Tips, ervaringen & aanraders #7

@Ovenschaal @roeptoeter @anon37686689
Ahh thanks dan weet ik het wel zo goed als zeker, helaas haha. Ben inderdaad ook wat verkouden en keelpijn. Heb er bizar veel last van op dit moment hopelijk gaat het snel weer weg🥲

Zwager en schoonzusje hebben het ook net gehad via hun dreumes, maar waren er gelukkig redelijk snel weer vanaf. Ik wist ook niet dat je er als volwassene last van kon krijgen, kende het alleen als kinderziekte. Beterschap, hoop dat je er gauw minder last van hebt!

1 like

Lemeler Esch?

4 likes

Achterse hoef in Bladel? Camping de Paardenwei in Oostburg is klein maar voor kinderen heel leuk.

1 like

RCN Zeewolde? Waren jullie al geweest of niet?
Huttopia?
Hunzedal in Borger - maar weet niet of dat alleen ingerichte tenten is of ook plekjes. Is van Roompot

1 like

Nog overige wensen qua faciliteiten?
Buitengoed de Boomgaard( heeft prive sanitair), Camping Lolotte, Netl Kallumaan( wellicht te groot?),

1 like

Wij waren laatst bij park dierenbos. Maar is misschien te groot. Heeft overal dinosauriërs staan,zwembad. Huisjes maar ook camperplaatsen. Volgens mij geen privé sanitair.

2 likes

Ik ben opzoek naar een, niet al te groot, hotel met eventueel wat bungalows. Aan zee en met zwembad. Het liefst in Europa (Spanje/Griekenland/Kroatië/Italië bijv.

Wij zijn in mei op Menorca geweest, grupotel aldea calan bosch en waren erg enthousiast. Hotelkamers maar ook huisjes met 2 verdiepingen, zo een hadden wij. Niet te groot, ontbijt zat er bij in maar ook een buffet als je wilde en waren ook overdag opties om wat dingen te eten. Vanuit de hoteltuin loopt een paadje naar beneden en kwam je zo op het strand. Het centrum van het dorp en de haven met veel restaurants en winkeltjes was met 2 kinderen en een buggy (en zwanger) prima te lopen en beiden zwembaden hebben een afgescheiden ondiep deel voor kinderen.

4 likes

Hier zijn wij ook geweest, idd heel leuk! Echt een aanrader.
Zo gezellig ook alle restaurantjes daar om die haven heen.

3 likes

Ah top, ik heb deze direct doorgezet naar mijn vriend, voor onze vakantie in september volgend jaar!

2 likes

Help moeten we nu al nadenken over de zomervakantie??

10 likes

Ligt eraan of je een georganiseerde moeder wilt zijn :joy::joy:

4 likes

Uiteraard!! Maar ik denk toch dat ik ga voor rond mei klagen dat alles vol zit.

15 likes

haha, ja jij niet dan? :wink: nee ik probeer nu dus slim te zijn en eerder na te denken, in plaats van de hoofdprijs betalen voor karig huisje in september (waar het waarschijnlijk toch op uitdraait, aangezien wij forever zoeken en altijd te laat boeken)

1 like

Eten heb ik niet, maar de vakantie kan maar vast geboekt zijn!!

1 like

Maar net wat je wil, toch. Ik boek mijn vakantie nooit als ik met de auto ga, ook niet zonder kind. En anders boek ik alleen een ticket en accommodatie voor eerste nacht(en), maar echt niet maanden van tevoren. Of nog langer.

Het scheelt ook een beetje aan de vakantie en wanneer je gaat, toch? Wij boeken nog steeds twee maanden van tevoren ongeveer, of korter, maar gaan expres nog niet tijdens schoolvakanties. Maar met de trein of voor een camping zou ik eerder boeken.

1 like

Hm ja we willen kamperen, met de auto.
We twijfelen tussen 2 weken laagseizoen (dan is opa ook weg dus missen we opvang) of 2 weken hoogseizoen (dan is gastouder weg dus missen we ook opvang).
Voor hoogseizoen moet ik ws er al wel over na gaan denken :sweat_smile:

Okee dan zijn mijn tips niet top haha.
Als je een zwembad wilt komt je toch wat snel bij de grotere uit denk ik.
T Rheezerwold, Ackersate, Mölke?
Anders heeft anwbcamping.nl een uitgebreide zoekfunctie waar je al je wensen in kunt vullen in combinatie met wanneer je wilt gaan.

1 like