Ik zie toevallig net dat er morgen 25% korting is bij Dilling. Vorig jaar was er eind september ook 25% korting. Ik ga alvast kijken voor rompertjes voor de winter.
Je kan het proberen, juist nu ze het zelf wil en het relaxed is. Wij deden wel in bed een luier omdat het vaak wel langer duurt voordat ze in hun slaap hun plas kunnen ophouden (duurde hier 's nachts bijvoorbeeld half jaar langer dan overdag). Ik noemde het dan een âslaapluierâ. Op de opvang gaat ze dan gewoon mee in de routine van vaste momenten om naar de wc te gaan, zij zijn daar blij met elk zindelijk kind ![]()
Ja wij gebruikten voor middagdutjes/slapen een luierbroekje en noemde het een âslaapbroekjeâ ipv een luier.
Hier vergelijkbaar met ons kind van 15-16 maanden. Ze heeft echt de hele dag aandacht nodig en vermaakt zich nauwelijks zelfstandig. En als ze zich vermaakt en iets lukt niet is de wereld te klein. Of als ze iets niet mag is het drama. Hoop ook dat het een fase isâŠ
Het is zeker een fase, maar wel een lange. Bij mân dochter wel tot ongeveer 2 jaar. ![]()
Zoontje zit er midden in nu.
Ja had mijn dochtertje ook, merk dat het nu veel milder is nu ze een grotere woordenschat heeft en we hebben geschoven met haar dutje want als ze moe is is ze echt
spicy ![]()
Maar duurde wel 3 maanden denk ik
Oh, dat is hier nu met 13 maanden ook begonnen.
Gelukkig is ze nu nog af te leiden maar dat zal wel snel veranderen. ![]()
Hier gaat het bij de dreumes ook beter nu haar woordenschat steeds groter wordt. Maar soms gebeurt het nog wel dat we prima begrijpen wzt ze wil (bijv een boekje lezen) maar dat even niet willen/kunnen.
Dan is ze wel even BOOS!
Honger en vermoeidheid helpen ook niet mee hebben we gemerkt.
Welke babyfoon app vinden jullie fijn/veilig in gebruik? Hoeft niet perse met camera te zijn.
Het wordt beter maar mijn zoontje heeft hier al bijna 1,5 jaar last van haha, hij is nu 2,5. Hij kan echt lief zijn maar op sommige dagen is elke nee er eentje teveel. Hij gaat dan ook met dingen gooien en wordt âagressiefâ. Dat is wel van recent trouwens, dus nu moeten we hem weer leren met zân emoties om te gaan en dat nee ook gewoon okĂ© is.
Heeft iemand hier recent bijgehouden hoevaak er relatief nieuwe/goede met niet al teveel km en goed betaalbare Urban Arrow bakfietsen op Marktplaats komen?
Ik heb afgelopen week bedacht dat ik een Urban Arrow wil en heb dan de neiging DIRECT mn slag te willen slaan, omdat ik het idee heb dat er anders geen andere meer voorbij komt. Maar wie weet heeft iemand hier ervaring en valt het mee ![]()
Wij gebruiken altijd de app Babyfoon 3G. Moet je volgens mij wel betalen voor aanschaf, maar werkt eigenlijk altijd goed.
Volgens mij worden die ĂŒberhaupt niet echt goed betaalbaar doorverkocht (maar voor bijna de nieuwprijs)
Nou ik heb dus vandaag ook een proefrit gemaakt op een urban arrow en het was zo fijn! Maar die prijs pff⊠het is echt zo veel geld. Ik denk inderdaad ook dat het via MP niet heel veel zal schelen, helaas.
Hoe doen jullie het met voeding geven snachts? Het is mijn derde kindje maar ze doet alles anders daar de andere 2 haha!
Ze is nu 5 weken en ze komt rond 20.00/20.30 uur voor een fles. Nu maakte ik haar steeds rond 00.00 wakker. Maar ze is zo moeilijk wakker te krijgen dan. Ben nu in twijfel om haar gewoon te laten liggen. Iemand tips? Ze komt 1 keer snachts op dit moment. Meestal tussen 4 en 5 als we voeding om 12 geven.
Ik weet niet of je perse de Urban Arrow wil, maar kijk anders ook naar de Dolly bakfiets
Die hebben vaak ook mooie acties met gratis regentent, jaar gratis verzekering.
En ik ben er heel tevreden over en ze komen voor reparatie aan huis. Schijnbaar weigeren sommige fietsenmakers om bakfietsen te âbehandelenâ.
Mijn kind van 2 draagt nog vaak lange mouwen rompers. Om in te slapen met een slaapzak zonder mouwen en in de winter ook altijd ![]()
Mijn kind heeft in de winter altijd rompers met lange mouwen gedragen totdat ze een onderbroek ging dragen. Dan gewoon een romper en trui erover, en idd 's nachts ook vaak.
Ja, dat idee heb ik ook, maar ik heb er afgelopen dagen toevallig 3 gezien die uit 2021 of 2022 (en zelf een gekocht in februari 2023) met minder dan 2500 km op de teller en vraagprijs rond ⏠3.600. Vond ik nog best redelijk, nu de nieuwprijs zonder accessoires bij bijna ⏠5.300 begint!
@Vloeistof ja ik vind die nieuwprijs ook vrij hoog, en wij wilden eigenlijk sparen voor vakantie naar Zuid Afrika in januari (laatste maand met kind onder 5 jaar) en als we dan ook nog nieuwe bakfiets erbij kopen wordt het een duur jaar.
@Keroppi ik zag Dolly indd ook, maar ik denk dat wij de ruimte van de Urban Arrow (net iets grotere bak) goed kunnen gebruiken en ik wil Dolly dan wel nieuw kopen (ivm service), dan ga je ook meer richting ⏠4.500.
Maar ik zag wel dat ze nu ook een actie hebben met gratis accessoires, net als Urban Arrow trouwens
Bij de 2e in het begin wat geprutst met borstvoeding wat niet lukte, kolven etc. Maar toen dat achter de rug was heb ik de 2e gewoon laten slapen tot ze zelf wakker werd met honger. Ze deed het er goed op en groeide ook goed.