Haha jullie zijn welkom voor het diner. Ik heb de chefkok even gevraagd en vanavond staat er ijs met worst en steentjes op het menu.
Thuis samen alvast oefenen? Dat helpt hier meestal wel goed, om het eerst thuis te doen, dan weten ze wat ze te wachten staat en werken ze meestal ook beter mee.
Wij gaan straks buggy’s testen bij Prenatal. Mijn hart wil een Joolz Aer+ maar mijn portemonnee wil dat ik er eentje zoek die alle voordelen heeft van die Joolz maar geen €450 kost. Wat zijn jullie aanraders?
Ik vind het belangrijk dat hij ver achterover klapt zodat ze liggend dutjes kan doen. De zonnekap mag best lang zijn. Hij moet een hoge duwstang hebben, want wij zijn beiden lang. Ik wil graag dat ie klein opklapt. En hij moet fijn rijden natuurlijk.
Heb nu de Kinderkraft Nubi 2 op het oog, enige vraag is dan of hij hoog genoeg is.
Ik heb een joolz aer gekocht en ben er zoooo blij mee. Hij vouwt superklein in (past in mn bakfietsbak samen met 2 grote kinderen, en in een kluisje), is licht en rijd lekker. Wij hebben het met kinderwagens altijd redelijk budget gehouden, en dan was er altijd wel wat mee wat niet ideaal was. Nu geld uitgegeven en ik vind het het echt waard. Als je niet de plus koopt maar de eerste versie (die heb ik) ben je voor 300 klaar. Hij kan niet volledig plat maar ik heb dat tot zover niet gemist.
Ik wil mijn neefje, dat vier wordt, graag een spelletje cadeau geven. Heeft iemand een ultieme tip voor spelletjes in die leeftijdscategorie? Hij is behoorlijk pienter, dus mag eerder iets uitdagender zijn dan te simpel.
Misschien een spel zoals rummikub junior, doolhof (twist of normale) of keezen? Die zijn hier een succes bij onze bijna 4-jarige, die ook wel uitdaging nodig heeft in spelletjes.
Uno?
Voor degene die luierAnbiedingen checkt, bij welke prijs per luier vind jij het een goede deal?
Dat verschilt wel per merk en maat.
Ik kijk niet op die site, maar koop vooral bij 1+1 gratis acties als het lukt. Of iets van 40% korting. En dan sla ik een voorraadje in.
@Mexi @itakepictures @Feather Dank voor de tips! Heb een lijstje nu met wagens die ik wil uitproberen. Best kans dat ik nog steeds zwicht voor de Joolz Aer+, want ben het wel met @itakepictures eens dat een buggy best wat mag kosten. Als het goed is gebruik je die veel langer dan de kinderwagen en die hebben we inderdaad 2e hands gekocht on a budget - met de nodige issues want 1 voorwieltje is nu al 2x uit het niets losgeslaten.
Dat is mijn ervaring met alle hamertje tik. Dat houten hammetje dat erbij zit is gewoon niet zwaar genoeg. Je moet eigenlijk een echte hamer gebruiken maar ja, dat is niet echt kidsproof. Ik koop daarom dat soort dingen niet meer.
@JeMoeder wij hebben easywalker miley2 en tevreden over maar zou het niet per se aanraden aan hele lange mensen. Ik ben 1,65 en als ik net te dicht achter de buggy loop trap ik op de rem. Moet hem dus altijd ietwat van me af houden maar doe dat vaak automatisch door een tas die eraan hangt. Man is 1,86 en zegt dat het prima is maar hij trapte laatst ook op de rem. Maar goed je gaat toch testen zo dus dan merk je vanzelf welke je fijn vindt.
Nee helemaal niet! Kreeg er rugpijn van. Heb het een aantal keren geprobeerd maar ik vond het niet heel fijn.
Ik zit in zo een Belgische promojagers groep en daar zeggen ze dat onder de 20 cent voor het merk Pampers een goede deal is, rond de 15 cent is heel voordelig!
Dank je wel voor je antwoord. Ik lees inderdaad meer ervaringen van mensen die hem niet lekker vonden dragen. Denk dat ik deze sowieso maar niet neem (ook al is hij zo mooi).
Uno wordt hier regelmatig gespeeld maar ze heeft ook net Wie is het gekregen en dat vindt ze ook heel leuk.
Kijk eens naar de spellen Brain Train en Safari Park jr. Kan hij in zijn eentje spelen en zijn echt leuk uitdagend.
Je kan met de wildride ook niet handsfree dragen, als je 't Googlet zie je op de foto’s ook dat het kind altijd nog ondersteund wordt.
Ik heb een ringsling en dat is wel echt even een handigheidje. Vind het voordeel dat ze zich niet zo makkelijk los kan worstelen als ze niet wil en tis wel ff snel. Ik gebruik het sochtends vaak omdat ze dan chagrijnig is en dan kan ik ten minste het ontbijt klaar maken.
Dit scheelt ook erg per maat. Hoe groter de maat, hoe duurder. Gelukkig heb je er steeds minder van nodig.
Welle hebben jullie uiteindelijk gekozen?
Ik heb geen heupdrager, maar vind het idd fijn om beide handen vrij te hebben. En omdat je hem best strak kunt trekken en het gewicht niet naar voren of achter trekt (zoals bij een draagzak) vind ik het minder zwaar voelen.