Ik wil weer een bivakmuts van Dilling halen deze kortingsronde. Vorig jaar had ik de dunne van merinowol, maar ik zie ze nu ook staan voor dezelfde prijs van merinowol/zijde. Heeft iemand ervaring met die laatste? Is die zachter dan de gewone merinowol? En qua dikte vergelijkbaar of dunner?
Thanks! De fietshelm moet eroverheen dus hoop niet dat het stofje kwetsbaarder is dan gewoon merino. Ik vond die gewone vorig jaar prima dus misschien haal ik die wel weer gewoon voor de zekerheid.
Iemand een tip voor een webshop waar je kant en klare traktaties kunt bestellen?
Ik heb voor de verjaardag van E. bij Paperhouse besteld. Heel ruim aanbod en totaal niet duur.
@Suikerklontje, ben jij degene met een extension set voor de Easywalker? Ik twijfel of dat misschien iets voor ons is dus ben wel benieuwd naar ervaringen! Vind de reiswieg dan ook wel laag in de wagen zitten. Maar geen idee of dat in gebruik ook onprettig is.
Ja klopt die hebben wij! Zolang de baby nog vooral slaapt met wandelen is het eigenlijk prima. En zowel onze middelste als nu de jongste (tot nu toe) slapen heerlijk in de reiswieg. En ook als ze wakker zijn in het begin vinden ze het wel prima, want zien toch nog niet ver.
Ik klap altijd de kap plat met erin/eruit halen, dan gaat dat ook prima. Als je de stang gewoon op de grootste stand zet loop je er ook niet tegen aan (ik tenminste niet met mijn 1m70). R. is geboren in december en er lag was in februari ofzo zoveel sneeuw wat langer, maar heb niet het idee dat zij het koud heeft gehad. Ze had dan een berenpakje aan en dan in een voetenzak met wintervoering. Er zit ook nog een grotere boodschappenmand onder en die beschermt de reiswieg goed tegen opspattend vuil.
Ik heb hem nooit met 2 zitjes gebruikt, want vanaf dat ze echt rond ging kijken en dingen wilde zien vond ze het wakker minder leuk eronder dus vond een 2e zitje zonde van het geld. Deed soms wel eens de maxicosi als we ergens met de auto waren eronder (dat past) en dan kon ze iig wat vooruit kijken (ze kijken dan richting jou zeg maar). Voor de eerste periode dus prima, heb de wagen de eerste 5/6 maanden of in duostand gebruikt of R. in de draagdoek en alleen het zitje erop.
Vanaf dat ze echt in een zitje ging heb ik vrij snel via marktplaats een duobuggy aangeschaft voor €100,- en dat was echt een topaankoop. Merkte dat ik minder met ze ging ondernemen omdat ze beiden wilden zitten en door die buggy ging ik juist weer meer met ze ondernemen.
K. was trouwens 18 maanden toen R. werd geboren en R. nu 21 maanden. Maar zeker bij R. en K. was het heel fijn dat ik ze beiden in de wagen kon zetten. K. was ook best lui (liever lui dan moe) en wilde altijd zitten het liefste, ook nu met 3 nog. Terwijl R. al maanden voornamelijk meeloopt als we gaan wandelen.
Wij hebben het meest basic aankleedkussen van prenatal en die vind ik gewoon goed. Wij verschonen ook altijd van de zijkant.
Ook wel eens gebruikt op de tegelvloer in de badkamer, daar is het ook dik genoeg voor.
Wij hebben een van de ikea. Prima ding.
Ik heb er een uit een set van Mama Loes, maar die is na 4,5 maand al behoorlijk plat. Geen aanrader dus.
Ik vond het aankleedkussen van Bebe-jou een stuk dikker dan andere kussens. Gebruiken deze nu zo’n 1,5 jaar en nog helemaal prima
Wij hebben er 2 van hema en 1 van zeeman, allemaal prima. Die van hema zijn wel net iets dikker dan die van hema en dat merk je zeker na 3 jaar wel.
En waarom drie; 1 boven en 1 beneden en nu 2 kinderen in de luiers dus op beiden kamers. En nu 1 op onze kamer voor de nachten, dus loop alsnog ermee te slepen want vind nog 1 aanschaffen voor die paar maanden beetje zonde.
Mocht je een hoes onhandig vinden heeft bebe-jou ook leuke met een print, die zijn ook best dik vond ik in de winkel. Alleen persoonlijk vind ik zeker de eerste maanden iets erop wel fijner voor ze. Als ze ouder worden, word ik er lakser in merk ik
Je kan ook nog die schuine nemen, van leander. Ik vind het verschuiven vh aankleedkussen heel vervelend en deze lijkt me daardoor chiller. Maar ik vind het echt te duur.
Ik heb die van Bebejou en Hema gehad en Bebejou heeft echt mn voorkeur. Hema ging bij de naden al vrij snel stuk, terwijl het Bebejou kussen al bij 1 kind gebruikt was en nog helemaal intact.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Goed om te horen dat er ook een maxicosi oppast. Dat is ook wel echt heel ideaal!
Hebben vandaag ook van die meerijdplankjes geprobeerd maar dat loopt echt voor geen meter Volgens mij zijn de meeste ook totaal niet comfortabel voor de oudste.
Je zou ook nog naar de uptown rider kunnen kijken, die gebruiken meerdere forummers ook naar tevredenheid! Weet zo ff niet meer wie, maar een zoekopdracht levert vast wel resultaat op. Dan zit je kind er meer naast en kun jij recht achter de wagen en nog smal genoeg voor kruidvat
Is ongeveer dezelfde prijs als die verlengde as, alleen wel alleen voor zitten en niet handig als de oudste nog echt slaapt in de wagen.
Hebben alle aankleedkussens een standaard maat? Of moet daar ook nog op gelet worden😅
Ik heb een antislipmatje onder het aankleedkussen liggen.Ik heb het idee dat het werkt. Mijn baby is pas 3 maanden dus nog niet zo heeeel beweeglijk, maar met baby erop kan ik het kussen niet verschuiven.
(Ik heb trouwens een kussen van bebejou, tevreden mee. Maar heb m dus pas 3 maanden )
Volgens mij maakt het voor een baby weinig uit. Die wegen toch weinig, dus liggen op een dun kussen ook prima.
Onze eerst is uiteindelijk stuk gegaan omdat ik altijd op de bank verschoonde en er zelf op leunde. Daar gingen de naden stuk van.
@Finko Volgens mij zijn ze allemaal net een beetje anders qua formaat.
Oke thanks, dan zal ik daar op letten. Over 2 dagen beginnen de mega mazzeldagen bij de Prénatal, dan ga ik daar even langs om te kijken
Ik leg een celstofmatje over de hoes op het aankleedkussen, dat vangt alle eventuele ongelukjes perfect op! Als je wel eens bij DM komt, daar kosten ze niets.
Ik zou trouwens geen dure hoezen kopen, want er komt echt wel eens poep op