Oh ziet er leuk uit maar wel erg massaal.
Ik zoek meer een camping voor 30€ per nacht met wat speeltoestellen en basis sanitair.
Hebben jullie tips voor een leuk zwembad met een kind van 2,5? Liefst in omgeving noord-holland, maar we willen er ook best voor rijden (± 1 uur denk ik). Holle bolle plons zijn we al eens geweest, en tikibad is gesloten.
Wij zijn hier al een paar keer geweest met de kinderen, is ons goed bevallen. Schoon sanitair, ruime plekken met veel schaduw, klein speeltuintje en zwembad.
Wij gaan er wel altijd op uit, vanaf hier zijn we oa naar Avignon, Pont du gard en Mont Ventoux geweest.
Ohh dat ziet er echt heel leuk en betaalbaar uit! Totaal niet waar we heen wilden (zwarte Woud) maar toch maar toegevoegd aan favorieten.
Wanneer zijn jullie hier geweest en hoe was het weer? Omdat je schrijft laagseizoen. Wij zijn op zoek naar zoiets als dit voor juni, dit ziet er echt perfect uit (alleen eigenlijk uurtje verder rijden dan we in ons hoofd hebben maar voor een leuke plek vinden we dat niet erg) maar twijfelen heel erg ivm weer of we nu al iets boeken (en dus meer keuze hebben) of korter van tevoren kijken naar de weersvoorspellingen en het erop gokken dat we last minute iets geschikts vinden.
Het hoeft echt niet heel de week 35 graden te zijn, maar gewoon weer dat je niet na hoeft te denken over lange broek vs korte broek overdag en dat je lekker buiten kan zitten en zwemmen. Wij willen buiten hoogseizoen om, zitten zelf te denken aan juni.
Ja, we zijn bij beide binnen geweest. Bij een toen er ook kinderen waren en we kregen toen ook een rondleiding door kinderen. Bij de andere zonder kinderen en een rondleiding door de directeur.
De scholen liggen niet boven elkaar haha.
Ik moet nog een nieuwe afkolfset hebben voor de Medela Symphony.
Bij mijn eerste kindje had ik deze:
Als ik nu een nieuwe wil bestellen, zie ik vooral deze:
Weet iemand of dat gewoon de nieuwe versie is en moet passen op de kolf die ik al heb staan van 3 jaar terug? Of is het dan voor een nieuwere versie van de kolf oid?
Het kan zijn dat je ook de slang moet vervangen. Ik heb deze:
En de slang die daarbij zat past niet op die nieuwe versie (aan de kant vd kolfset).
@anon3219017 ik ga die andere ook eens opzoeken. Weergaranaties heb je idd nooit, maar grote kans op goed weer is wel fijner dan grote kans op 15-18gr zeg maar afgelopen vakantie hebben we veel lopend gedaan vanaf appartement (bv naar restaurants lopen), maar nu 3 kinderen dus dat is dan ook alweer lastiger dan met 2. En zijn nu ook wel echt op zoek naar iets waar we dan bv deel vd dag met auto iets kunnen ondernemen en dan daarna lekker op camping/resort en dat de meiden lekker zich kunnen vermaken. Mn man zou liefste terug gaan naar waar we vorig jaar waren want dat was zo leuk en goed haha. Hij had altijd zoiets van waarom ga je 2 jaar achtereen naar hetzelfde en nu stelt hij het zelf voor
denk als dat op het vaste land was hij het al had geboekt, maar hij ziet wat op tegen vliegen met 3 kids. En omdat ze het goed doen in de auto en wij zelf ook allebei warme herinneringen hebben aan de campingvakanties vroeger dachten we gaan we zoiets proberen.
Onze dreumes is begin augustus geboren en hield zich al snel goed warm. Eerste dagen had ze korte mouwen romper met shirtje/jurkje met lange mouwen en een legging/broekje met pijpen aan. Maar hield zich goed warm dus op warmere dagen lag al snel ze vaak gewoon in korte mouwen romper.
