Tips, ervaringen & aanraders #7

Wij moesten vooral op andere locaties hem echt in slaap wiegen en bij hem zitten,deden well thuis ook maar bij mijn ouders duurde het soms een uur. Het is ook wel eng als je ineens in een vreemde kamer ligt natuurlijk. Een verduisterend gordijn meenemen helpt ook, want dan zien ze toch minder van de omgeving. Maar dan moet je kindje denk ik normaal ook al in het donker slapen.

Het is nu wel redelijk voorbij, maar we hebben niet iets speciaals gedaan.

Ik ben verdwaald in de wereld van de voetenzakken.

Wij hebben een easywalker harvey3 en wil graag een voetenzak voor als straks het zitje erop gaat. Maar die van easywalker zelf is 120 euro, vind ik best duur.
Passen alle universele ook? Of heeft iemand een andere tip?
Wil er wel graag 1 die ook beetje waterdicht is.

1 like

Ik kreeg destijds door een speciale aanbieding een voetenzak bij de Easywalker maar ik vond deze eigenlijk helemaal niet dik. Heb hem dus ook nooit gebruikt. Dit was er wel 1 voor de harvey2 dus weet niet of die van de 3 wat dikker is.

Ik heb destijds echt een heerlijke van Elodie details gekocht die met een teddylaag was gevoerd. Ben er altijd heel blij mee geweest. En destijds met een goede aanbieding kunnen kopen.

het is deze: Voetenzak

Had hem destijds goedkoper dan voor wat hij er nu opstaat dus ik zou sowieso even goed googlen naar aanbiedingen. Ook als je wel voor de easywalker zak gaat. Zijn nu zoveel aanbiedingen ook door de mega mazzeldagen etc.

1 like

Wij hebben zo’n voetenzak van Little Dutch en die past prima op de easywalker harvey (en ook in de buggy die we hebben), is er in diverse kleuren maar even voor het idee: Voetenzak Little Dutch Olijf Groen ‱ Van Asten Babysuperstore

Na een regenbui zijn de benen niet nat, doe zeker in dat zitje als ze in een voetenzak zitten vaak dan de kap uit en niet die hele regenhoes eromheen want dat beslaat zo vind ik. Die gebruik ik eigenlijk alleen als we echt nog een heel eind door de regen moeten lopen bij het zitje. Of in de jaargetijden dat er geen voetenzak in zit.

5 likes

@DahliaDavin

Thnx, dit helpt me verder.
Ze ligt nog in de bak, maar idd vanwege de acties (black friday komt er ook weer aan) ben ik beetje aan het rondkijken.

Ik heb er gratis 1 besteld die erbij hoort met een code van zo’n box. Mocht je die willen hebben, laat het me weten! Je moet dan alleen even je aankoopbon van de kinderwagen mee sturen naar easywalker en dan krijg je m opgestuurd.

2 likes

Oh heel graag!!

1 like

Heb je een privé bericht gestuurd!

2 likes

Ik denk dat dit de beste plek is voor m’n vraag. A speelt sinds een aantal weken heel veel met een pop op de opvang. Mijn ouders gaan daarom mijn oude poppenbed (gemaakt door mijn opa die al overleden is toen ik bijna 2 was) helemaal opknappen voor de feestdagen :heart: Maar ik ben nog op zoek naar een mooie pop. Liefst waar je ook wat leuke kleding of andere dingen later bij kan uitzoeken. Iemand een tip? Op de opvang is het gewoon een simpele pop, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

4 likes

Onze dochter heeft meerdere poppen maar speelt toch wel veruit het meest met haar Baby Born. Daar is ze echt onafscheidelijk mee vanaf het moment dat ze hem kreeg (ze was toen ong. 1.5 jaar) en inmiddels heeft ze ook een legio aan accessoires, kleertjes etc.
Ze heeft ook een Miniland popje waar ze veel mee speelt maar daar zijn wel minder accessoires voor.

1 like

Ja mijn dochter is nu ook 1,5. Zag daar al veel mogelijkheden bij. Je hebt er trouwens verschillende versies van. Welke heeft jouw dochter?

Slaapspray? Heb ik een handige babyhack gemist? :joy:

2 likes

Ze heeft deze: de Magic 43 cm. Je hebt ook soft varianten geloof ik maar wij zijn hier heel blij mee!

4 likes

Heeft iemand deze en lopen ze een beetje ok? Ik twijfel voor mn plassenstamper tussen deze en Bergstein maar ik vind deze zolen er zo clunky uit zien

3 likes

Volgens mij zag ik @Batalash haar zoontje op een foto hiermee, klopt dat? Wilde ze zelf ook gaan halen dus ben ook benieuwd!

Ohh man als ik dit zie hoop ik ZO HARD dat mijn dochter in de toekomst ook van poppen gaat houden. Ik heb zelf ook echt eindeloos met mijn Baby Born gespeeld, was echt mijn meest favoriete speelgoed. Ik probeer mijn huis minimalistisch te houden, maar mijn Baby Born gaat echt nooit weg en heeft een speciaal “tentoonstel” plekje in onze kast.

4 likes

@Hedwig Mijn dochter heeft nu een paar maanden ook de babyborn magic 43 cm en sindsdien zijn haar andere poppen (zachte rubensbarn) echt uit de gratie. Ze speelt echt vrijwel dagelijks met de babyborn.

@turbs wij hebben deze in maat 20. Meiden liepen er beiden prima op maar ze zijn heel laag. Dus makkelijker uit als ze nog net wat te groot zijn en niet echt plassenstamp proef, dan zijn de voeten gewoon nat na paar keer stampen. Beter een hoger model.

1 like

@Gelatelli en @turbs

Wij hebben dit model van de hema: Rubberlaarzen

Deze zijn top! Hebben ze in meerdere kleuren en nu goed in de aanbieding!

4 likes

@anon37686689 @Hetty dan gaat die op de verlanglijst! Onwijs bedankt.

2 likes