Volgens mij bestaat er ook geurloze kokosolie
La Roche Posay Lipikar! Werkt echt fantastisch hier.
Bepanthen Eczeem crème!
Weet even niet zo goed waar ik dit anders moet vragen en ik het idee dat het een stomme vraag is, maar ik wil het even zeker weten.
Zijn luiermaten in Amerika/Canada hetzelfde als in Nederland? Mmdat kleding, schoenen, eenheden etc anders is twijfel ik over luiers, haha. Aangezien ik voor 1 baby voor 2 weken luiers moet kopen, vind ik het zonde als ik te grote of te kleine luiers koop, omdat ik ze niet snel weer kan gebruiken.
Vandaag was ik bij de Kruidvat en kwam ik er bij de kassa achter dat hier 75% korting op zit omdat het uit het assortiment gaat. Het staat dus niet aangegeven op het schap. Ik weet niet of het ook geldt voor de maaltijdpotjes.
Volgens mij komt het redelijk overeen (na omrekenen met een calculator hahaha). Maar je zou nog even het gewicht van je kind kunnen omrekenen naar amerikaanse ponden, dan heb je wat meer zekerheid welke categorie je nodig hebt.
Bij ons was vandaag het hele schap maaltijdpotjes huismerk leeg en hing er een bordje dat er een vernieuwd assortiment komt.
Jaaa dit had ik ook! Maar dan met nutrilon, 4 bussen van de AR lijn kunnen kopen voor 10 euro
Mijn dochter van bijna 1 staat inmiddels, maar dat is nu vooral binnen. Ik wil graag goeie schoenen voor haar kopen, die ook goed zijn voor de ontwikkeling van de voeten. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar hebben jullie de juiste maat op laten meten? En heeft iemand nog een tip voor een fijn merk?
Je kunt het beste iets nemen met een flexibele zool zoals dit:
Hier zijn allerlei varianten van, zo duur als je wilt maken. Donsje heeft ook zulke schoentjes:
Tip: Op Vinted kun je (zo goed als) nieuwe babyschoentjes van merkens als bijv Shoesme voor een fractie van de prijs kopen.
Ik heb zo’n voet-opmeet-ding van Shoesme gekocht (leek me ook voor de toekomst handig) envervolgens schoentjes van Shoesme met die hele flexibele zool gekocht.
Je kunt natuurlijk ook naar een kinderschoenen winkel gaan. Daar letten ze ook op de breedte van de voett etc. Maar ik vind 60-80 euro voor schoentjes die ze een paar maanden dragen een beetje too much
Ik heb toen uiteindelijk ook via Vinted schoentjes gekocht van falcotto. Vriendin van me die fysio is zegt eigenlijk thuis en binnen gewoon blote voeten of sokken met antislip is het beste. En dat 2e hands schoentjes op die leeftijd niks uit maakt omdat kindjes ze maar zo kort aan hebben, dan is de flexibele zool belangrijker. Dus mijn conclusie was ook er wordt je een hoop aangepraat in de dure kinderschoen winkel.
Ik zoek een betaalbaar en vlot loopfietsje met 3 wielen voor buiten. Heeft iemand tips?
Oh haha deze hebben wij. Ben benieuwd waarom niet?
Ik vind hem onbestuurbaar voor een jong kind. Stuur beweegt heel stroef
Dat is mij nog niet opgevallen. Bij binnen en buiten gebruik? Hier word het alleen binnen gebruikt. Wou/wil er namelijk tweedehands één voor buiten aanschaffen .
Deze hebben wij, heel blij mee en gaat niet stuk idd. Wel 4 wieltjes trouwens
Wij willen overstappen van draagdoek naar draagzak, vooral omdat mijn man het veel te warm krijgt als hij loopt met zo’n doek langs zijn rug. En ook omdat de baby vaak een beetje scheef hangt met haar heupen. Wat zijn jullie tips voor goede en enigszins betaalbare draagzakken? Enige wens is dat er zo’n beschermflapje op zit dat over haar hoofd kan voor meer stabiliteit en tegen de zon.