Goede! De productie die mijn kind draait… minimaal vier tekeningen en knutselwerkjes per dag, en dat moet allemaal mee naar huis
Dit is (mede) mijn reden om een kleine tas te nemen, dan blijft er tenminste een deel op school voor in de knutselmap.
Daarnaast zijn die grote tassen heel onhandig te dragen voor die kleintjes omdat ze hun hele rug en billen bedekken, dus ik ben juist team kleine tas.
Zo die word flink aan het werk gezet daar.
Haha thuis is het nog erger, kind houdt enorm van tekenen. Net tussen avondeten en naar bed gaan zijn er al weer 3 tekeningen gemaakt
@Zitzak Ik draag de tas meestal, we zetten hem 's ochtends bij haar haakje in de hal en daar hangt hij nog steeds bij het ophalen, ze hoeven hem zelf eigenlijk niet echt te dragen hier. We hebben een kinderrugzak van Fjällräven, maar daar passen die grote tekeningen meestal niet in.
Wat is een knutsel map? Haha
Hier worden die tekeningen gewoon meegegeven, hebben wij als ouders niet echt een keuze in.
We hebben een canvas tas van lindex. Niet duur, niet tè groot maar 2 drinkbekers en 2 bakjes en een knuffel past er wel in
Edit: deze dus, qua model. Klik voor zalando
Wij hebben alles van Mepal. Zoontje zit in groep 3 en we hebben nooit lekkende bekers gehad. Nu heeft hij een air up als dat leng tja het is gewoon water haha. Verder hebben we elk jaar een nieuwe tas van iets waar hij gek op is. Meestal tassen van Puck &Pack en blijven het hele schooljaar mooi.
Is de oude dan al stuk? Wat doe je met de oude tas?
Een map waarin van het hele jaar knutselwerkjes worden bewaard en die je eind vh schooljaar mee naar huis krijgt. Daar gaat dus alles in wat niet mee naar huis gaat en dat heb ik veel liever dan al die losse spullen
Ah. Nee dat hebben wij niet op school
Verkopen of gebruiken voor zwemles.
Team kleine tas waar precies eten en drinken in past.
Bij ons ligt er reservekleding op school dus dat hoeft niet in de tas en voor de knutsels heb ik een opvouwbare tas in het voorvakje zitten. De knutselwerken zijn soms zo groot daar kan geen enkele kleutertas tegenop.
Vanaf groep 3 komt er een grotere tas waar naast eten/drinken ook een A4map in past.
edit: en ook team Camelbak.
Wij hebben de Joolz Aer. Die hadden we al als buggy en toen onze 2e geboren werd, hadden ze daar net de babybak voor geïntroduceerd. De zoon van een vriendin van mij was er toen net uitgegroeid, dus ik kon die lenen.
En daar kan je dus ook een maxi cosi op zetten.
Ik vond die heel fijn, omdat je hem supermakkelijk en compact kan inklappen, ook met die babybak erop!
Heeft iemand hier een bakfiets met een zwarte bak? Ik overweeg er een te kopen, maar ik vraag me af of die bak niet heel erg heet wordt in de zon/zomer.
Niet zwart maar hout, en dat houten bankje wordt ook heet in de zomer als de zon erop heeft gestaan. We hebben standaard een hydrofiel mee om er op te leggen. Wellicht wordt zwart wat sneller warm, maar je ontkomt er bij een andere kleur dus ook niet aan
Ja hebben wij en het wordt inderdaad warm zoals een zwart zadel maar we hebben er altijd een doek in liggen voor als het echt te warm is om op te zitten. Niks onoverkomelijks iig
Ja hier ook zwart en mijn kind klaagde laatst dat de zijkant van de bak heet was, maar ik zei dat ie z’n been daar dan niet tegenaan moest doen en toen was het goed. Het bankje wordt ook heet maar als de kont voldoende bedekt is met kleding doet dat geen pijn ofzo. En anders een hydrofiel erop leggen inderdaad.
@Zitzak en @Nefertiti bedankt! Dan gaan we die gewoon kopen. Gaat ons een hoop vrijheid geven
Bedoel je dit misschien?
Deze?
Had ik zelf vroeger willen hebben
Twee vragen.
- Wordt er bij jullie op het kinderdagverblijf door de kinderen naar de ipad gekeken? En wordt er gecommuniceerd wat er gekeken wordt en hoelang?
- Hebben er mensen ervaring mee met een kritische opmerking over iets dergelijk maken of er een vraag over te stellen bij de opvang?
Context: sinds we zijn verhuisd gaat de kleine naar een opvang hier, en hoewel ze het prima naar d’r zin heeft en de pedagogisch medewerkers lief zijn, merk ik dat we heel erg verwend waren met de oude opvang, die beter en goedkoper was. Het komt weleens voor dat als we onze dochter ophalen, alle kinderen (of dat er nou veel of weinig zijn) naar de ipad zitten te kijken. De ene keer volgen dan verontschuldigingen, de andere keer wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik wil geen overdreven kritische zeikerd zijn, maar eigenlijk ben ik dat wel natuurlijk, en kan ik wel hulp gebruiken hierover op een tactische manier het gesprek over aan te gaan. Het probleem is vooral dat ik nog geen sociaal netwerk heb hier en dus ook graag aansluiting vind en aardig gevonden wil worden in dit voor mij nieuwe dorp.