Ja sorry, hier toch echt een ielm pak 🥹. Ik vind ze fantastisch en blijven heel lang mooi. Wij doen er al 2 seizoenen mee en zien er nog zo goed als nieuw uit. Je hebt ook neutrale kleuren volgens mij!
Maar hebben jullie namen? Want ik ken het niet en kan het dus ook niet vinden. En hoop nog op een vondst via Vinted.
Ielm pakken zijn er ook in effen kleuren, of is het meer het model wat je niet mooi vindt? Ik ben zelf niet zo van de Ielm-prints, mijn kind heeft altijd donkerblauw/-groen/-grijze pakken gehad.
Een skipak kan prima, maar is denk ik wel wat lastiger om in te bewegen. Wel weer lekker warm in de winter! Daar doe je gewoon normale kleren onder trouwens.
Name it en next hebben ook regenpakken om in te spelen. H&M heeft regenbroeken die je ook kan gebruiken.
Ja is ielm ook te doen in de winter?
Nee model wel prima maar ik vind al die kleuren echt niet mooi… en of het is meteen 80 euro.
Ik begrijp ook niet waarom het altijd van die mega drukke printjes moeten zijn. En niet gewoon leuke normale
Dus als er tips zijn voor soortgelijk let me know!
Maar wat zouden jullie daar nu onder adviseren? Want nu heeft ie gewoon dikke sokken aan bijvoorbeeld.
Je hebt ook effen kleuren.
Wij doen in de winter ielm pak + jas.
Ik koop ze altijd in de aanbieding
Ik vind Mamamorfose wel leuk en eerlijk.
Ik weet niet precies wat je zoekt? Ervaringen? Wetenschappelijke informatie? Ik heb eigenlijk vooral veel afraders haha, ik heb verder niet zoveel interessants gelezen, vooral qua ervaringen niet.
Wat ik leuker vond waren podcasts en videos, Podnataal en de Verlosmoeder onder andere.
Newbie (weet alleen niet zeker of je dat in NL kunt kopen) Ytterkläder | Newbie 56-128 | Kappahl
Next direct heeft ook vaak leuke dingen https://www.nextdirect.com/nl/nl/shop/department-childrenswear/category-snowsuits-size-8692cm-isort-score?p=1#1808
Mijn zoon is ook bijna 1 en kan nog niet lopen maar waar kruipt jullie kind buiten dan heen? Want ik kom buiten eigenlijk niet in die situaties? Hij zit gewoon in de wandelwagen met voetenzak.
Had zelf bedacht dat hij zijn ielm pakken aan zou doen wanneer hij inderdaad zelf wat stapjes kan zetten en dus ook schoenen aan doet.
Nog een tip voor kinderen: Slot Loevestein. We gaan graag nog naar musea en historische plekken, ook met kind. Maar dit was een leuke plek voor jong en oud, wat we niet zo vaak zien. Het was echt gericht op kinderen maar tegelijkertijd voor ons heel leuk en interessant. Ook voor avontuurlijke dreumesjes voelde het gewoon heel veilig om hem rond te laten rennen, terwijl het meestal toch is van ‘pas op, nee niet doen’.
Buiten ook nog een speeltuin, je kunt er lekker lunchen, al was dat niet heel bijzonder maar wel echt lekker, en het personeel was heel vriendelijk. Vanaf 10 december is het ook in kerstsferen, dus extra leuk. Denk wel dat het leuk is voor kinderen van 2 tot 12 jaar ofzo.
In de speeltuin maar ik ging daar ook niet vaak heen rond 1 jaar, pas toen hij echt ging lopen met 16 maanden.
Mijn kind loopt ook nog niet maar ik doe zoiets aan als we naar de kinderboerderij gaan bijvoorbeeld. Is best een grote met veel plekken waar ze kan kruipen op het gras enzo (zonder poep van de dieren hoor haha).
En verder geef ik m altijd mee aan de opvang en daar zijn ze heel blij mee! Ze gaan daar 2 keer per dag wel naar buiten en mijn kind kruipt altijd al overal heen, ook over de stenen enzo. En zo blijven haar kleren droog!
Goeie, in boeken zoek ik eerder praktische tips en wetenschappelijke informatie. Expecting Better vond ik bijvoorbeeld een fijn boek over zwangerschap.
Dank verder voor je tips! Mamamorfose klinkt goed en de podcasts ga ik ook checken (die lijken me ook fijn voor ervaringsverhalen).
Afraders zijn overigens ook juist welkom
Als je Expecting Better leuk vond, vind je Cribsheet vast ook interessant! Zelfde schrijfster.
Je kunt alvast Cribsheet lezen, van dezelfde schrijver als Expecting Better. Boek ‘Het Babybrein’ vond ik ook interessant. En nu weet ik het even niet meer haha, maar vooral wat meer wetenschappelijk en niet heel persoonlijk. Boeken als Mama’en enzo trekken me niet, dan erger ik me alleen maar aan de schrijver.
Afraders vind ik bijvoorbeeld Oei Ik Groei want totaal niet wetenschappelijk gebaseerd, maar ik weet dat veel mensen er baat bij hebben. De meeste boeken voor vaders, behalve Aanpakken voor Aanstaande Vaders, maar die heeft m’n man dus gelezen. Het boek Vrije Geboorte waarin het ziekenhuis echt de duivel is. Maar ook dat is persoonlijke smaak, ik ben niet zo van boeken waarin ‘natuurlijk’ altijd beter is.
Misschien softshell?
Ik zag vanmiddag een ielm pak in de speeltuin en dacht meteen dat zou best een forummama kunnen zijn.
Je kunt op vinted zoeken op regenpak, outdoor pak, buitenspeel pak, regen broek
Lupilu, is het kinder kledingmerk van lidl! Ik heb 2 van die pakken op vinted gekocht (voor respectievelijk 4 euro en 2 euro )
Je kan op vinted ook filteren op de maat en dan zoeken op softshell pak, regenpak, buitenspeel pak, dan komt er wel wat naar boven!
Voor de echte koude dagen ga ik wel ook skipakjes kopen.