Tips, ervaringen & aanraders #7

ik had hem van vinted!
gevonden onder busy board

3 likes

Wat slim, daar had ik nog niet gekeken!

Ik heb misschien nog wel wat liggen in die maat wat onze baby nu niet past, maar volgend jaar te klein is. Als je wilt kan ik vanavond even voor je kijken op zolder.

Verder: Facebook Marketplace, H&M, Zeeman (heeft vaak onesies rond deze tijd).

1 like

Ik heb op vinted op carnaval gezocht in maat 86. Uiteindelijk iets uit Italië gekocht dat er op tijd zou moeten zijn met UPS.

Zinkolie!!

2 likes

Toevallig vorige week een voor een neefje gescoord :wink:

3 likes

Nice! Dank je wel!

2 likes

Ja een wonderwoman jurkje!

1 like

In de winkel hangt het soms ook

En marktplaats dan?

1 like

Zijn er hier aanraders voor een sieraad van moedermelk? Vond wel iets in een oud topic, maar niet met ervaringen en of het mooi blijft.

Ik heb toevallig deze week een hanger besteld bij laves. Zij biedt ook best veel opties aan als toevoeging (haarlokje/navelstreng/glitters/bloemetjes etc). Een collega heeft ook een hanger van haar en is erg te spreken over de kwaliteit.

4 likes

@Perzik ik heb ook een ringetje van laves, heel tevreden mee!

1 like

Ik ben momenteel wat aan het rondkijken welke spullen ik nog zou willen hebben en heb wat verschillende filmpjes gekeken van moeder-influencers die verschillende spullen aanraden. Nou ben ik wel benieuwd wat jullie vinden dus even een poll:

Flessendroogrek
  • Heb ik en gebruik ik
  • Heb ik, maar gebruik ik niet
  • Heb ik niet, zou ik wel wilen
  • Heb ik niet, mis het ook niet
  • Anders

0 stemmers

Boxzak
  • Heb ik en gebruik ik
  • Anders

0 stemmers

Kersenpitzak tegen buikkrampjes
  • Heb ik en gebruik ik
  • Anders

0 stemmers

Bij het flessen droogrek zou ik aanraden het te laten kopen door degene die de afwas doet. Hier is dat m’n man en hij is niet tevreden over degene die ik gekocht heb, zelfde voor flessensterilisator (die hebben wij trouwens heeeel vaak gebruikt. Staat as we speak ook in de magnetron).

3 likes

Ik moest googlen wat een boxzak is, dat zegt al genoeg denk ik haha
Ik dacht eigenlijk een soort slaapzakachtig iets voor in de box en snapte al niet waarom je daar een speciale zak voor nodig had

1 like

Ik heb een box met een lade dus een boxzak is dan wel dubbel op. Als je geen lade hebt lijkt het me wel handig. Maar ook een perfect kraamcadeau misschien om te vragen? Eerste maanden speelt je kind toch niet met speelgoed.

Ik heb zo’n kipkep woller gekocht omdat veel vriendinnen daar echt bij zworen maar bij mijn zoon deed het echt geen fluit.

2 likes

Ik kan het online niet echt vinden, behalve dat het oer kind verschilt, maar heeft iemand hier ervaring met een step met twee wielen? Vanaf welke leeftijd vond je kind dat leuk?
Mijn kind wordt bijna drie en oma wil een step geven. Ik vraag me af hoe lang drie wielen nog leuk zijn, of dat ze meteen op twee wielen kan proberen. De loopfiets met twee wielen doet ze al een jaar, en ze doet dan ook wel eens één been op het middenstuk en stept zo ook (wel anders dan een step natuurlijk, andere balans).
Wat zouden jullie doen?

• Step met twee wielen
  • Step met drie wielen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb even gekeken, maar is allemaal al maat 86 en dat past hij zelf nog wel volgend jaar of anders iig in oktober (dan hebben ze bij ons themafewstweek op de opvang inc verkleed komen want ja 1 keer per jaar is blijkbaar niet genoeg :joy:)

3 likes

Wij hadden zo’n pittezakding niet voor de warmte, maar voor de druk, dan hoefde we niet de hele tijd onze hand op zijn buik te houden.

7 likes