Iemand ervaring met deze step van Lidl? Playtive Kinderstep online kopen | LIDL
Hij is âŹ20,- goedkoper dan die van Decathlon, dus wel de overweging waard vind ik. @Unquestionable jullie hebben die van Decathlon met lichtjes in de wielen toch?
@Kusjessoldaat ja klopt inderdaad. (@Nefertiti) en ook nog iets om rekening mee te houden, tot het kind 18 is wordt het geld op die rekening bij jullie spaarvermogen geteld, ook als het op naam van het kind staat. Dat zou er dus als anderen er flink op sparen voor kunnen zorgen dat jullie daar belasting over gaan betalen als het over die grens heen gaat. Is natuurlijk ook als de rekening niet specifiek aan kind is toegewezen, maar wel goed om je bewust van te zijn.
Wij sparen maandelijks een vast bedrag op een rekening voor de kinderen, maar die staat wel op onze naam. Geld is in principe voor de kinderen, maar wij willen wel enige controle erover. Met als reden dat het dus echt goed mis was gegaan als mijn zusje op haar 18e een substantieel bedrag in 1x had gekregen (heb het dan niet over het geld uitgeven aan onzindingen maar met haar persoonlijk niet goed was gegaan). Ik heb het toen wel gekregen, mijn zusje heeft het op een later punt in delen gekregen.