Wauw dit zou echt een droom zijn voor mijn zoon, maar hij heeft al 1000 auto’s
Ohh die van Grapat is mooi zeg! Inderdaad jammer van de prijs… Al is t wel een stuk duurzamer dan dat fragiele speelgoed van plastic.
Domme vraag misschien, maar hoe gaat het met een ouder kindje bij het consultatiebureau? Baby/dreumes kon ik in een doek wikkelen, maar nu ga ik met baby en peuter. Peuter in badjasje? Ik ben heel benieuwd hoe het gaat, baby krijgt ook eerste prikjes en peuter is mega aanhankelijk
Volgens mij hoeven peuters de kleding niet uit bij het meten en wegen.
Badjas oid. is idd wel fijn. Of zon handdoekcape met zon capuchon zeg maar. Hier doen ze vanaf 2 staand meten/wegen maar wel in ondergoed/met droge luier.
Peuters gaan bij ons in het ondergoed of romper
En koud is het nooit op het consultatiebureau, dat was ik laatst met baby weer even vergeten 🫠
Wat is volgens jullie een goede luier voor de nacht? Ik heb al luierbroekjes geprobeerd, maar die zitten te los bij zijn beentjes. De gewone luier was vanochtend helemaal verzadigd en daardoor ook gaan lekken. Hij is bijna 9 kilo en draagt nu maat 5 (12 tot 25 kg) van Etos. Zou ik dan al nog een maat groter moeten nemen?
5+ nemen voor de nacht?
Mijn dochter is een kg zwaarder en heeft van pampers pants een maat kleiner (4). Juist omdat die dan echt op maat zit lekt ze nooit meer door in de nachten.
Ik kan het eens proberen. Hopelijk zitten die dan niet te los.
@Karl_Lagerfeld Zijn dat de baby dry? Ik had de grotere gekocht, omdat ik dacht dat die dan meer plas zouden kunnen opvangen.
Ik heb de pampers harmonie, en volgens mij vangt een broekje dat beter zit meer op dan een maat groter. Maar dat is mn eigen ervaring nu met deze broekjes. Ze lekte normaal bij ontlasting wel door in de nacht maar nu nooit meer
Wat ik heb begrepen staat die + in 5+ voor extra absorberend en is de maat verder hetzelfde!
Dan ga ik die vandaag halen!
@Handtas Bij de Etos luiers is 5 12-25kg en 5+ 13-27kg lijkt me dan ook een grotere luier toch?
Oja ik zie het! Had het hier ooit een keer gelezen en verder niet nagekeken eigenlijk haha. Ik heb thuis de luiers van de kruidvat en DM en daar merk ik eigenlijk geen verschil in maat in de + varianten.
Mijn dochter is 9 kg en draagt voor de nacht pampers baby dry in maat 4+ en dat lekt nooit door.
Like voor de herkenning, ik heb precies hetzelfde dilemma momenteel! Vind ook eigk dat hij moet stoppen maar hij doet het niet (hij zou eigenlijk al stoppen voor de geboorte. Inmiddels zijn ze bijna 2…)
@Kusjessoldaat handen wassen is ook echt niet genoeg. De gifstoffen komen via kleding en huid alsnog bij de baby. Ik zou het eerlijk gezegd gewoon niet accepteren dat hij blijft roken. Is toch op geen enkele manier te verantwoorden.
Ik bedoelde met die laatste opmerking in m’n beginpost dat ik deze reacties eigenlijk liever niet wilde. Ook @Mexi
Maar even los van het roken vind ik het wel heel raar dat dit een probleem is? Dat je partner dan X aantal minuten weg is en dat jullie dan ‘met je kind zitten’ en dat dat het probleem is vind ik wel een beetje apart.