Ik heb een mail gehad dat er teveel hulpsinten zijn en mijn hulp niet nodig is.
Als het goed is, had je nu ofwel bericht moeten hebben wie je hulpgezin is ofwel bericht dat je hulp niet nodig is.
Ik heb even ingelogd en ik heb wel een kindje toegewezen gekregen maar geen mail gehad!
Ik had het bericht van @Fredje op facebook gezien dus toen heb ik ingelogd en zag ik de gegevens. Heb dus geen berichtje gehad, maar zelf ingelogd.
Oh ik was het vergeten en heb ook een gezin toegewezen gekregen. Vier kinderen met uiteenlopende leeftijden, dus ik ga even goed nadenken.
Ja vind t wel vreemd dat ze niet gelijk een mailtje sturen, dat zie je toch eerder.
Ik heb maar 1 kindje, en wel duidelijk wat hij leuk vindt maar niets concreets dus moet ook wel even goed op zoek gaan.
Ik vind dat ook een beetje stom van ze⦠je zou het ook zo kunnen vergeten.
Ik heb ook 1 kindje, maar geestelijk en lichamelijk gehandicapt. Vind ik ook wel lastig in te schatten wat hij dan leuk vind. Er staat lego en poezen š„¹ maar echt geen verstand van lego.
Fijn! Ik heb ook een gezin toegewezen gekregen. Vanuit mijn werk ook nog drie gezinnen dus we kunnen genoeg kindjes blij maken.
Ja absoluut de mini van Micro step. Echt ideaal voor balans aangezien je met je gewicht stuurt en niet met het stuur
Ik heb de nep versie van de microstep bij de action gekocht. Werkt hetzelfde en is een fractie van de prijs. Ik zag dat ze er ook 1 bij de decathlon hebben
Bij welke site hebben jullie die gepersonaliseerde kartonnen boekjes gemaakt, die ook wel een beetje hufter(baby/Deumes) proof zijn
Ja, het is dat ik zelf zo enthousiast ben en ze af en toe op facebook op zocht. Daardoor zag ik het.
Je hebt wel hele leuke dingen van Duplo, dat kan voor alle leeftijden.
Ik doe er een pyjama of onesie ofzo bij, dat komt altijd wel van pas denk ik. Ik had aangegeven max 3 kinderen dus nu hebben we een groter budget.
Ik weet niet of je nog vragen kunt stellen? Als in lootjes systeem? Anders zou je de ontwikkelingsleeftijd van het kind kunnen vragen :)! Daar kan je dan meer mee als de kalenderleeftijd en is vaak geen gekke vraag als een kind een meervoudige beperking heeft
Weet iemand het verschil tussen Spidey en Spiderman? Google helpt me niet echt verder.
Volgens mijn man: spidey is Spiderman, maar dan een soort kinder uitvoering. Ik weet niet of dit je verder helpt hoor
Edit: dus in spidey zitten spiderman en bijvoorbeeld de Hulk en die andere poppetjes, maar dan wat anders/kinderlijker uitgebeeld.
Ja! Spidey is kindvriendelijker. Veeeel kindvriendelijker. Kijk maar eens op YouTube een kort spidey filmpje (mān favoriet is die van inky de reuzeninktvis
)
Het is veeel minder agressief (vind ik persoonlijk). Spider-Man laat ik mān 4-jarige echt niet kijken , spidey wel. Een beetje powerpuff girls vibes ofzo.
Ter vergelijking:
Boekjevankarton.nl!
Is dit voor je Sint kindje?
Ik heb wel tips anders hihi, want ik heb hier ook een spidey verslaafde
Thanks!!
Ja dus tips zijn zeker welkom!
Hij is 3,5