Zoiets? HUISSOKKEN | NATURAL WOOL l KINDEREN l APOLLO | KINDERSOKKEN | Goeiesokken.nl
haha ja die had ik ook al in m’n mand. misschien bestel ik die wel. zat nog even te kijken ewers en gobabygo maar die lijken me dunner.
Ja, dit lijkt idd dikker / warmer dan die ik heb van ewers. Denk dat ik die ook ga bestellen.
Die zijn zo lekker
MP denmark misschien?
Ik heb de 62/68 gekocht en die zit ruim genoeg! Dus ik zou als ik jou was ook zeker niet voor een maat groter gaan!
Ah dank voor de update! Dan ga ik die ook bestellen Lief dat je er nog aan gedacht hebt
DOEN! Het is een ingreep van 10 minuten (ja wel met narcose maar echt, het is lopende band werk en zo gepiept). Mijn kind was niet vaak ziek maar loopt achter in zijn taal/spraakontwikkeling en bleek dus minder te horen door vocht. Ik zou willen dat ik het eerder gedaan had.
Net een beetje los gegaan in de dilling sale voor de baby, boxpakje als pyjama en nog wat shirts, legging en een muts. Ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe het valt. Ze heeft nu maat 74 en heb maar 80 besteld in de hoop dat ze daar de winter wel mee door komt. Of toch beter 86?
@Suikerklontje ik las ergens dat jij het schoolbord van de Ikea hebt? Ik wil deze ook graag kopen voor mijn dochter, maar ik vraag me af of 1 van de 2 kanten ook magnetisch is. Weet jij dit?
Klopt die hebben wij inderdaad. Niet magnetisch helaas! Wel een grote hit hier, ook met die tekenrol erop. En wat mij toch over de streep trok tov vergelijkbare varianten (qua prijs) die wel magnetisch zijn is dat het bord vrij laag aan de grond al begint, waardoor ook de middelste er prima bij kan (en die zet inmiddels gewoon een krukje ervoor als ze bovenaan wil tekenen haha).
@itakepictures denk dat 80 prima is! Vind de leggings zelf ruim vallen en wol rekt ook wel wat mee nog.
Eens! Ik heb voor wat betreft zijn spraak spijt dat we het niet eerder hebben gedaan. Gaat jullie kind vooruit qua spraak?
Mijn kind heeft ook buisjes, gelijktijdig is de neusamandel verwijderd. Mijn ervaring was niet zo positief, maar uiteindelijk heeft het voor hun gezondheid veel goeds gedaan.
Langzaam, hij loopt nogsteeds behoorlijk achter. Maar het belemmert hem iig niet om vriendjes te maken of verhalen te vertellen dus dat vind ik fijn. Inmiddels ook met school een heel traject om te kijken wat hij nou precies nodig heeft.
Heeft het bij jullie wel effect?
Ik heb wanten besteld, maar zag later dat deze geen koord hadden. Ben zelf echt totaal niet handig, dus ben in staan om een oud koord af te knippen en een kleermaker dit op de nieuwe te laten maken Vroeg me af of er misschien kant er klare koorden te koop zijn, die je er zo op kan klikken ofzo (nee niet gevonden via Google).
Hoelang hebben jullie een maxi cosi gebruikt? Ik kan m van een vriendin lenen, maar als je 'm lang gebruikt, kunnen we beter een eigen kopen. Zij wil nl binnen nu en 2 maanden gaan proberen voor een tweede en dan zou ze de maxi cosi (met veel geluk) over ruim een jaar zelf nodig hebben.
Tegen die tijd heb je wel een vervolgstoeltjs nodig!
Ik denk dat ons kind er precies een jaar in heeft gezeten (of misschien 13 maanden of zo, maar niet veel langer). Kan prima!
Die van ons ging met 9,5 maand al over naar een ander zitje. Niet omdat de Maxi Cosi te klein was maar omdat hij het liggen niet meer leuk vond maar dat paste prima in een autostoeltje van de volgende groep! Volgens mij is dat vaak vanaf 9 maanden. Dus zelfs als ze heel veel geluk hebben kan dat best.