gebruik geen slaaptrainer maar een smartlamp die ik met de app zo heb ingesteld dat het werkt als een slaaptrainer/wake-up light.
Werkt perfect en wat ik ideaal vind is dat ik de instellingen stiekem nog wat kan veranderen. Drama nacht en kind slaapt eindelijk: lampje later aan.
Nog makkelijker zou zijn als er een smartlampje zou zijn in de vorm van een nachtlampje maar die heb ik nog niet gevonden
Mijn zoon van bijna twee eet bijna geen groenten. Als zijn pet goed staat probeert hij eens wat.
Ik heb goede hoop dat het vanzelf wel weer recht trekt maar maak mij wel zorgen over de vitamines die hij nu maar heel mondjesmaat binnenkrijgt. Hij eet wel fruit en daarin proberen we te variëren (deze week bv: banaan, blauwe bessen, appel, peer, druiven, mango). Zuivel, vlees(vervanger) en brood gaan ook goed, ei redelijk.
Geven jullie je kinderen iets van multivitaminen? Welke en vanaf welke leeftijd?
Hij staat bij ons op een hoge kast, en wordt daar weinig vanaf gehaald. Hoe snel hij stuk kan gaan durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.