Tips, ervaringen & aanraders #7

Love the unicorn jurk :pleading_face:

1 like

Ah super dank je! Ik ga er naar kijken.

1 like

Haha, jurken en jongens, goeie categorieen.

5 likes

Dat je direct moet kiezen tussen jurken, accessoires, jongens en prinsessenschoenen weerhoudt me eigenlijk verder te kijken.

De superheldenkleren staan onder jongens. Namens mijn dochter: boeh.

5 likes

Hier was hij helaas best snel kapot :pensive: Hij blijft hangen op één toon. En zelf niet de puf gehad om er achteraan te gaan :sweat_smile:

2 likes

:anguished: als dit de oplossing is ben je mijn held :joy: Ga van het weekend eens kijken!

1 like

Wat is een handige en leuke schooltas, niet te schreeuwend of met figuren zoals peppa. En wat is qua broodtrommel een aanrader?

1 like

Schooltas heb ik van CarlijnQ. Wel druk printje maar rustige kleuren. Ik ben nog op zoek naar een broodtrommel. Wil elk geval met vakjes.

1 like

Ik heb net een tas gekocht van Liewood, deze: Allan Backpack Medium - Cat / tuscany rose multi mix – Liewood

Wel kinderlijk, maar niet zo schreeuwerig.

We hebben nu een saladebak van Mepal gekocht (vanwege de vakjes), maar ze gaat nog niet naar school, dus in de praktijk moet het zich nog uitwijzen.

2 likes

Wij hebben een schooltas van Lindex
We hebben die hieronder, maar op Zalando hebben ze allerlei printjes!

Ik wilde liever een wat goedkopere tas en als ie er dan op uitgekeken is over 2-3jr een nieuwe kopen. Maar wel met een printje wat ie leuk vindt (dino’s dus haha)

4 likes

Wij hebben er een van Sticky Lemon, vind hem erg schattig :smiling_face_with_three_hearts: Zij hebben echt veel leuke kleuren combi’s vind ik.

13 likes

+1 voor sticky lemon

4 likes

Ik krijg nu allemaal reclame van babgvoedingmakers, maar is dat echt iets wat je nodig hebt als je zelf hapjes wilt maken?

2 likes

Nee. Een ijsblokjesvorm en staafmixer / blender is voldoende en gaat echt helemaal prima.

9 likes

Mijn minst gebruikte baby-item. Staafmixer gaat prima en na een poosje had ik helemaal geen zin meer en ging ik over op potjes :smiley:

5 likes

Ja om daarna weer over te gaan met ‘met de pot mee eten’ (of niet). Is ook voor zo’n korte periode eigenlijk. Ik vind het ook geen aanrader @Autumn

1 like

Ik vond het wel top, maar kocht het tweedehands. Voor de volle mep zou ik het niet waard vinden

3 likes

Dankjulliewel! Dan laat ik die links liggen en ga ik voor een staafmixer (die ligt al in de kast dus scheelt ook weer haha)

Onze zoon heeft op zijn romp een zeer droge huid/eczeem. We smeerden hem altijd in met kokosolie maar door mn zwangerschap ben ik extreem gevoelig voor geuren en kan ik die geur nu niet handelen. Hebben jullie fijne natuurlijke opties met zo min mogelijk geur :sweat_smile:

1 like

Shea butter?

1 like