Vloeibare vorm. Sinaspril.
Mijn dochter wilde niet innemen vanwege de smaak dus of beter werkt weet ik niet.
Mini Rodini heeft nu een stoere collectie met paarden erop.
Uit Nederland ken ik het niet echt, maar wij gebruiken vloeibare paracetamol. Kun je hier in verschillende smaken krijgen, kind vindt het heerlijk.
Voordeel is dat je het heel gericht kun doseren, aantal ml dat je geeft is afhankelijk van hoeveel kg je kind weegt.
Ah top, bedankt voor de tips allemaal.
@Jip Ah die zijn best leuk, wel duur maar misschien wat voor kerst oid. Het is niet helemaal mijn stijl maar die combinatie wordt sowieso lastig ben ik bang.
Lotiekids en carlijnQ hebben in eerdere collecties paardenprint gehad, misschien dat je daar op vinted nog iets van kunt vinden.
Je hebt ook kauwtabletten. Sinaspril wordt hier weer uitgespuugd 🫠 (snap het wel heb het zelf ook geproefd en bah). Daardoor wil ze die andere mer frambozensmaak ook niet proberen, maar kauwtabletten (gewoon kruidvat eigen merk dus ook stuk goedkoper) gaan er wel redelijk in. Als ik ze in kleine stukjes breek tenminste
Mijn zoontje vindt die sinaspril pilletjes echt lekker haha. Drankje vond hij vreselijk. Hij is helemaal enthousiast als hij ze krijgt.
En Ralph Lauren heeft ook vaak dingen met paarden!
Via de KA zijn wij vandaag gestart met pepti flesvoeding. Alleen blijkt ze het nu helemaal niet lekker te vinden🥲 Ze begint er wel aan maar drinkt amper de halve fles leeg. Herkent iemand dit? Ik heb nu maar aanvullend onze normale voeding gegeven maar dat bevat gewoon koemelk (of anders geknipt iig). Maar het gaat juist om de omschakeling naar nieuwe voeding Ivm mogelijk KMA (wel een lichte vorm) Is het een kwestie van wennen aan een nieuwe smaak?
Geen ervaring, maar zou je misschien kunnen mengen? Eerst 50/50 en dan steeds meer van het nieuwe en minder van het oude, dat ze langzaam aan de smaak went?
Aankomende woensdag heeft Action weer een houten keukentje in de weekactie. Iemand ervaring met dit keukentje?
We wilden eigenlijk voor mijn dochter hoor Sinterklaas het Ikea keukentje geven, maar deze is de helft goedkoper. Maar geen idee of de kwaliteit ook minder is.
Geen idee van de kwaliteit van deze, maar het Ikea-keukentje staat ook veel op Marktplaats, dan heb je 'm ook voor weinig
Ja, wij moesten over maar de Novalac, dat werd door mijn kleine fijnproever ook niet gewaardeerd (ondertussen kauwt hij wel op blaadjes van de bomen die hij op de grond tegenkomt). Ik heb toen gemengd met moedermelk, dat hielp wel. Je kunt ook evt in het begin een drupje vanille erbij doen(maar dat is eigenlijk als ze het helemaal niet drinken😅). Als ze echt honger krijgen dan drinken ze het meestal wel.
Ja was echt afschuwelijk hier. Heb het na 1 dag opgegeven en bleek ook achteraf dat ze geen allergie had
Vanmiddag meteen gekeken en ga vanavond hier in de buurt voor een leuk prijsje een Ikea keukentje via MP ophalen. Thanks voor de tip!
Gelijk alle kleren uitgezocht nu er sinds gister weten dat we een zoon krijgen. (omg klinkt heel raar). Nu alles nog op Vinted zetten
Welke maten zijn dit? Als er va 80 bij zit heb ik miss wel interesse als je er een bundel van wilt maken.
Heeft iemand deze (bamboe met dubbele rij drukkers) en hoe vallen die? Wij gebruiken hemarompers en maat 50-56 past nog, maar begint qua romp wat strak te zitten. Zou 62-68 van deze dan nog oke zijn (voor nu en de komende weken) of rekken ze best wel mee/kunnen ze ook nog wel bij 62 als je 50-56 koopt door de dubbele drukkers? Zag al dat je de mouwen langer kan maken door de omslag.
Wij hebben deze maar dan overslag, in maat 56 en vanaf de geboorte tot nu (ruim 7 mnd) draagt ze nog steeds deze in 56. Ik verbaas me er zelf ook over dat ze nog passen haha, maar rekken goed mee + op de tweede rij drukkers. Ze draagt verder maat 74 en ze zit op de curve steeds tussen +1 en +2, dus ze is zeker geen kleintje
Ik zou inderdaad voor de kleinere maat gaan, vallen groter en rekken enorm mee!