De echo foto verstopt op een taart in een taart doos, verzonnen dat we een nieuwe smaak hadden ontdekt
wie heeft er de gouden tip voor badschuim dat echt leuk schuimt of iets anders om de bad-ervaring leuker te make? misschien van die krijtjes om te verven in bad?
Bij kruidvat hebben ze gekleurd badschuim ook heel leuk!
En hier is zon opdraaidiertje voor in bad bij allebei van jongs af aan een hit geweest.
Ik heb toevallig zitten kijken naar een schuimijsjesmaker voor Sinterklaas. Heeft aan de reviews te zien geen enorme levensduur dus misschien beter voor kleinere kindjes (die van mij zijn 3,5) maar zag er wel heel leuk uit! Te vinden op Bol
Ik had deze gekocht… ze hadden echt helemaal niets door tot het laatste moment omdat ik zei dat ik een speciaal soort chocolaatje voor ze gekocht had.
Had wel 2 aparte voor m’n vader en m’n moeder en dan met “je wordt opa” en “je wordt oma” op de briefjes.
Mijn man heeft er ook stiekem een filmpje van gemaakt en dat is zo leuk om terug te zien!
Je kan misschien wat voedingskleurstof door het badschuim doen. Wel even testen of je dat nog makkelijk kan schoonmaken hahaha. Maar ik zie dat dat best vaak gebruikt wordt bij bijvoorbeeld spelen met scheerschuim enzo.
En ik had vroeger ook wel eens een soort klei voor in bad. Dat heb ik ook wel eens bij lush gezien. Is gewoon zeep maar dan kneedbaar.
Edit: oja en Duplo/lego mee nemen in bad hahaha (idee van busytoddler op Instagram)
Scheerschuim en dan duplo erbij. Duplo sowieso haha.
Krijtjes vonden ze hier ook heel leuk idd!
Duplo, AH eigen merk baby bad schuim, lege shampoo flessen, een bruisbal.
De verpakking die ik heb is van 0 tot 2 jaar. 0,025%
Was een tijd ‘verboden’ omdat het slecht te doseren was, maar de verpakking is nu zo aangepast dat het geen probleem meer is. Hier in Dld was het weer zonder recept te verkrijgen iniedergeval.
De woody potloden van stabilo kunnen ook in bad gebruikt worden. Krijg je er in principe heel makkelijk af, tenzij je het te lang laat zitten.
Hoe oud je baby?
Ik raad neusspray met xylometazoline bij kindjes onder de 2 altijd af, tenzij het echt niet anders kan. Schrijf het ook nooit voor.
Spoelen met zoutoplossing (naaprep is heel fijn bijvoorbeeld) en uitzuigen met een zuiger.
Neusspray met xylometazoline echt heel uitzonderlijk, alleen als de flesjes niet meer leeggedronken worden.
Had zelf een verkouden baby afgelopen week dus weet hoe irritant het is, maar heb ook voor mijn eigen baby geen risico genomen ;)!
Bij mijn schoonouders hebben we het door ons neefje laten zeggen. Die zei “tante Kryptonite heeft een baby in de buik”.
Maar niemand had door dat wij het ingefluisterd hadden. Dus ze dachten eerst allemaal van ehhh waar heeft hij het over/hoe komt hij daarbij.
Ik heb het m’n zus ook op zo’n manier verteld!
Als je aan haar zoontje (bijna 2 jaar) vroeg wat zit er in mama’s buik dan zei die “een baby” (ze was uiteraard zwanger). Dus ik vroeg dat en vroeg daarna wat zit er in kusjessoldaats buik? En toen zei die weer “een baby”. En m’n zus meteen “neee, in haar buik zit geen baby”. En ik dus van jawel in mijn buik zit ook een baby.
Nou tranen, ontroering alles. Had het eigk moeten filmen joh. Was zo’n leuk moment . (m’n beste vriendin heb ik 't trouwens verteld door te proosten bij uit eten gaan op mijn zwangerschap. En bij de rest het gewoon verteld)
Ze is 6 maanden. Wil zelf ook liever geen xylo gebruiken en ze drinkt nog wel gewoon. Spoelen lijkt ook genoeg geholpen te hebben om te kunnen slapen en drinken, dus hier zullen we het waarschijnlijk wel mee redden.
Zie alleen wel op tegen de volgende behandeling, want ze gilde alsof ik haar om probeerde te leggen. Maar gelukkig werkt papa thuis en kan hij haar een beetje afleiden en troosten.
We waren net in de Champagnestreek op vakantie geweest en ik vierde daarna thuis mijn verjaardag voor mn familie, met daarbij een proeverij van champagne. Toen hadden we een alcoholvrije meegenomen, dus ik presenteerde alle wijnen en toen zei ik bij de alcoholvrije "deze is speciaal voor mij’. En mijn schoonzusje had gelijk door, maar mijn moeder was nog redelijk hysterisch alle wijnen aan het bekijken, dus duurde even voordat het kwartje viel haha
@Fishing @Uprooted
thanks! ik denk eigenlijk dat niks haar badervaring echt leuk kan maken maarrrr het is het proberen waard
Deze hebben mijn meiden vorig jaar voor Sinterklaas gehad van m’n ouders, is een leuk en groot ding!
Ik zou wel zo’n bad willen maken voor m’n dochter.
Gewoon alles van de Amazon lijst kopen.
Ah dat klinkt heel lief. Dit zouden wij ook met ons zoontje kunnen proberen binnenkort, leuk idee!
Wij laten het bad langzaam vol stromen terwijl ze er al in zitten, zodat ze kunnen spelen met de straal. Een gietertje vinden ze geweldig, houden ze er dan onder en daarna spelen ze ermee. Ook lege shampooflessen vullen met water en ze een beetje laten spuiten daarmee. Random bakjes doen het ook goed. Zichzelf laten wassen met washandje. Die van ons vermaken zich eigenlijk altijd wel in bad behalve als de haren moeten worden gewassen