Oh goede, ga er meteen 1 halen morgen. Ik heb nu 1 zwemluier en dat vind ik wel wat schaars voor 2 weken vakantie.
Ze gaan vanaf 24/25, dus wellicht net iets te klein ja
Is dit echt een zwemluier? Want dat staat er niet bij toch?
O, dan heb ik misschien fake news verspreid. Mijn baby is nog geen jaar en ik zit zelf niet zo heel erg in de zwemluiers, dus misschien is dit broekje inderdaad iets anders?
Het is in ieder geval een soort “plastic” broekje.
Wat zijn de definities van een zwemluier?
Ik heb er ook net een aantal gekocht (dankzij jouw tip) en ze voelen hetzelfde aan als de wasbare zwemluier met knoopjes die we al hadden.
In de folder staat ook dat het baby zwembroeken zijn.
Even een vraagje voor degene die soms bij Next kopen.
Ik heb vorige week (01/06) een bestelling geplaatst. Toen kreeg ik bevestigingsmail dat 1 stuk op 06/06 zou geleverd worden en de rest op 07/06.
Dat ene stuk heb ik gisteren goed ontvangen maar nu keek ik eens op mijn account bij Next voor die andere, en die staan nog niet eens bij left warehouse.
Dus daar is nog niets mee gebeurd.
Iemand een idee hoe lang ik ongeveer zal moeten wachten? Of ervaringen?
Wij smeerden letterlijk het hoofd in, want eerste 2je was dit ook drama.
Die 2e zomer had hij best al wat haar, maar dun. Dus dan sprayde we van die niet vette zonnebrand er in en elke dag wassen. Want werd 1 grote zandbak dat koppie … maarja
Ik zag gisteren zowel bij HEMA als ACTION een voedingskussen. Is dat wat of kan ik beter voor een andere gaan?
Mocht je in de buurt van Arnhem wonen, deze: Snoozzz voedingskussen XL Zwangerschapskussen met wasbare hoes Owayu - 185 cm | bol.com
Mag je gratis komen ophalen. Vond het zelf een fijn kussen die ook als nestje voor je baby te gebruiken was
Ah thanks voor de tip! Ik woon helaas niet in de buurt, maar bedankt voor het aanbod!
Wij doen Rapley sinds een week of 3 maar onze baby weigert dus echt álle groenten. Terwijl fruit, brood en maisvingers eet hij best goed. Wel wat moeite met doorslikken maar hij krijgt wel wat binnen. Ik moet het vast meer loslaten maar onze dochter heeft ook nooit groente gegeten als baby en eet nu heeeel beperkt groente (komkommer, paprika en tomaatjes) en ik vind dat echt heel lastig. Ze kan ook nooit met de pot mee-eten want pasta en rijst etc eet ze ook niet. Dus het is altijd een struggle met haar en ik ben zo bang dat het met deze baby ook zo wordt. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Bij mijn zoontje was dat ook met rapley dat hij geen groenten at, maar prakjes wel. Heb het toen een beetje losgelaten en half half gedaan. Nu eet hij nog steeds het liefste gerechten door elkaar zeg maar. Dus curry met rijst, pasta met saus etc. Ik lees hier vaak dat kinderen alles los eten, maar daar moet hij niks van hebben.
Ik vind periodes waarin hij minder goed eet heel frustrerend dus snap je wel, maar heb dus geen antwoord.
.
Mijn kinderen eten ook alles door elkaar. Onze keuken is juist currys rijst etc, dat helpt denk ik wel in aanbieden en alles gemengd te eten en niet door te hebben wat er eigenlijk in je mond gaat haha.
@anon37686689 houdt je baby van knijpfruit zakjes? Kun je missc ook van groente aan bieden. Of groenten met hummus of yoghurt dip?
Mijn bijna peuter (omg) viert morgen alvast feest bij de opvang en ik ben eigenlijk best trots op zijn traktatie. Gewoon simpel een ijshoorntje met een water splashballetje. Past iig perfect bij het weer. (Ja ik weet dat zijn naam zichtbaar is maar ik zit hier niet bepaald anoniem dus de meesten weten het toch wel)
Ik had van action en was prima maar gebruikte het niet als voedingskussen maar met wieghoeslaken erom als lignestje voor baby.
Wat leuk!! Ziet er feestelijk uit. Waar heb je zo’n hoorntje en die balletjes gehaald ?
De hoorntjes bij de action en de balletjes zijn van de hema.
Heel leuk! Waar heb je de stickers gemaakt?
Hier besteld:
Ze heeft verschillende opties en je kunt zelf de kleur kiezen.
Misschien kun je proberen het op hetzelfde moment op verschillende manieren aan te bieden? Dus bv prutje broccoli en stronk broccoli? Hier thuis is het soms een voorkeur voor een bepaalde manier van aanbieden. Solid starts (op insta) heeft ook altijd wel goede tips over dit soort dingen, misschien daar eens kijken?
Verder ook een alles-door-elkaar-eter hier, fijn om te horen dat er inderdaad meer kindjes zijn die niet alles los eten. Als we heel soms eens AVG eten gaat er letterlijk geen hap op…