Ik wil graag een klim driehoek voor m’n kind. Maar vind dat online bestellen niet prettig. Wil graag even dat hout voelen en de stevigheid. Wie heeft een klim driehoek en hoe tevreden ben je er mee qua splinters en stevigheid?
Wow dat zou super zijn zeg! En fijn dat de Philips goed bevalt
Ja! Hier Laveen op advies van Kraamzorg, die zei dat Davitamon soms kramp geeft aangezien het pinda bevat. Laveen is obv olijfolie als ik het goed heb.
Hoezo voegen ze nou weer pinda toe aan vitaminedruppels
Ette Tete – Klimrek MOPITRI
Deze! Enorm tevreden over, wordt elke dag gebruikt en ziet er na 2,5 jaar nog uit als nieuw
Het is op basis van pindaolie.
Kruidvat huismerk is een stuk goedkoper en is op basis van zonnebloemolie.
Hoe oud waren ze toen je dit kocht? Heb je er veel vallen en huilen mee? Heb je er iets onder liggen?
Mijn dochter heeft hem gekregen op haar eerste verjaardag. Ze heeft er sindsdien elke dag mee gespeeld en vriendjes en vriendinnetjes ook, maar eigenlijk wordt er weinig gevallen. Denk dat ze er in die tijd 1-2x hard vanaf gekukeld is, zonder schade gelukkig. Ik heb er een foammat onder liggen.
Heb je een link van jouw foam mat? Ik kom vooral van die dikke best harde tegen.
Ik heb dat rek ook, gegeven toen ze 1 werd (nu 16 mnd) Is echt heel stevig en goed gemaakt. Kind is er misschien 1x af gevallen, ze vind het er op klimmen en er een beetje mee aanrommelen heel leuk. Vooral toen ze doorhad hoed ze zelf er op kon klimmen en weer af glijden hoorde ik 100x per dag ‘wiieee’
Deze hebben wij. Flink aan de prijs wel, maar staat wel mooi in de woonkamer
Hebben jullie een boekenkast in de baby/kinderkamer? Zo ja welke?
Ik twijfel over die van petit amelie.
Ik heb deze, geen idee welk merk maar als je op dezelfde zoekterm zoekt krijg je verschillende sites. Heb er ook de bijpassende kist bij waar ik speelgoed in heb gedaan.
Heb het setje trouwens tweedehands via marktplaats gekocht.
Wij hebben een Ikea kallax kast (een oude die we in ons eerste appartement hebben aangeschaft). Gekanteld zodat hij verticaal staat en opnieuw ingericht met paar nieuwe bakken. Zo’n meubel dat altijd in het assortiment blijft waardoor het later ook sowieso nog andere doeleinden gaat kennen.
Wij gaan morgen naar Avonturenboerderij Molenwaard. Zin in!
Kan alleen nergens vinden hoelang je je daar ongeveer kan vermaken. Een hele dag? Een paar uurtjes? Echt geen idee, haha.
Misschien iemand hier daar wel eens geweest?
Wij hebben dit ook gedaan, was mijn oude boekenkast alleen staat hij nu horizontaal in de kinderkamer, paar vakken met boekjes en een paar vakken met speelgoed. Wij hebben er wel deurtjes op gezet en mijn zoon is nu voornamelijk bezig met het open en dichtmaken van de deurtjes en alle boekjes eruit halen.
Hoe oud is je kindje? Wij zijn laatst geweest en waren er volgens mij 3 of 4 uurtjes en dat was prima. Maar ik denk met oudere kindjes die echt alle shows willen zien, overal willen spelen etc dat je je er makkelijk een hele dag vermaakt.
2 jaar. Dus ik verwacht dan ook geen hele dag inderdaad. Kunnen wel lekker rustig aan doen dan dus en overal rondkijken.
Ik heb van de week deze gekocht!
Baby 2 kan zich binnen nu en een paar weken aandienen en ik heb geprobeerd aan mn dochter (2.5ish) uit te leggen dat ik dan naar het ziekenhuis ga, opa en oma komen, etc
Maar nu heeft ze denk ik in dr hoofd dat ik elk moment ineens kan verdwijnen (op zich klopt dat ook natuurlijk) en is ze bv hysterisch als ik dr naar de opvang breng
Heb geprobeerd het anders uit te leggen, positieve affirmations te zetten, een hartje/kus op de hand voor contact etc maar het werkt niet echt
Iemand nog een idee hoe je dit kan managen?
Ik heb in z’n slaapkamer die Flisat standaard voor een paar bedtijd boekjes en in z’n speelkamer een Trofast met planken erin als boekenkast.