Ik zou in ieder geval niet teveel (dikke) vestjes etc kopen. Heb je zo gehaald als het wel nodig is en die van ons heeft ze uiteindelijk in de kleine maatjes nooit gedragen.
Is een loopfiets/driewieler een leuk cadeau voor een eerste verjaardag of is dat nog net te groot voor kinderen van 1? Onze baby kan al wel staan en lopen langs de bank (weet niet of dat uit maakt) en wordt eind februari 1.
Bij ons was de loopfiets (zo’n puky met vier wielen, twee wielen is nog wat te uitdagend voor een 1 jarige) echt een succes, ik denk dat hij vanaf1 jaar en 3 maanden er bijna dagelijkse mee op pad was.
Bij T was het niet zo’n success, maar zomer baby. Dus toen hij er klaar voor was, was het weer niet passend
O krijgt ook een 4 wieler loopfiets, die kan dan in de zomer goed gebruikt worden.
T kreeg zijn tweewieler met,zijn tweede verjaardag. Dat was toen wel al snel een success.
Wij hebben zo’n Veloretti maar die gebruiken we pas sinds mijn zoontje 1,5 jaar is. Mijn kind is niet klein maar paste echt niet op de driewieler. Wel vind ik het handig dat hij straks als echt loopfietsje met twee wielen kan worden gebruikt.
Ik vond het alsnog een leuk cadeau trouwens, maar niet direct bruikbaar. Dat hebben die kleintjes gelukkig niet door haha.
Mijn zoon kon met zijn verjaardag ook alleen nog maar staan en aan de bank lopen. Inmiddels kan hij wel lopen (14 maanden nu) en hij had deze gekregen
We gaan er best vaak mee naar buiten, hij kan nog niet goed sturen maar daadwerkelijk ermee lopen gaat best goed! Dus ik denk dat het echt wel een leuk cadeau is en als je kind er nu niet direct gebruik van kan maken dan zal dat kort daarna wel zo zijn.
Mijn oudste is ook van eind februari en hij kreeg voor zijn 1e verjaardag zo’n klein houten loopfietsje, waar hij die zomer heel veel op geloopfietst heeft. Een echte driewieler kwam echt pas wat meer toen hij richting 2 jaar ging, maar een kleiner, houten loopfietsje met 4 wieltjes was echt top toen hij eenmaal kon lopen.
Zeg maar zoiets:
Binnenkort gaat onze dochter voor het eerst naar de opvang. Wil een leuk rugzakje voor haar kopen omdat ze daarvoor nog jarig is (I know, ze merkt er niks van ) die mee kan naar de opvang.
Weten jullie nog winkels waar leuke rugzakjes te koop zijn voor kinderen? Action ofzo?
Wij hebben er van Kruidvat, hebben ze niet altijd maar wel regelmatig en onder de €10,-. Is fijn formaat past reservekleding + slaapzak + sloffen en flesje + voedingen in en is ook goed af te doen met doekje als het vies is, maar ziet er wel gewoon uit als stof.
Van Haren heeft ook vaak rugzakjes hangen voor een leuke prijs en Action ook wel eens idd. Scapino ook wel geloof ik.
Wilde ik ook (rugtasje, slaapzakje, speentje, naamstickers etc. kopen voor de opvang) maar ik hoef helemaal niets mee te geven aan de opvang, ze hebben alles daar of laten het daar haha. Helaas hier dus geen excuus om schattige dingen te kopen. Kruidvat heeft volgens mij wel leuke soms.
Ik heb bij de Kruidvat een rugzakje van woezel gekocht. 10 of 15 euro destijds. Uiteindelijk is dat zakje semi permanent bij de opvang en zitten zijn reserve kleding erin. Eens in de zoveel tijd neem ik de hele tas mee om de kleren te wisselen.
Maw misschien even aankijken of je echt een rugzak nodig hebt daarvoor maar voor de leuk kan het natuurlijk altijd.
Thanks voor de tip! Kom net van de action vandaag en heb een roze teddy rugzak voor haar gehaald