Dit klinkt voor mij als een logisch moment om te starten met wat aanloopjes! Nu kijken of ik m’n vriend met me mee krijg
Ik ga Prenatal inderdaad nog even mailen, kan het altijd proberen en misschien gaat ‘t met zo’n grote keten wat makkelijker om iets terug te krijgen.
De Philips avent komt vandaag binnen
—
Volgende vraag alweer. Ik ben drie dagen geleden begonnen met het toedienen van vitamine d en k op oliebasis van Davitamon. Eerste dag een half uur na toedienen voor het eerst spugen. Tweede dag weer overgeven en heel veel krampjes ‘s nachts, ze leek wel verstopt. Gisteren niks gegeven en ze heeft niet gespuugd en ook veel minder last van krampjes. Kan allemaal toeval zijn maar ik doe ff geen Davitamon meer. Heeft iemand ervaring met Laveen?
Geen ervaring met Laveen, maar ongevraagde opmerking: hier 2 kinderen zonder bijwerkingen van kruidvat eigen merk op oliebasis.
Ik ben 5 weken naar Thailand geweest toen onze kinderen 3 en 2 waren. Was heel goed te doen. We dachten vooraf: als het rondreizen tegenvalt boeken we een comfortabele hut aan het strand en gaan we daar de hele tijd zitten. Maar dat was helemaal niet nodig, het was heel leuk. We hebben 5 weken rondgetrokken door het hele land en kinderen vonden alles best. Nachttrein, vliegen, boot, auto en elke keer ergens anders slapen. Als wij er waren was het goed. Samen nieuwe dingen zien en ontdekken was heel bijzonder. En bonus, niemand is ziek geworden de hele reis.
@turbs dan wordt dat plan c! Hopen dat ze op een ander merk goed gaat reageren want wil die vitamine wel graag geven maar de hele tijd een boze baby is ook niks.
—
Die Philips Avent babyfoon is binnen en werkt echt top (@Ananas ) thanks voor de tip! Prenatal gaat de andere babyfoon waarschijnlijk terugnemen dus dat is ook chill.
Ik wil graag een klim driehoek voor m’n kind. Maar vind dat online bestellen niet prettig. Wil graag even dat hout voelen en de stevigheid. Wie heeft een klim driehoek en hoe tevreden ben je er mee qua splinters en stevigheid?
Wow dat zou super zijn zeg! En fijn dat de Philips goed bevalt
Ja! Hier Laveen op advies van Kraamzorg, die zei dat Davitamon soms kramp geeft aangezien het pinda bevat. Laveen is obv olijfolie als ik het goed heb.
Hoezo voegen ze nou weer pinda toe aan vitaminedruppels
Ette Tete – Klimrek MOPITRI
Deze! Enorm tevreden over, wordt elke dag gebruikt en ziet er na 2,5 jaar nog uit als nieuw
Het is op basis van pindaolie.
Kruidvat huismerk is een stuk goedkoper en is op basis van zonnebloemolie.
Hoe oud waren ze toen je dit kocht? Heb je er veel vallen en huilen mee? Heb je er iets onder liggen?
Mijn dochter heeft hem gekregen op haar eerste verjaardag. Ze heeft er sindsdien elke dag mee gespeeld en vriendjes en vriendinnetjes ook, maar eigenlijk wordt er weinig gevallen. Denk dat ze er in die tijd 1-2x hard vanaf gekukeld is, zonder schade gelukkig. Ik heb er een foammat onder liggen.
Heb je een link van jouw foam mat? Ik kom vooral van die dikke best harde tegen.
Ik heb dat rek ook, gegeven toen ze 1 werd (nu 16 mnd) Is echt heel stevig en goed gemaakt. Kind is er misschien 1x af gevallen, ze vind het er op klimmen en er een beetje mee aanrommelen heel leuk. Vooral toen ze doorhad hoed ze zelf er op kon klimmen en weer af glijden hoorde ik 100x per dag ‘wiieee’
Deze hebben wij. Flink aan de prijs wel, maar staat wel mooi in de woonkamer
Hebben jullie een boekenkast in de baby/kinderkamer? Zo ja welke?
Ik twijfel over die van petit amelie.
Ik heb deze, geen idee welk merk maar als je op dezelfde zoekterm zoekt krijg je verschillende sites. Heb er ook de bijpassende kist bij waar ik speelgoed in heb gedaan.
Heb het setje trouwens tweedehands via marktplaats gekocht.
Wij hebben een Ikea kallax kast (een oude die we in ons eerste appartement hebben aangeschaft). Gekanteld zodat hij verticaal staat en opnieuw ingericht met paar nieuwe bakken. Zo’n meubel dat altijd in het assortiment blijft waardoor het later ook sowieso nog andere doeleinden gaat kennen.
Wij gaan morgen naar Avonturenboerderij Molenwaard. Zin in!
Kan alleen nergens vinden hoelang je je daar ongeveer kan vermaken. Een hele dag? Een paar uurtjes? Echt geen idee, haha.
Misschien iemand hier daar wel eens geweest?