Tips, ervaringen & aanraders #8

Kan dat niet met ‘begeleide toegang?’

ik ben bezig met geboortekaartjes en heb al een paar leuke gezien maarrrr m’n man wil het graag wat kleurrijker.
het viel hem bij de kaartjesboom bij vk op dat alles beige is en hij wil het liefst geen sad beige kaartje (haha).
hij noemde bv dit Geboorte kaartje wiegje met luipaard dieren in | Kaartje2go maar die vind ik dan weer niet zo

iemand een ander leuk idee (of een leuke site?)

3 likes

Vind je Studio Pie misschien leuk?

3 likes

Ons kaartje was van storyofjuly

1 like

Voor de dreumes heb ik dit:

Die laatste is meer voor op vakantie dan voor in de auto.

Voor de kleuter (net 4)
-verwijderd door moderator-

Ik maak voor haar een tasje met dus dit, raamstickers, kleurboek.

En uiteraard gaat de iPad mee.

2 likes

Ik heb het geboortekaartje bij Studiopie besteld, maar ik vond Bladergoud ook leuk.

Blijkaartje.nl heeft ook wel leuke kaartjes. Ook veel sadbeige maar ook wel met kleur. Wij hebben daar een groen met goud kaartje gekozen voor onze zoon.

2 likes

Iemand ervaring met hoezen voor een voedingskussen waardoor je een soort babynestje kan maken?
Ik wil de Len voedingskussen van Ikea bestellen en leek mij wel handig als ‘ie dan dus multifunctioneel wordt. Of is het toch handiger om nog apart een babynestje aan te schaffen?

1 like

Ik heb vaak gelezen dat je een aankleedkussenhoes kunt gebruiken.
Mij lijken de randen van een voedingskussen wel erg hoog, afhankelijk van hoever je baby er in zakt.

2 likes

Ik heb een planbord bij hema gekocht. De magneetjes heb ik zelf gemaakt door ze te printen en met een Action lamineermachine te lamineren. Op de achterkant magneetplakband geplakt (zwart, ook van action). Werkt echt heel goed hier en is heel persoonlijk! Heb magneetjes van het kdv, van m’n zoon & de oppas, van m’n zoon met ons apart en ons samen, met een vakantie icoontje enzovoorts.

8 likes

Kan in principe met een gewoon kussenhoes. Ik heb dat wel eens gedaan, maar vond een babynestje toch fijner. Heb ik veel gebruikt!

1 like

Die van IKEA is daar veel te stevig voor, dat werkt niet als een babynestje want dan wordt het meer een hangmat haha, lijkt me niet echt veilig. Dan heb je een wat grotere en slappere nodig.

4 likes

Dat dacht ik ook maar ik vind niet hoe?

2 likes

20%korting op Puckababy bij de prenatal.

2 likes

Thanks! Stom, niet gezien. Gelukkig al door een mod weggehaald.

1 like

Nee bij begeleide toegang kun je toch alleen een gedeelte van je scherm ontoegankelijk maken? Zo laat ik mijn kind gebruik maken van youtube kids zonder dat ze eruit kan gaan.

Alles instellen bij Toegankelijkheid. Ik heb even getest en het werkt als je spotify (of welke app dan ook) opent en dan 3x de zijknop indrukt (instellen bij Begeleide toegang>Activeringsknop). Dan kan ze niet meer uit spotify zonder je code of face id (instellen Begeleide toegang>Toegangscode-instellingen)

3 likes

Oh die hebben echt hele leuke dingen!
Bedankt voor de tips iedereen, weer genoeg om uit te kiezen

2 likes

Iemand leuke tips voor een peuter van net 2 in Amsterdam dit weekend? Ken de geitenboerderij en Artis al :smiley::smiley:

1 like

yes, gelukt ! heel erg bedankt om het zo duidelijk uit te leggen

ik zag net dat er sinds gisteravond meer dan 100 berichten binnen kwamen op haar whatsapp met vriendinnen 11-12jaar…
Ik begrijp wel dat ze afgeleid is dus ben blij haar hiervoor nog wat te kunnen ‘beschermen’, dit is een heel andere uitdaging dan waar onze ouders rekening mee moesten houden bij het opvoeden.
Heel fijn dat er een oplossing voor is, ze voelt zich er ook rustiger bij dat ze uberhaupt niet kán switchen van app.

3 likes