Haha nou mijn man moet wel voor januari doorgeven welke weken hij vrij wil. Dus meestal gaan wij ook eind november / december een beetje kijken waar we heen willen/wanneer/is dat nog beschikbaar etc.
Dit jaar door alle familie omstandigheden pas in juni geboekt en was eigenlijk weinig meer beschikbaar voor 2.5-3wkn… (maar ik heb ook wel wat specifieke wensen …)
Zou lekker in het laagseizoen gaan zolang het kan, hoogseizoen is zoveel duurder
Ja m’n zus heeft op de camping weleens gehad dat mensen echt boos werden omdat ze in het laagseizoen met d’r kind (toen bijna 2) weg was omdat die snachts huilde. Die vrouw zei toen dat het laagseizoen was voor mensen zonder kinderen. (wat me niet het geval lijkt maargoed). Dat houdt me dus tegen (en m’n man gaat liever in hoogseizoen)
Nouja op dit moment hebben zowel m’n ouders als gastouder nog niet doorgegeven wanneer ze op vakantie zijn, dus ik wacht eerst dat wel even af.
Wij denken ook al na over de vakantie. Mijn vriend wil met de auto naar Italië en daar 2 weken een stacaravan huren. We hebben dit nog nooit eerder gedaan, laat staan met kinderen. Onze kinderen zijn dan bijna 3 en 10 maanden. Het lijkt me dus hels om zo’n eind te rijden met 2 kinderen, wat denken jullie?
Ben nu heel benieuwd waarom iemand liever in het hoogseizoen op vakantie zou gaan? Ik zou verder je vakantieplannen niet laten afhangen van een vrouw die tegen je zus de zure trut heeft uitgehangen.
Ligt aan je kinderen. Wij zijn deze zomer tot Perugia gereden maar mijn zoon van 2,5 vindt auto rijden super chill. Hij slaapt een beetje, speelt met zn auto’s, we hadden zon activiteiten boek voor m gekocht. Toen we op de brennerpas op de terugweg 3 uur in de file stonden hebben we pas voor het eerst de ipad met een filmpje aangezet. Als je een kind hebt dat wagenziek is of veel energie kwijt moet lijkt het me een stuk pittiger.
Ja duh dat snap ik wel. Maar KS zegt “liever in het hoogseizoen” waar ik uit haal dat hij dat dat leuker vindt en geen verplichting is.
Afgelopen twee jaar naar Italie gereden en vond rond Gardameer nog wel oke maar diep Toscane raad ik niet aan. Ga sowieso niet in t weekend rijden want kan je gerust 3+ uur erbij op plakken
Mn man wilt toch weg met oud jaar vanwege de hond. We zitten nog vollop in de verbouwing maar goed. Hij betaalt en ik moet het regelen.
Ik kan weer gaan zoeken naar wat vuurwerkvrij en kind en hondvriendelijk is.
Veel is al vol rond die tijd of heel erg duur.
Laat hem lekker zelf zoeken als hij weg wil. Lekker makkelijk dit.
Omdat voor het hoogseizoen iedereen daarna nog weggaat en je je hele eigen vakantiegevoel alweer vergeten bent tegen de tijd dat 't september is. En kamperen in september is ook niet handig want tis om 8 uur savonds al donker.
(we hebben vorige 2 jaar beide gedaan en ik snap 'm dus wel)
Dat heb ik ook al gezegd, zoek zelf wat. Maar volgens hem zeg ik dat hij steeds wat verkeerds uitzoekt nav de paar keer dat hij wat stuurde wat toch niet vuurwerkvrij was.
We gaan dit weekend samen wel even kijken.
Wat is een “heel eind”? Wij rijden altijd met caravan naar zuid Frankrijk (is dus zo’n 16u zonder stops, dus in totaal wel langer). En vinden dat echt dikke prima haha.
Kids waren deze zomer bijna 2 en 3.5. Maar zijn met T ook geweest toen ie 9mnd was.
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag.
Mijn dochter at eigenlijk nooit potjes. Nu geef ik m’n baby soms wel potjes (vooral omdat ie het met veel smaak opeet ) maar geven jullie bijv een 9 maanden oude baby ook wel gewoon potjes voor baby’s van 12 maanden of 15 maanden?
Ja heb ik wel eens gedaan, maar ze waren wel gewend om normaal gesproken stukjes te eten. Maar je kan harde of te grote stukken er ook gewoon uitvissen natuurlijk. Volgens mij gaat die leeftijd op de potjes met name over de mate van hoever het eten is gepureerd.
Ja, mijn zoontje ook en dat dacht ik idd ook.
Wij deden op die leeftijd potjes altijd vanaf 15/18 maanden gezien hij normaal gewoon met ons mee at. Vergeleken met normaal eten zijn die potjes met 18 maanden nog puree
Dag 3 en de koorts begint nu op te lopen tot 40,3 graden. Het leek vanochtend beter te gaan en na het slaapje is ze weer sip en ziekjes en is de koorts terug en hoog. Pffff hoop echt op een beetje nachtrust straks en dat dit het laatste beetje is.
Ja in september is wel irritant inderdaad. Wij waren dit jaar noodgedwongen in september maar we hebben het savonds buiten zitten ook echt gemist. Maar juni is wel echt heerlijk maar is een mentaal ding begrijp ik. Persoonlijk zou ik dat er wel voor over hebben als je dan een derde van de prijs betaald en het veel rustiger is maar ieder z’n ding.
Ik heb dus eigk nooit veel verschil gemerkt in de prijzen, hooguit 2€ per nacht dat het scheelde en eigk ook nooit echt drukke campings gehad voor m’n gevoel. En de campings waar we heen gingen zochten we altijd uit op dat ze niet aantrekkelijk voor kinderen waren (dus geen zwembad, liefst geen speeltoestellen, geen binnenruimte)