Ik heb nu een tas van The North Face, de Borealis. We hadden een speciale luiertas maar als die goed vol zat, deed die echt pijn aan mijn rug en schouders. Deze tas voel ik amper. Er kan veel in maar is ook weer niet zo enorm groot.
Er zit een laptopvak in, daar heb ik een verschoonmatje in. Dan een groot gedeelte waar ik een klein tasje in heb met nog meer verschoonspullen en extra kleding en daar bovenop gaan de snacks van de oudste. Dan voorin nog een vak waar ik extra’s zoals toetenpoetsers, een hydrofiel en zonnebrand in doe. Dan nog twee vakken aan de zijkant voor een waterflesje en een fles voor mezelf. Lekkere what’s in my bag maar dan heb je een beetje een idee wat je zoal meeneemt. Ik heb nu een peuter en een baby die borstvoeding krijgt. Dus geen flesjes en poedertoren mee, maar die zouden er nog wel bij passen.
Ik vind het ook fijn dat als de baby straks ouder is dit gewoon mijn laptoptas kan worden. Hij is wel duur namelijk en zonde als je hem dan maar drie jaar ofzo gebruikt.