Tips, ervaringen & aanraders #7

Hee thanks voor de tip, ik zocht nog een echt leuk babyspeeltje. Heb hem voor nog geen €8 incl verzenden op Vinted gekocht nu!

2 likes

Poeh dat vind ik lastig terug te halen, maar ik denk 3 maanden ongeveer? Vanaf dan zie ik m op veel foto’s terug :stuck_out_tongue: en hij lijkt idd groot voor zo’n kleine baby, maar hij is mega licht en door de elastiekjes kunnen ze m vrij makkelijk vastpakken.

@Maya11 oe dat klinkt inderdaad spannend. Al denk ik dat het elastiek niet zo terug kan schieten dat het de baby raakt. Maar ik snap je bezorgdheid, mijn baby knabbelt alleen op die bolletjes.

5 likes

Ik heb eindelijk wat oud speelgoed opgeruimd wat al tijden in een bak lag. Na alle horror verhalen over schimmel was ik stiekem wel bang haha, want sophie en fanfan gingen ook weleens mee in bad :joy:
Maar het valt mij alles mee!

24 likes

De lijkschouwing op Sophie de Giraf😅

23 likes

Toen hier Sophie kapot ging bij de tweede, was hij ook binnenin helemaal schoon. Zolang je hem niet in bad meeneemt of onder water doet, zal het allemaal wel meevallen dus :slightly_smiling_face:.

5 likes

Heftige foto wel :joy: wij hebben fanfan gekregen. Waren absoluut fan!

2 likes

Fan van fanfan :clap:t4:!

3 likes

Wat is een leuk cadeau idee voor een meisje wat 4 wordt en alles al heeft :joy:

Heb laatst op MP een gratis make up tafel gescoord, die wil ik nog even opknappen.
Maar zoek nog wat ideetjes voor opa en oma.

Een gezelschapsspel? Weet daarin dan weer geen specifieke tips, dus lekker verhaal haha :laughing:

2 likes

Houten makeup voor bij de makeup tafel, maar heb je wellicht al. Of een houten kapperssetje?

Of zo’n makeup hoofd/pop?

2 likes

Houten make up heeft ze al. Een make up hoofd zat ik ook al aan te denken.

Spelletjes hebben we ook al veel. Maar een leuke spellen tip is altijd welkom.

Had ik al gezegd dat ze eigenlijk alles al heeft… :joy::see_no_evil:

1 like

Bioscoopkaartje!

2 likes

Hahaha nice! Mijn baby heeft ook maandenlang met fanfan liggen tongen maar ik hoef me geen zorgen te maken zo te zien :smile:

4 likes

Ja! Of een dagje weg naar keuze? Dierentuin, Efteling, Disney (als het budget/afstand het toelaat), etc. Een leuke doe activiteit zegmaar?

5 likes

Of nagels laten lakken ergens en dan taartje eten ergens.

6 likes

Iets voor naar school? Beker en lunchbox of een tas? Of een vriendschapsboekje? Schijnt ook een ding te zijn haha.

2 likes

Ik kon vlak voor kerst zelfs het vriendenboekje van een 3e klasser (VO) invullen :joy: voelde me helemaal vereerd. Werk nu 10 jaar als docent op de middelbare school, maar het lijkt ook daar weer een ding te worden. Vond het stiekem heel leuk 🥹

5 likes

Wat schattig!

Maar wat vul je dan in bij “Als ik later groot ben word ik…” als je al groot bent :wink:

Ik vind zo’n kraamvisite-invulboek de volwassen-versie van zo’n vriendschapboekje. Met het verschil dat ik ze verschrikkelijk vind om in te moeten vullen :woozy_face:

Wie heeft er een tip voor mooie dagritmekaarten?

De rust en ritme kaarten van Reiger en de raaf.

2 likes