Zwempakketje met DE tweelingzwemband (ook op vinted te vinden voor kleiner prijsje) en 2 leuke zwembroekjes en zwemluiers? Ik vond dit zelf een heel fijn cadeau want die band ga je sws wel gebruiken met tweeling (tenzij ze nooit op vakantie gaan of zwemmen).
Laarsjes (bergstein ofzo) zou ik zelf ook heel leuk vinden!
ā-
@Perzik
Nou; bij de action heb je een spidey op een motor. Die is hier een hit haha!
Spidey kleurboek hadden ze daar ook.
Met 3.5 is Lego ook al zooo leuk! Spidey Lego bestaat ook; ook bij Kruidvat en in duurdere en minder duurdere setjes.
Lastig dat je wss niet weet wat ze al hebbenā¦
Een pyjama van spidey is moeilijk, is al snel Spider-Man weet ik toevallig. Want zelf ook naar gezocht
Een Spider-Man masker is hier ook een hit , voelt zich helemaal het baasje daarmee haha!
Ik heb bij mepal voor T een spidey trommel gemaakt (zelf een plaatje geüpload van spidey&his amazing friends), want die kon ik nergens krijgen hihi.
Weet iemand hoe Blossom Kids valt? Dochter heeft maat 98 maar de opties zijn 92/98 of 104/110.
Leuke prijsjes nu trouwens:
Ik zou voor de 104/110 gaan Daan. Met name broeken vind ik echt als de kleinste maat vallen.
Weet er iemand iets van tongriempjes? Het valt mij sinds een week of 2/3 op dat die bij onze baby veel meer naar voren lijkt te zitten dan bij de meiden.
Maar geen idee of dit dan oke is of strak of wat dan ook en kan op google slecht voorbeelden vinden. Borstvoeding loopt vanaf dag 1 meer dan prima en tot nu toe probleemloos voor ons beiden en hij groeit echt als kool tot nu toe, dus daar zijn verder geen āalarmāsignalen uit af te leiden.
Ga het volgende week ook wel ff aan de arts op het CB vragen, hebben nu een nieuwe jeugdarts maar geen idee ook hoeveel die ervan af weet.
Als het aanhappen goed gaat is er volgens mij niks aan de hand. De tong van mijn zoontje had de vorm van een hartje, doordat zijn tongriem zo ver naar voren zat. Aanhappen ging daardoor echt niet.
Wij hebben een simpele van de decatlon met lampjes in de wielen ( ) gegeven voor de derde verjaardag. Nu met 4 jaar nog steeds favoriet. Deze hebben ook drie wielen.
Wil je kerst matching pyjamaās? Want bij Next hebben ze veel familie pyjamaās altijd rond kerst!
Lampjes dat klinkt wel heel cool. Dank voor de tips allemaal, daar zit wel iets tussen!
Ik heb geen idee waar ik dit ergens anders moet plaatsen, maar ik MOET dit even kwijt. Vorige maand een miskraam gehad op 8 weken en ik deed net een zwangerschapstest en ik ben zwanger! Ik kan echt wel huilen van geluk maar ben ook zo onwijs bang dat het weer mis gaatā¦
Ah wat fijn voor je, een voorzichtige gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je binnenkort een positieve echo hebt! Heb je deze al ingepland?
Nee nog niet⦠het is echt heel pril, ik denk dat ik nu 2 weken zwanger ben. Heb na de miskraam niet gewacht tot mn eerste menstruatie. Wanneer zou ik naar de verloskundige moeten bellen?
Mijn partner is heel blij maar ook wat terughoudend. Die vindt het heel spannend en wil t voorlopig aan niemand nog vertellen. Dat snap ik aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vond ik juist die steun van onze nabije omgeving heel prettig na de miskraam. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Voor de zekerheid, ben je ermee bekend dat HCG (het hormoon waarop de zwangerschapstest reageert) niet direct uit je bloed is na een miskraam?
Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon weer zwanger bent! Maar het zou zo naar zijn als het nog āoudā HCG is en je dit niet weet, dan is het zoān teleurstelling. Ik hoop dat je mijn berichtje niet verkeerd opneemt, ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!
Heeft iemand een tip voor een kapot neusje? Mijn dochter is nu voor de 2e keer achter elkaar verkouden en haar neusje bloed af en toe. Vooral in de nacht hopen er wat korstjes op. Ik smeer er nu al een week vasiline op, maar dat lijkt niet te werken.
Altijd, printje veranderd alleen heel af en toe
Bij mijn zoontje is het in week 2 gekliefd omdat het te kort was. Daardoor veel problemen met aanhappen, daarna ging het meteen super makkelijk. Bij hem zag je zn tong wel een hartvorm maken als hij moest huilen.
Ben benieuwd wat de arts denkt bij jouw zoontje.
Ja daar ben ik mee bekend. Toevallig had ik afgelopen vrijdag ook een test gedaan en die was negatief (echt overduidelijk). Dus dan kan ik er wel van uitgaan dat het niet van de miskraam is toch? Ik vind je berichtje alleen maar lief hoor, anders is de teleurstelling natuurlijk nog groter. Moet wel zeggen dat ik het megaspannend vind en het ook nog niet helemaal besef. En misschien dat dit wel een soort āoverlevingsstrategieā is, niet te veel voelen want als t weer mis gaat dan is de klap minder groot? Pff ik hoop zo dat alles goed blijft gaan!
Ons kindje dronk en hapte ook goed aan, maar we hebben het alsnog laten klieven op advies van ons kraamhulp. De arts die haar behandelde was het ermee eens. Als ze huilde zag je een hartvormig tongetje. Nu gaf het geen probleem, maar het zou later misschien wel voor problemen zorgen in haar spraak (of met tongzoenen volgens de verpleegkundigeš). Was even een klein knipje, een schrikhuiltje, druppeltje bloed en daarna geen last meer van gehad.
Wat is jullie schema voor een baby met 4 maanden? Wij strugglen een beetje met de avond, vaak slaapt hij tot zān laatste fles (±21u nog bij ons. Ik weet eigenlijk niet meer vanaf wanneer ik onze dochter gewoon om 19u naar bed bracht