Tips, ervaringen & aanraders #7

Ik heb van die hvid slofjes

6 likes

Hvid zoals @Sproetjes hierboven zegt!

1 like

Wij hadden wel de katoenen slofjes van Lodger en ik vond ze heel fijn! Bleven ook prima zitten.

3 likes

Ja deze! En op mp staan ook veel mensen die zelf slofjes breien. Ik had van de cliënten op mijn werk ook leuke gekregen die wel fijn waren

4 likes

Hirsch striksokken waren de enige die hier bleven zitten

4 likes

Bedankt voor de tips! Die hvid zien er wel lief uit, maar duur zeg :sweat_smile: Ze kunnen wel lang aan als ik de maatvoering zie… Ik ga er even over nadenken.

1 like

Ik heb deze wel lang gebruikt bij m’n dochter destijds! Misschien vinted?

2 likes

Ja ze zijn indd duur, maar ze kunnen ook wel langer mee dan de maatvoering! Ze rekken mee met de voetjes dus passen lekker lang!

1 like

Ja boerderij pret is leuk!
Eemhof is een mooi zwembad (wel aan de prijs maar wel mooi!). Is bij centerparcs.

Hans & grietje is binnen én buiten echt leuk! Hele belevenis! Er is in deze periode ook vaak een kabouter wandeltocht bij het kabouterbos in Dronten.

3 likes

Ja Eemhof hadden we gekeken. Supertof zwembad maar die prijs. We zijn met vijf kinderen en negen volwassenen, dat vonden we te duur. Dus dan maar een iets saaier zwembad.

De kabouter wandeltocht klinkt fantastisch. Bedankt voor de tips!

2 likes

Ja! Hier ook fan van de Hirsch striksokjes/slofjes. Ik had voor de eerste maanden de kleinste maat en ben bij 3 maanden naar de grootste maat (6-9 maanden) gegaan. Ze heeft nu (bijna 4 maanden) wel een leeg stuk voorin haar slofje :stuck_out_tongue: maar ik vind dat er wel schattig uitzien en dan kan ze er lekker lang mee doen.

5 likes

Bospad Putten is ook heel leuk!
Wel opties reserveren :nerd_face:

1 like

Ik weet ook niet of het waar is maar zag op tiktok filmpjes voorbij komen dat dat zwembad een stuk kouder is nu door de energieprijzen. En dat het voor kindjes best koud was.

2 likes

Ik had de kleinste en daarna de 6-9 maanden, maar zou nu met de 3-6 maanden beginnen inderdaad.

2 likes

Die bij de Eemhof? Niks tropisch aan dan, haha, wat jammer.

Bij ons in het zwembad is het nu ook kouder, gelukkig staat de hottub nog op 38 graden dus kunnen we na de les daarin opwarmen. Maar het is wel echt een stuk minder leuk :cold_face:

1 like

De kleinste maat was hier al te klein toen ik ze de eerste keer aan wilde doen, ik zou dus voor 3-6 maanden gaan.

@Ovenschaal ik snap alleen even niet hoe die blaadjes vastzitten. In gleuven geschoven ofzo?

De afgelopen 2 weken zijn we begonnen met fietsen met onze (niet meer zo kleine) baby. Van te voren was ik heel stellig: alleen met helm.

Maar ze vindt het verschrikkelijk. Gilt alsof ze vermoord wordt als ze alleen al de helm ziet… en dan moet hij nog op. Dit gedrag herkennen we helemaal niet.
De motivatie op die helm op te doen wordt dus ook steeds minder en we hebben nu al 2 keer zonder gefietst.

Ik had de eerst keren de gedachte dat ze misschien moest wennen. Nu denk ik soms dat het misschien eventjes doorzetten is. Want met vallen zonder helm zal ze vast nog harder huilen. :sweat_smile: maar ik weet niet waar ik nu goed aan doe op dit moment.

Wordt dit beter? Herkent iemand dit?

1 like

Ja herkenbaar. Toen ze ouder werd snapte ze beter waarvoor de helm was. Dus nu wilt ze hem juist niet meer af.
Ik heb niet echt een tip om het beter te maken, maar wij hebben toen ook niet veel aandacht eraan besteedt omdat we een lockdown kregen en nergens meer heen fietste.

2 likes

Ja herkenbaar. Eerste paar keren wilde ze ook echt niet de helm op. Ik doe meestal een dom toneelstukje dat ik eerst de helm op mn eigen hoofd doe en dan gaat ze lachen en schud ze nee en zet ik de helm bij haar op. Soms probeert ze hem onderweg nog af te trekken maar dan probeer ik haar af te leiden door iets aan te wijzen ofzo. Niet echt een goede tip dus maar wel herkenbaar!

5 likes

Oja duh, ik weet nu niet hoe ik dat niet zag :smile:

Ik vind deze ook leuk

6 likes