Ik heb even op ons lijstje terug gekeken:
-Bellenblaas machine (lijkt me heel leuk
)
-Echo microfoon (staat altijd bij dat het vanaf 3 jaar is, maar ik denk ook leuk vanaf 1 jaar)
-Vingerverf + knutsel/verf sponsjes + kliederschort
-badkrijtjes
-voedingskleurstof (zodat je droge rijst/pasta/kikkererwten/scheerschuim een kleur kan geven, kunnen ze lekker met de handjes erin)
-tomy bright chicks
-muziek instrumenten (schud ei, tamboerijn, trommeltje, sambaballen, blokjes met een belletje erin)
-kinetisch zand of klei
-knutsel spullen die je kan gebruiken als ze net iets ouder is (Cellofaan folie, leuk om te scheuren en plakken Krasvellen dit kan denk ik ook met relatief weinig skills, met iets over het papier krassen)
-een sterrenprojectie lampje (als ik die in de speeltent of kartonnen doos zet dan worden mijn kinderen helemaal wild
)
-vvv bon (ja dat vinden sommige mensen ‘saai’ om te geven, maar met een aantal bonnen kun je wel meteen iets groters kopen, je kan ook meteen aangeven waarvoor je het wil gebruiken, dan zijn mensen toch meer geneigd om het te geven)
En wij hebben aangegeven dat we juist ook het geven van tweedehands cadeaus willen stimuleren, en ik zag dat vrienden dat nu ook hadden gedaan bij hun lijstje. Met 10 euro kom je tweedehands echt heel ver, bijvoorbeeld duplo setjes of een wiebelplank, bilibo, wipwap, zandbak, ballenbak ballen, speel tentje/huisje, glijbaan etc… enkele dingen die wij zelf voor max 10 euro hebben gekocht en die tweedehands veel worden aangeboden.