Ik kan je ook heel erg de Micro Step aanraden!
Voor de mensen met twee kinderen of meer: hebben jullie meerdere commodes of alleen op de babykamer bijvoorbeeld? Onze zoon zal 2 jaar zijn als de baby er is, maar we gebruiken nog dagelijks de commode voor aan- en uitkleden, verschonen, wassen etc. Ik twijfel alleen of we de commode op zijn nieuwe-grote-broer-kamer zullen zetten of in de praktijk ff snel verschonen in de babykamer?
Ieder kind een eigen commode zolang ze nog in de luierfase zaten. Maar de commode (ikea hemnes) deed bij ons tot ongeveer 2 jaar ook dienst als (enige) kledingkast (en bij de baby nu met 8 maanden nog steeds).
Wij hadden gewoon 1. Dochter was 2 jaar 4 maanden toen baby werd geboren.
Wij hebben er één, dochter was 2,5 toen de baby geboren werd.
Wij hebben er eentje, op de kamer van mân zoontje (3j4m) staan. Hij zal waarschijnlijk binnenkort geen luiers meer dragen, maar nu nog net wel. Dochter (4m) slaapt op onze kamer. We verschonen haar snachts provisorisch op een strijkplank waar we een aankleedkussen op gelegd hebben Dat kan nu nog even⊠tot ze te zwaar wordt of gaat draaien. Mân zoontje krijgt binnenkort een andere kamer, dan slaapt dochter op de kamer met commode.
Wij hebben er twee. Beide Hemnes van IKEA. Tweedehands gekocht en opgepimpt zodat ze ook een mooie kast hebben als die niet meer als commode wordt gebruikt.
Jeetje wat dom (van mij)
Ik had vanuit sky scanner doorgeklikt en baby was daarin dus niet als een optie meegenomen. Dacht dat ik het verkeerd had ingevuld of een vinkje over het hoofd zag, maar ging al eerder mis. Anyways, allemaal geregeld. Thanks!
Ieder kind een eigen commode, al was de oudste wel een stuk jonger toen de 2e geboren werd (15 mnd). Als de baby sliep op zn kamer wilde ik ook een commode kunnen gebruiken.
Mijn dochter was net 13 maanden toen haar broertje werd geboren. Zij is geschoven naar een andere slaapkamer en de grote commode is blijven staan op de âbabykamerâ. Hebben toen wel een kleiner model (Gulliver van Ikea) aangekocht voor in de huiskamer zodat ik mn dochter niet telkens mee moest slepen als broer verschoond diende te worden en ik in dezelfde kamer kon blijven. Werkte echt top!
Dank voor alle reacties! De huidige commode is ook de welbekende Hemnes die ook als kledingkast wordt gebruikt. Ik denk dat ik ga voor nog een exemplaar.
Wij hebben ook de Harvey en als extra buggy hebben we de easywalker xs via marktplaats gekocht. Deze was nauwelijks gebruikt maar we hebben er ondertussen zoveel plezier aan gehad. Deze mag ook mee in the overhead bins in het vliegtuig bijvoorbeeld.
Ik wil iets kneuterigs voor vaderdag kopen: korte broek en overhemd met korte mouw en die dan in het zelfde design voor zoon voor de vakantie, is iemand al zoiets ergens tegen gekomen ?
Ik heb voor vorige vaderdag hiernaar gekeken, bij bonprix hadden ze wat en op etsy.
Ik heb uiteindelijk met t shirt transfer papier en witte shirts wat gemaakt, maar bij mij was t meer een grapje dan serieus bedoeld (baby was toen pas paar weekjes oud)
Matching zwembroeken!
Wij hebben die scoot en ride en bij ons word hij niet gebruikt omdat hij best zwaar is. Hij rijd ook niet zo fijn omdat hij zwaarder is en minder wendbaar. en hij is ook vervelend om zelf te moeten tillen.
Ze vechten hier om de micro step, dus ik zou die aanraden!
Wie heeft ook vans voor zn dreumes en klopt het dat ze heel smal vallen? Ik heb via vinted vans gekocht (maat 20) maar ze zijn heel smal, het klittenband kan ik net nog een stujje vastmaken. Ik twijfel of het komt omdat ze gewassen zijn oid of omdat ze echt smal zijn. Mijn dreumes heeft gewoon lekker mollige voetjes maar niet extreem dacht ik, andere schoentjes past ze ook gewoon. Ik kan me van de oudste 2 niet herinneren dat dit ook zo was
Ik dacht dat dus ook, bij de oudste 2 pasten ze altijd heel goed. Misschien zijn dit dan neppers (gelukkig waren ze maar 5 euro). Ik ga maar eens in een winkel passen om te zien hoe ze dan vallen.
Ik heb ook vans via vinted en die vallen echt mega groot haha. Hoop wel dat de maat die ik nu besteld heb goed valt. Heb nu de voetjes opgemeten en dan zou ik uitkomen op 21,5 (via tabel officiële website).
Mijn dochter heeft ze nu ook aan in maat 20 en ik vind ze breed vallen. Kan het klittenband veel verder dicht trekken dan bedoeld juist.
Grappig! Ik vind ze niet smal vallen ok zn voetjes, maar kan het klittenband nooit helemaal tot de rand dicht krijgen. Blijft altijd een stukje onbedekt klittenband zichtbaar over ook dus ik herken het wel.