Ik vind de Tula free to grow heel fijn! Maar je zou ook voor een draagconsult kunnen gaan of bij een babywinkel kunnen ‘passen’. Want het is wel heel persoonlijk.
Ik heb ook een tula free to grow, heel tevreden over.
Ik vind de Tula free to grow ook heel fijn! Heel simpel in gebruik en aan te passen voor veel verschillende lichaamstypes. De Coast-types hebben een mesh voorpand, dat maakt het nog wat minder warm. Ze zijn goed op Vinted te vinden, en oudere prints zijn vaak afgeprijsd te vinden.
Wij hebben deze
Ik heb nog een Tula Free to Grow met zo’n schaduwdoek in de verkoop, mocht je daar op uitkomen
Nog een stem voor de Pucky. Als ze nog wat kleiner zijn die met 4 wielen. Maar die met 3 wielen die iemand tipte ziet er ook goed uit en zal sneller zijn (want minder weerstand).
@Ludo Goed om te horen. Hier binnenshuis ook blote voeten of anti-slip sokjes
Wij hebben een ergobaby adapt, heel blij mee.
Ik zou aanraden om er een te proberen in de winkel. Ik vond tula free to grow niet fijn namelijk, maar de ergobaby adapt wel. Maar is heel persoonlijk.
Dat hadden wij ook. Maar toen hebben we het stuur andersom gemonteerd en toen was het Opgelost.
Ja hier precies hetzelfde. Ik had de tula free to go tweedehands gekocht en vond ik niets. Toen overgestapt op ergobaby en die vond ik veel fijner! Ik droeg het ook gekruisd op mn rug de banden en dat maakte het dragen voor mij zoveel fijner. @JeMoeder
@JeMoeder ik wilde idd little frog tippen. Hebben wij inmiddels al bijna 4 jaar en echt veel gebruikt, nu in gebruik voor baby 3. Banden kunnen zowel recht als gekruist en je kunt er als ze ouder zijn ook mee rugdragen. Passen ze tot ongeveer maat 86 echt goed in, maar 92 gaat ook nog wel voor kleine stukken (alleen bij onze oudste kwam de band dan niet meer van knieholte tot knieholte. De middelste zit nu in 86/92 en bij jaar ondersteunt de band nog net van knieholte tot knieholte)
Ik heb de cube (in zwartwit) en de zak is gemaakt van draagdoekenstof en daarom ook wat luchtiger qua materiaal. Plus idd een kapje. Ik vond onze kinderen er vanaf maat 62 echt goed in zitten, daarvoor de stretchy draagdoek beter qua hoe ze erin zaten en nu wissel ik bij de baby (5 maanden nog net in 68) af tussen stretchy draagdoek en little frog draagzak. En wij dragen dus zowel de baby als af en toe de middelste erin, aanpassen is echt zo gedaan. Zowel ik als mijn man vinden hem fijn.
Wij hebben deze ook voor binnen en hier is hij ook gewoon goed bestuurbaar. En geen rare en scherpe uitstekende dingen waarmee hij de muren kan beschadigen. Vind ‘t een prima ding, zeker voor die prijs.
Hier ook goede ervaring met little frog! Toen hij er uit gegroeid was (2 jaar denk ik?) hebben we een tula toddler gekocht. Was ook top!
Ga ik eens proberen! We hebben hem gekregen en toen zat hij al in elkaar, dus misschien verkeerd in elkaar gezet
Ik zou ergens gaan passen. Ik had destijds uren online gezocht naar reviews en ervaringen en ik was er helemaal uit. Het zou de Ergobaby worden. Eenmaal in de winkel gepast en die zat dus voor geen meter. Het is toen een Tula free to grow geworden.
Wat lekker zit ligt ook heel erg aan je persoonlijke voorkeur en postuur/lengte.
Nog tips voor cadeautjes voor een kind dat drie wordt? Ik kan met de zoekfunctie niet echt iets vinden als ik zoek op cadeau en drie jaar.
Ze krijgt al een stepje van oma en mijn vriend en ik dachten aan een set magnetische bouwstenen.
Ik vind idd magnetische bouwstenen van magnatiles of connetix echt een aanrader!
https://draagdoekconsulenten.nl/
Je kan ook bij een consult passen, dan heb je een veel bredere range dan de tula of de ergobaby. En dan weet je zeker of die bij de maat van je baby past (tula free to grow past vanaf een grote 56/62) en dat je je kleintje op de juiste manier in de zak plaatst (dus echt over de band, niet op de band). Ik had 2 zakken gekocht via vinted, daarna consult gedaan ermee en toen bleek dat 1 van de 2 toen al bijna te klein was voor m’n baby.
Ja inderdaad, ik had wel een grote baby (4.3 kilo) maar die paste nog maat 50 toen hij in de Tula zat met vijf dagen oud.