Ja hoor! Tot een jaar ongeveer staat er, daarna zoals je jezelf zou aankleden
Merk van van Haren en een stuk goedkoper haha
Oh zo, ik denk dat je net zo goed die kan nemen ja
Ik had zelf de Tevas ook in de sale want vind ze te duur
Ik heb het even snel bekeken en ik vind het een beetje raar schema?
20/21 graden: lange broek/ lange mouwen
22/23 graden: korte broek/ korte mouwen
Ik vind die overgang zo raar. Ik doe mijn kinderen zelf juist geregeld lange broek/ korte mouwen met dit tussen weer.
En ook wel een beetje afhankelijk van ben je in de zon/ uit de wind of juist in de schaduw/ in de wind.
Maar jouw dochter is een kleuter, geen baby
Het is een schema voor baby’s, kan me voorstellen dat het goed als leidraad kan gelden, maar hangt natuurlijk altijd van het kind af (wat ook regelmatig genoemd wordt in het stukje).
Idem hier. E is van eind augustus, en die week was het 25+ graden, en die lag in een rompertje met korte mouwen haha. Zo wisselend volgens mij!
Dit weekend vieren we de verjaardag van mijn vriend. Uiteraard buiten , in onze (smalle) tuin. Er komen kinderen tussen de 0 en 10 jaar en we willen voorkomen dat ze net als vorig jaar met een voetbal gaan spelen en onze plantjes weer kapot maken
wat zijn dingen die ik in huis kan halen om die kinderen bezig te houden zonder dat wij er zelf tijdens die verjaardag druk mee zijn? Ik ben hoogzwanger en wil vooral op een stoel zitten tijdens die warmte
Ik zat te denken aan een zwembadje of een watertafel, maar vraag me af of dit leuk is voor de oudere kinderen (5+). Dat zijn juist de kinderen die de boel afbreken, dus die wil ik het liefst bezighouden haha. Wat zouden jullie doen?
Heel lief dat je iets wil organiseren, en een badje neerzetten zullen ze zeker allemaal leuk vinden. Maar ik vind het ook niet aan jou om voor entertainment te zorgen, maar iets voor de ouders. En als die kids van 10 willen voetballen kunnen ze dat op die leeftijd prima op een veldje/straat/whatever in de buurt van jullie huis
Ik zou me niet verplicht voelen om allerlei speelgoed aan te schaffen hoor, als jullie niet willen dat er in de tuin gevoetbald wordt, gebeurt dat gewoon niet zou ik zeggen. Desnoods wat stoepkrijt of kleurplaten of zo? Is er een speeltuin in de buurt waar je de (oudere) kinderen heen kunt sturen? Dat doen wij altijd, lekker rustig.
Edit: oh @itakepictures was me voor zie ik!
Eens! Wij nemen altijd wel iets mee om te spelen voor ze, in zo’n kleed met een touw. Vooral als de verjaardag is bij iemand met geen kinderen in dezelfde leeftijd
Eens met @itakepictures.
Als je nog iets wilt halen, misschien iets van waterpistolen of van die balletjes die water opzuigen voor een watergevecht? Op straat / de stoep, niet in de tuin. Of lege flessen en een bal voor flessenbal?
Misschien een springkussen.
Met flessen voetballen doet me denken aan vroeger. Wij vulden die met water en dan zonder dop en als je fles leeg was had je verloren.
Goeie oude tijd.
Wij of eigenlijk ik. vier dit weekend ook kinderverjaardag. Kinderbadje met water, wat speelgoed erbij en klaar.
Ze spelen waarschijnlijk toch meer met random dingen zoals takken ofzo.
Bij de Action heb je van die goedkope waterspuiten van foam. Is dat een idee? Kosten vaak maar €0,49 per stuk, dus dat is niet zo’n grote investering.
Haha, leuk hè! Ik zag het laatst een groep volwassenen doen in het park, kreeg gelijk zin om mee te doen.
Als kind altijd ruzie met mijn broer, want ik moest natuurlijk éérst de bal pakken en mocht dan mijn fles pas rechtop zetten, en dan won hij altijd
@iedereen thanks voor het meedenken. Ik zou inderdaad in de basis zeggen dat ouders zelf ook wat voor hun kinderen mee kunnen nemen, maar de ervaring leert dat dit niet wordt gedaan. Vorig jaar zaten die iets oudere jongens dus met een voetbal in onze tuin, werden de plantjes kapot getrapt en zaten de ouders erbij alsof dat normaal is Wij wonen aan een vrij drukke straat dus daar kunnen ze niet spelen. Een speeltuintje zit hier op ong. 200 meter (waarbij de drukke straat wel moet worden overgestoken) dus dat vind ik wel een goed idee. Hopelijk vinden die ouders dat ook oké, want ze zijn hier allemaal niet bekend in de buurt en voor mn gevoel is dat dan toch wat ‘spannend’ misschien ook voor die ouders juist? een waterpistool zie ik niet zitten want dan worden wij als volwassenen 100% volledig natgespoten haha.
bedankt voor het meedenken in ieder geval
Dat vooral ook inderdaad. Ieder kind is anders.
Maar zelfs als algemeen leidraad was ik niet overtuigd van het schema. Maar daar zou ook iedereen anders over denken.
Vraag me af of waterpistolen een goed idee is als de rest van je visite ook in de tuin zit. Kan me niet voorstellen dat die kinderen niet alleen op elkaar gaan spuiten haha.
Mijn kind is 6 weken en die ligt in een lange broek en een shirt met lange mouwen en een romper met lange mouwen eronder met stokjes aan en die is niet te warm.
In alleen een luier of romper zou hij het echt koud hebben hoor!
Dit truitje heeft hij aan met bijpassende broek
En tweejarige draagt een korte legging en een hemdje met daaronder een romper met spaghetti bandjes.
Wij hebben die van huggies. Bevallen goed en verkopen ze ook bij action!