Tips, ervaringen & aanraders #7

Onze dochter heeft (nog) HCFS en jasjes aandoen is voor haar geen plezier. Ik meende dat ik hier laatst een soort wikkeldoek zag waarbij er aan weerszijden een lap boven de schouders en een lap onder de oksels (en langs rest van lichaam) zat. De armpjes zijn dan dus vrij. Die zou ik dan voor nu kunnen gebruiken als een soort jas in de kinderwagen, dacht ik. Komt dit iemand bekend voor?

Thanks! Toen mijn dochters kleiner waren kocht ik altijd broekjes van Name It, dus stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik zal eens kijken!:relaxed:

Ze krijgen nu de leeftijd van er wel ā€˜hip’ bij willen lopen, maar tegelijkertijd in iedere boom willen klimmen die voorbij komt dus dat is nogal een dingetje haha

2 likes

Die ken ik niet, maar misschien is dit iets?

Wat ziet dit er chill uit! Ik zoek eigenlijk iets waar ze de armpjes aan de zijkant uit kan steken. Ze kan al wat vastpakken en voelen vindt ze leuk. Dat wil ik graag stimuleren, vandaar. Als ik dat niet kan vinden is dit een goeie! Thanks

Ons kind haalt rare capriolen uit maar nog nooit gehad dat de learning tower van Ette Tete dreigde om te vallen. Hij kan wel van z’n plek gaan, maar dat ligt ook aan de ondergrond denk ik en het is niet heel erg.

Ik vind het ook fijn dat je er een tafeltje van kan maken.

1 like

Oh echt? Ik sta op het punt die te bestellen. Waar heb je die indrukken vandaan?

Ok, ik mag een Sinterklaascadeau kopen twv maximaal €75 euro voor mn baby (en geen cent meer btw). Mn baby is nu 4 maanden, maar wat is dan een leuk groter cadeau? Iemand tips/suggesties?

Alvast een mooi stoeltje voor op de fiets met eventuele accessoires erbij?
Heb ik vorig jaar ook voor Sinterklaas gekregen voor m’n baby van toen 7 maanden.

2 likes

Baby trekt telkens haar sokken/ slofjes uit. Ook die van hvid met dubbele knoop. Ook kniekousen en schoentjes. Is er een tip? In de winter lijkt me dat niet chill.

Een maillot aandoen onder de broek? Ziet toch niemand

Lijkt me wel heel irritant met verschonen

1 like

Myjoolz essential nest misschien?

Ik doe een broek ook nooit helemaal uit met verschonen eigenlijk.

1 like

Oh ja zo skilled ben ik niet :joy: dan maakt het inderdaad niet zoveel uit dat extra laagje

1 like

Gewoon blote voeten binnen lijkt me geen probleem? En buiten zitten ze in de kinderwagen in een voetenzak, dus kunnen ze er niet bij of is het in die zak toch warm genoeg.

1 like

Same, maar in de winter heb ik voor de koud wel eens een maillot onder dr broekje gedaan en dan idd mega lang bezig met verschonen :woozy_face:

1 like

Die zag ik ja. En die ziet er inderdaad mooi uit, maar ik denk dat ze voor een groot gedeelte dan nog ā€˜bloot’ is, zeg maar. Misschien moet ik zelf maar gaten maken in een wikkeldoek, maar ik heb zoals het nu gaat nog geen tijd om te naaien :sweat_smile:

Ze staat en kruipt nu (bijna 1) dus dacht miss toch wat koud in huis. Buiten gaan we veel op de fiets, maar dan kan ze er niet bij dus gaat het wel goed. Ik denk dat ik voor echt buiten zon skipak bestel.
Maillot is opzich ook een goeie!

Als het echt oncomfortabel koud is piept ze wel denk ik? Mijn baby word ook wakker met ijskoude handjes ochtends, maar zelf heeft ze er geen last van.
Blote voeten is juist fijn voor de grip

Heeft iemand een autostoeltje in groep 1/2/3 die nog achterwaarts gebruikt kan worden? Liefst met Isofix die ook aan de ISO-normen voldoet.

Ik mis echt een goede autostoelenvergelijkwebsite. Ook Consumentenbond behandelt lang niet alles.

1 like