De roze is maat 56, gedragen door m’n nichtje. De grijze is maat 62 en dan nieuw.
Ik zoek nog winterkleding maat 74-80-86 voor meisjes. Mocht dat er tussen zitten, heb ik ook wel intresse in een bundel Je mag in dat geval je gebruikersnaam van Vinted wel DM’en.
Hoe doen jullie het met nachtjes weg in eigen land? Normaal gesproken gaan wij altijd weg met oud en nieuw en willen dat nu ook doen. Boeken jullie dan een kamer voor 2 personen (en nemen jullie dan een campingbedje mee?) of zoeken jullie een familiekamer?
Letterlijk van alles wat, van maat 56-104.
Ik zal van de week wat foto’s maken, eerst moed en tijd verzamelen😂
Ook @Level3
Wij zijn vorig jaar met onze toen 8 maanden oude baby een nachtje weg geweest met O&N. Met z’n 3-en op 1 kamer.
Wij wilden zelf natuurlijk wel wakker blijven tot 00.00 uur, maar m’n zoontje zou al gaan slapen vanaf 19.00 uur.
Weet nog dat hij om 21.00 ofzo ineens wakker werd van ons en dat we toen weet ik ‘t hoe lang bezig zijn geweest om ‘m weer in slaap te krijgen. Ik zou dus echt wel 2 ruimtes aanraden. Misschien een suite ofzo met een aparte slaapkamer?
Uiteindelijk was ‘t wel heel gezellig met z’n 3-tjes en lag hij in m’n armen te slapen om 00.00 uur.
edit:
Wij hadden een Deryan tentje mee. Zou nu een campingbedje meenemen inderdaad (hij is nu 1,5).
Afhankelijk van de leeftijd sliep ze eerst wel eens in de badkamer in het begin van de avond. Nu liever 2 slaapkamers of een losse zitkamer / keukentje zodat we niet allemaal om 8 uur plat hoeven.
Wij hebben via airbnb wel vaker in appartementen of huisjes gezeten, zodat er meerdere ruimtes waren. Laatst zaten we in een studio met dus wel alles in één ruimte. Het ging wel goed maar vond het niet zo fijn. Durfde amper te kuchen of thee te zetten toen ze in bed lag haha. Sindsdien zou ik wel altijd kiezen voor 2 slaapkamers of 1 slaapkamer en woongedeelte los.
Krijgen we ooit weer onze normale ritme terug?
Voordat mijn baby ziek werd sliep hij gewoon klokje rond. Inmiddels is hij best wel weer de oude, eet weer goed. Maar hij wordt nu nog steeds 3 keer per nacht wakker en wilt dan per se een klein flesje. Hoe kunnen we weer terug gaan naar dat klokje rond slapen? Echt ik trek het gewoon niet meer.
Iemand hier ervaring met een kindermusical (4+) met jonger kind? Assepoester komt hier in de buurt in het theater en ik zou er graag heen willen met mijn dochter (dan 3,5 jaar)? Ik word toch altijd een beetje afgeschrikt door zo’n aanbevolen leeftijd . Volgens mij is het ook met pauze en gewoon overdag dus dat moet dan toch wel kunnen?
Heeft iemand hier ervaring met het love tot dream Newborn slaapzakje?
Mijn baby is echt knetter onrustig tijdens het slapen met z’n armen, maar echt inbakeren in een puckababy piep of een Pacco doek accepteert ie niet. Hij wil enorm graag met zn armen omhoog slapen, kan die dat niet dan gaat ie echt grommen en kronkelen in zn slaap. Nu slaapt ie in een puckababy Newborn slaapzak, dan slaapt ie wel maar die armen zwaaien alle kanten op waardoor die zichzelf wakker slaat…
Herkenbaar! Wij hebben dat ook een aantal keer gehad na ziekte. Soms was het probleem dat we haar iets hadden aangeleerd (zoals toen ze echt heel ziek was, het in slaap lopen) en dat had ze dan 's nachts ook nodig. Maar de laatste keer was dat niet het geval en werd het vanzelf na een week of 2 weer terug normaal.
Ja wordt uiteindelijk echt weer normaal (tot volgende ziekte ), hij was opgenomen geweest he? Denk wel dat het misschien invloed heeft gehad (geen leuke ervaring voor hem) wellicht heeft hij gewoon even meer nabijheid nodig nu.
hoe oud is hij?
wij hadden laatst hetzelfde, ze raakt dan gewend aan de ‘extraatjes’ die je krijgt als ziek kind zoals inderdaad een extra flesje 's nachts
het werd bij ons niet minder en we moesten daar gewoon radicaal mee stoppen
dus we gingen er wel heen, beetje aaien en dan uitleggen ‘flesje is er morgen weer, nu gaan we slapen’
werd 100% niet gewaardeerd maar de nacht daarna heb ik haar er niet meer over gehoord
Ja die hebben wij de eerste 3/4 maanden gebruikt, mn baby vond het heerlijk! Ik vind zelf het enige nadeel dat ze zo dun zijn en dat je dus altijd in de weer moet met laagjes in de winter. Ik heb die van mij 2e hands op Vinted gekocht.
Ja joh kan prima! Assepoester is van van hoorne toch? Ik heb een aantal jaar terug veel bij hun shows/events gefotografeerd en hun shows zijn echt op jongere kinderen ingesteld qua duur en pauze. Het is ook heel kind afhankelijk, als je dochter voldoende concentratie heeft om wat langer tv te kijken gaat dit met 3,5 ook prima denk ik. Volgens mij is een vriendin van mij er ook net geweest met haar kindje van ruim 2 trouwens. Onze oudste had dat op die leeftijd niet volgehouden, maar onze middelste zou ik dat wel mee kunnen doen nu.
Misschien een droomvoeding proberen?
Ik heb deze, maar ik weet niet in welke maat (zit in de was, maar het is 50 of 56). Ik weet wel dat de romp heel lang is en de romper zelf ook lekker rekbaar. Hij kan hier zeker nog mee tot 62.
https://www.donsje.com/nl/a2-richy-lining-teddy-bear.html
Ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen of deze leuke slofjes/schoentjes een beetje blijven zitten.
onze dochter zit de laatste tijd telkens op haar vinger te zuigen, of zelfs met 4 vingers tegelijk
het lijkt me nogal onfris + dat is natuurlijk eigenlijk een soort duimen dus we willen dat ze hiermee stopt maar ik wil er ook geen al te groot ding van maken
ik haal nu telkens zonder er veel aandacht aan te besteden haar vinger uit haar mond maar ik weet niet of dat wat doet eigenlijk, heeft iemand een beter idee?
ze krijgt haar speen alleen in bed of in de auto, en ze wordt bijna 2
zelf bijt ik op mn nagels/nagelriemen dus ik ben stiekem bang dat ze het daar van heeft overgenomen
Mijn baby (20maanden) doet dit ook delaatste tijd. Ik vermoed dat er de laatste kiezen stilletjes aan aan het doorkomen zijn. Kan her zoiets zijn? Dan sabbelt hij wel vaker op zijn handjes merkte ik.